|
|
RenatoBos
|
|
|
We moeten de CL in he, zijn dit spelers die we daar voor nodig hebben of zijn het investeringen voor de toekomst..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2017 - 23:29 schreef RenatoBos het volgende:We moeten de CL in he, zijn dit spelers die we daar voor nodig hebben of zijn het investeringen voor de toekomst..(?) Geloof jij dan werkelijk in een CL succes? :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De finale is een formaliteit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom niet. Bedoel niet dat ik denk dat we hem winnen maar wat punten en dus miljoenen moeten er toch te behalen zijn (afhankelijk van de tegenstanders natuurlijk), Manchester hebben we thuis ook gepakt dus waarom niet. Maar dan moeten we wel mannen binnenhalen en geen jongens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook al geopperd in het transferforum. Groeibriljantje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 - 03:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Waarom niet. Bedoel niet dat ik denk dat we hem winnen maar wat punten en dus miljoenen moeten er toch te behalen zijn (afhankelijk van de tegenstanders natuurlijk), Manchester hebben we thuis ook gepakt dus waarom niet. Maar dan moeten we wel mannen binnenhalen en geen jongens.. Je zal 4 keer moeten winnen om de 6 miljoen investering van Lens terug te kunnen pakken bv. Persoonlijk vind ik visieloos ..Ik begrijp dat je ervaring nodig heb maar verlies de toekomst niet uit het oog ,en de jeugd heeft de toekomst . Dus ik zie 5x liever die Strengs komen dan Lens . En Lens is ook welkom ,maar alleen voor de helft met een jaar salaris van 1 miljoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 - 09:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Je zal 4 keer moeten winnen om de 6 miljoen investering van Lens terug te kunnen pakken bv. Persoonlijk vind ik visieloos ..Ik begrijp dat je ervaring nodig heb maar verlies de toekomst niet uit het oog ,en de jeugd heeft de toekomst . Dus ik zie 5x liever die Strengs komen dan Lens . En Lens is ook welkom ,maar alleen voor de helft met een jaar salaris van 1 miljoen. Mee eens. Lens zou daarnaast -als clausule- netjes het contract van bv 2 jaar uitdienen en weer gratis de hort op gaan om elders te kunnen cashen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Mag hopen dat er ook andere filmpjes zijn van die jongen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Amrabat de afgelopen potjes gevolgd. Totaal niet van onder de indruk. En die Stengs speelt 60 minuten aardig tegen een Utrecht dat de weg kwijt was en heel slecht verdedigde. Dit soort jongens moet ons helpen in Europa? En bij het verdedigen van de titel? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mag hopen dat het niet van een filmpje afhangt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Had net zo goed transfergeruchten kunnen staan.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja laten we daar eens een topic over starten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien wel handig ja..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk wel raar deze namen terwijl wij tot voorkort nog 4 jaar oprij de beste opleiding hadden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Eigenlijk wel raar deze namen terwijl wij tot voorkort nog 4 jaar oprij de beste opleiding hadden. Ja dan maar slotje, zit niks anders op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoe heet dat talent uit Volendam? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Melvin Platje is Jood,Jantje Smit niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Platje heeft de joden destijds uit de beker geknald..held.. d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste is binnen (van de Topic titel) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Sorry Leon, de eerste gaat niet komen vrees ik ...
Volop Nederlandse en Turkse belangstelling voor Eredivisie-parel
Vrijdag 26 mei 2017 om 13:38
Hoewel Ferdi Kadioglu met NEC op de rand van degradatie staat, lijkt het zeventienjarige toptalent in ieder geval op het hoogste niveau actief te blijven. AZ heeft namelijk interesse in Kadioglu, net zoals de Turkse clubs Besiktas (lijstaanvoerder in de Süper Lig) en Konyaspor (de nummer negen). De jeugdinternational ligt in Nijmegen nog vast tot medio 2019. (Sporx) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja alle koopjes gaan naar AZ ,echt heel slim . Uiteindelijk heeft AZ gewonnen in dit topic met 1 - 2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De laatste van de drie is de minste. En daar lijken we voor te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Tja alle koopjes gaan naar AZ ,echt heel slim . Uiteindelijk heeft AZ gewonnen in dit topic met 1 - 2 Zou het jammer vinden, dit ventje lijkt me een echt een pareltje, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ziedaar, de eerste mesjes worden weer geslepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De laatste van de 3 is een geheel andere type speler . Vind hem een goede aankoop ,maar types als Streng en Kadioglu moet je ook in investeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien wel bij sommige,maar iedereen mag zijn mening geven .. En ook die manier hoe hij of zij het ziet.
Kijk Amrabat is wel de 3de speler die gehaald word voor die positie.. Hopelijk is dit nu wel een schot in de roos want we zitten nu op de 10 miljoen voor deze positie ... 10 miljoen voor degelijkheid en geen creativiteit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Qua talent wellicht. Maar van die 3 is hij de meest stabiele. Hij speelt van de 3 bij de club die het hoogst is geeindigd en is bovendien de enige van de 3 die een vaste basisplek heeft. Dus zeg het maar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En hij is A-international, niet te vergeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja. Niemand kan zeggen welke speler een goede- of minder goede keus is. Stap naar top is van ander kaliber. Hoe hoog kan verwachting volgend seizoen zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die jongen heeft gewoon potentie. Alle drie. En het lijkt me sterk dat we ze allemaal alle die het hele jaar scherp in de gaten gehouden hebben. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het probleem is dat die jongens moeten spelen om zich verder te ontwikkelen. Amrabat is de enige van de drie die (vrijwel) een heel seizoen heeft laten zien dat hij er tegenaan zit, dus met hem maak je de grootste kans op een uiteindelijke doorbraak. Maar dan nog is het maar de vraag of hij achteraf een goede investering is gebleken.
Spelers als Kadioglu, Stengs en Hoogma moet je m.i. alleen halen als je ze vervolgens nog 1 of 2 jaar laat spelen bij de club waar ze nu zitten. Maar wij hebben het geld lijkt mij harder nodig om verder in onze basis te investeren: Berghuis?, Van Persie?, Lens? en een goeie linksback en m.i. ook nog een centrale verdediger! Blijft er dan nog wat over en je kunt talent(en) voor relatief weinig kopen met een terugverhuurconstructie, prima! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is ook logisch dat die jongens naar clubs als AZ gaan. Dat is net een stap onder ons, daar kunnen ze nog vergissingen maken, hier zijn ze na vijf wedstrijden afgeschreven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2017 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:Het is ook logisch dat die jongens naar clubs als AZ gaan. Dat is net een stap onder ons, daar kunnen ze nog vergissingen maken, hier zijn ze na vijf wedstrijden afgeschreven. Sommigen al na 5 minuten ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal is zo'n treffend voorbeeld. Talent, verstandige koop, leek het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met dezelfde verplichtingen als El , niet echt handig voor een vervanger . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2017 - 06:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Qua talent wellicht. Maar van die 3 is hij de meest stabiele. Hij speelt van de 3 bij de club die het hoogst is geeindigd en is bovendien de enige van de 3 die een vaste basisplek heeft. Dus zeg het maar. Ja dat is zeker waar maar die andere 2 zijn pas 17 jaar oud he. En met Kadioglu mag toch wel gezegd worden dat toen hij nog wel basis stond ,hij bepalend was voor het hele elftal... Dat hij nu niet speelt heeft vooral te maken dat hij al heel veel zware wedstrijden gespeeld heeft. Wil natuurlijk niet zeggen dat hij bij ons zou slagen,dat weet je nooit van welke speler dan ook. Toch hoop ik dat Feyenoord eens gaat investeren in creativiteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een creatieve speler. Dat is echt hard nodig. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Dan hoop ik meer op Arber Zeneli. Is creatief kan op alle posities voor in spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2017 - 11:34 schreef g vieth het volgende:Dan hoop ik meer op Arber Zeneli. Is creatief kan op alle posities voor in spelen. 3 leuke wedstrijden gespeeld. |
|
|
|