|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En weer een prachtig topic volledig om zeep geholpen ;-P SLOTJE! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor een Geeltje gooi ik m op slot :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 26 juni 2017 - 12:14 schreef de bluffer het volgende:[..] dit soort spelers lopen en hebben bij Feyenoord gelopen heeft Feyenoord echt niet nodig dat weet ik Feyenoorder heeft werkers nodig ,die hun mouwen opstropen toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord heeft goede voetballers nodig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
godver de cholera, tis net lijm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was eigenlijk zijn hoogtepunt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gemiddelde van 10 doelpunten per seizoen ..Heb ze wel eens slechter gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Immers had uiteindeljk meer in z'n mars dan zo'n Achachbar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dessers was een tijd terug nog te ligt bevonden door velen dussss.. Kadioglu kan nog maar is toch ook door veel deskundige op dit forum te ligt bevonden. Tja dat houd het op he haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen dat ADO scoort Bilal nog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hé Leon, Kadioglu verlengt tot 2021 bij NEK |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerlijk is eerlijk,had bij ons van alle middenvelders de concurrentiestrijd verloren dit seizoen,maar technisch gezien wel het meeste talent. Nu bijgetekend tot 2021 ,dus gaat nu meer kosten dan die paar ton. Het blijft een jochie om in de gaten te blijven houden. Tot hij bij 020 tekend ,dan loslaten mocht hij neus worden. Maar das logisch ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haha als ie verstandig is komt ie vanzelf in Rotterdam terecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker maar dat is de vraag haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet te hopen dat ie zo flopt als de laatste persoon van de topictitel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat kan je wel zeggen indd,maar het is nog niet telaat voor hem om het beter te gaan doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou die Stengs heeft het hele seizoen ook niks laten zien anders |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grootste talent van de afgelopen jaren , heel sneu , hoe gaat het eigenlijk met hem ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2018 - 11:59 schreef van geil het volgende:Grootste talent van de afgelopen jaren , heel sneu , hoe gaat het eigenlijk met hem ? Misschien uitnodigen voor de forum bbq |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2018 - 11:59 schreef van geil het volgende:Grootste talent van de afgelopen jaren , heel sneu , hoe gaat het eigenlijk met hem ? Dat is overdreven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat dat chong moet zijn ,maar wat doorgebroken is in de eredivisie wil ik Strengs wel die eer geven. En indd ontzettend sneu dat hij bij zijn eredivisie debuut zo zwaar geblesseerd is geraakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Scheurde die niet wat af in t begin van t seizoen ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: -------> de grap
tomson |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja. Ben benieuwd of hij daar nog van terug gaat komen. Was een supertalent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ok op tijd gebukt dus |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zegt Gordon ook altijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik weet niet, die spreek ik nooit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ferdi Kadioglu maakte afgelopen weekend de opmerkelijke overstap van NEC Nijmegen naar Fenerbahçe. De 18-jarige middenvelder had ook clubs uit Nederland voor het uitkiezen, weet Milliyet.
De Turkse krant meldt dat onder meer Feyenoord, FC Utrecht, SC Heerenveen, AZ Alkmaar en Vitesse zich bij NEC hadden gemeld voor de jeugdinternational. AZ was volgens het bericht nog het dichtst bij een akkoord, maar Kadioglu had zijn zinnen al op de Turkse grootmacht gezet.
Afgelopen zaterdag kwam de deal met de club van coach Phillip Cocu officieel rond. Fenerbahçe schrijft een slordige 1,4 miljoen euro over naar NEC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Ferdi Kadioglu maakte afgelopen weekend de opmerkelijke overstap van NEC Nijmegen naar Fenerbahçe. De 18-jarige middenvelder had ook clubs uit Nederland voor het uitkiezen, weet Milliyet. De Turkse krant meldt dat onder meer Feyenoord, FC Utrecht, SC Heerenveen, AZ Alkmaar en Vitesse zich bij NEC hadden gemeld voor de jeugdinternational. AZ was volgens het bericht nog het dichtst bij een akkoord, maar Kadioglu had zijn zinnen al op de Turkse grootmacht gezet. Afgelopen zaterdag kwam de deal met de club van coach Phillip Cocu officieel rond. Fenerbahçe schrijft een slordige 1,4 miljoen euro over naar NEC En dan is AZ dus het dichtste bij geweest . Eerder was Vitesse ons al de baas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze zijn allemaal laat. Afgelopen seizoen was Kadioglu veel minder als het jaar ervoor. En toen was Kadioglu bijna gratis op te halen toen NEC degradeerde. Maar er kwam niemand en hij verlengde zijn contract. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jij was er vroeg bij, ik kende hem toen niet. maar ik vind het opvallend dat we zelfs in Nl de slag verliezen , van clubs die veel minder te makken hebben . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 21:47 schreef van geil het volgende:Jij was er vroeg bij, ik kende hem toen niet. maar ik vind het opvallend dat we zelfs in Nl de slag verliezen , van clubs die veel minder te makken hebben . Inprincipe wel ja. We kunnen geen speler duur verkopen maar kopen wel relatief duur in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben blij dat we deze niet hebben. Alhoewel i.p.v. Boetius... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 18 juli 2018 - 21:47 schreef van geil het volgende:Jij was er vroeg bij, ik kende hem toen niet. maar ik vind het opvallend dat we zelfs in Nl de slag verliezen , van clubs die veel minder te makken hebben . In princiepe zag Martin al in dat het verspilde moeite was hier nog tijd in te stoppen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou nu indd overbodig zijn ,dan snap je toch niet dat ze zich nu voor hem gemeld hadden bij NEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat moet je met een speler waar Utrecht, Heerenveen, AZ interesse in heeft? Bij ons ligt die lat toch veel hoger? Kom op! |
|
|
|