|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou met zoveel techniek en talent past hij eigenlijk meer bij 020,laat gaan joh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toch vind ik het jammer, vond het prima geschut van je.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis niet anders ,komt ook zonder hem wel goed denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja tuurlijk wel, alsof alles zou afhangen van zijn komst of niet.
KAMPIOENUH... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen moet de woekerprijzen wel zakken voor types Boetius en John |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelijk aangeven dat je geen interesse meer hebt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
NEC vindt een vertrek van Kadioglu onbespreekbaar. De jeugdinternational uit eigen opleiding moet het boegbeeld van de club worden. Helemaal na de degradatie uit de eredivisie. NEC zet waar mogelijk in op eigen kweek. Alleen bij een ‘buitenproportioneel bod’ gaat de Nijmeegse club aan tafel. De kans dat zo’n bod uit Nederland komt, acht de leiding niet groot, verklaart Oversier. Ook FC Utrecht en Ajaks zijn in beeld voor Kadioglu. De middenvelder/aanvaller maakte vorig jaar augustus op 16-jarige leeftijd zijn debuut in de eredivisie. Hij speelde afgelopen seizoen 27 duels voor NEC, waarin hij vier keer scoorde en drie assists gaf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen ze roepen maar snijdt geen hout. Marktwaarde enorm gekelderd na afgelopen seizoen. Plus ern Jupiler speler levert gewoon minder op. En bij elke arbitrage verliest nec |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze jongen heeft het lot in eigen handen idd. Hopelijk kiest hij voor Utrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste twee halen, de laatste twijfel ik aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste is haalbaar ,tweede valt af,derde zou ook mijn keuze niet zijn maar denk wel dat hij goed word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2017 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerste is haalbaar ,tweede valt af,derde zou ook mijn keuze niet zijn maar denk wel dat hij goed word. De 2de valt af ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Net zijn contract verlengd bij AZ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die had ik gemist , dan wordt het lastig ja. lang ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat hebben ze goed gedaan , jammer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,zijn niet gek bij AZ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je al iemand gesproken bij Feyenoord Lee..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Mw. van Geel, lees ik net? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar die speelt in de E tjes ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja Haha zo word het niks natuurlijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die peen is voor Anette mag ik hopen. De uien voor vanzelfsprekend voor Martin, om te huilen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Overigens gaat er nog een neefje van een kennis de jeugdopleiding in. Haar zoons komen ook uit de opleiding. Maar goed de 1 is net gedegradeerd met GAE en de ander speelt bij Eindhoven...Ze redden het niet allemaal heey |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2017 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Overigens gaat er nog een neefje van een kennis de jeugdopleiding in. Haar zoons komen ook uit de opleiding. Maar goed de 1 is net gedegradeerd met GAE en de ander speelt bij Eindhoven...Ze redden het niet allemaal heey Blijft leuk voor die gasten daar gaat het om.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juni 2017 - 22:53 schreef van geil het volgende:[..] Die peen is voor Anette mag ik hopen. De uien voor vanzelfsprekend voor Martin, om te huilen. Je bent weer te goed voor deze wereld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dit is dus een vorm van studio sport scouting die wel is toegestaan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kampioenen laat ik liever mij verrassen. Het oordeel komt 1 september wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Explanation, Stylzz? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, onze TD krijgt vaak het verwijt dat hij aan studio sport scouting met het bord op schoot doet en alleen spelers haalt 'die iedereen kan zien en niet creatief zijn', de spelers hier genoemd, zelfde laken een pak.
Wat is het verschil? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 13:13 schreef Stylzz het volgende:Nou, onze TD krijgt vaak het verwijt dat hij aan studio sport scouting met het bord op schoot doet en alleen spelers haalt 'die iedereen kan zien en niet creatief zijn', de spelers hier genoemd, zelfde laken een pak. Wat is het verschil? Dat scouts er een baan van hebben gemaakt waar zij geld mee verdienen en zij die het hier plaatsen een baan hebben en dit er als hobby naast hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 13:22 schreef Fart het volgende:[..] Dat scouts er een baan van hebben gemaakt waar zij geld mee verdienen en zij die het hier plaatsen een baan hebben en dit er als hobby naast hebben. Dat is t punt niet. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien, maar als een van deze spelers aangekocht wordt, is dit toch ook bord op schoot scouting? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ah zo, ja dan hebbie gelijk. Dacht dat je doelde op spelers die forumgansters aan brachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Namen noemen hier mag, maar het wordt verdacht gevonden als bv. Onze td in hetzelfde echelon zoekt. Eenzijdig wordt het als een functionaris alleen maar op vermeende missers wordt belicht. Dan is er sprake van fixatie, zelfs obsessie. Maakt discussie verder zinloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe mij dan Rakliofenja maar.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wil je dat met of zonder rietje? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
1 is genoeg
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 - 13:22 schreef Fart het volgende:[..] Dat scouts er een baan van hebben gemaakt waar zij geld mee verdienen en zij die het hier plaatsen een baan hebben en dit er als hobby naast hebben. Eens, plus dat wij niet de tijd en mogelijkheden hebben om verder te kijken dan onze neus lang is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dit soort spelers lopen en hebben bij Feyenoord gelopen heeft Feyenoord echt niet nodig dat weet ik |
|
|
|