|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:[..] klaassen schone vdbeek nouri ziyech fdejong eiting sinkgraven die ook mid kon.. dus vorig jaar terrecht overbodig.. Vd beek eiting de jong en Nouri zaten begin van het seizoen helemaal niet bij de selectie. Als je dan zou zeggen dat Bosz in Riedewald de perfecte 6 zag ( en het fout zag) en dat je Bazoer nog had. Dan zou je post houd snijden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: volgens velen... hier op het forum bedoelt die he.. wel opletten :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 16:47 schreef remco k het volgende:[..] Vd beek eiting de jong en Nouri zaten begin van het seizoen helemaal niet bij de selectie. Als je dan zou zeggen dat Bosz in Riedewald de perfecte 6 zag ( en het fout zag) en dat je Bazoer nog had. Dan zou je post houd snijden. de jeugd en wat we hadden.. is nu niet veel anders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je wil het gewoon niet begrijpen hè. Ik mag toch hopen dat je de fantastische lichting spelers met de jong Vd Beek Nouri Eiting en Cerny niet ineens aan Bosz toe gaat schrijven hè. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan kijk jij niet verder dan je neus lang is want ik heb al veel meer reacties gezien van mensen die hem graag zien komen. En dat is niet alleen hier. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dan kijk jij niet verder dan je neus lang is want ik heb al veel meer reacties gezien van mensen die hem graag zien komen. En dat is niet alleen hier. en ook heel veel niet.. en buiten dat gaat het niet alleen om siem.. maar om het beleid.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 19:00 schreef remco k het volgende:[..] Je wil het gewoon niet begrijpen hè. Ik mag toch hopen dat je de fantastische lichting spelers met de jong Vd Beek Nouri Eiting en Cerny niet ineens aan Bosz toe gaat schrijven hè. nope helemaal niet.. alleen als de jong vorig jaar niet nodig was omdat we hun hadden, is die nu ook niet nodg aangezien die lichting er nu ook nog is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:14 schreef nummer10 het volgende:[..] nope helemaal niet.. alleen als de jong vorig jaar niet nodig was omdat we hun hadden, is die nu ook niet nodg aangezien die lichting er nu ook nog is Misschien ergens gemist dat Klaassen vertrokken is en Nouri er niet meer bij zit? En dat je dus in de breedte zwakker bent geworden. Siem is daar een prima alternatief voor die ons in de breedte echt wel sterker maakt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij loopt te roepen dat alleen hier positieve reacties zijn. Niets meer en niets minder! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: 50/50 maar nie overtuigend ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik begrijp prima dat je niet met 4 aanvallers kan blijven spelen. Maar dan breng je de Jong en ga je weer spelen zoals je dat gewend bent te doen. En ga je niet met Veltman op je middenveld spelen en een zeefuil in brengen. |
|
|
|