|
|
piet de paler
|
|
|
quote: In Oranje juist antwoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is echt een kwaliteit van hem, dit soort kopballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord wil het contract van Geertruida met een jaar verlengen.
Goede zaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gewoon rechtsback houden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Golden Boy. Neusje voor de goal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Spelvertragend, speelt in een te laag tempo. is niet de oplossing voor de 6 positie. Linksback misschien al speelde Pedersen gisteren een verdienstelijke wedstrijd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch wel een buitenbeentje in zijn spel. Is niet bepalend en oogt wat hautain. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij pakte hij de meeste ballen af |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat gemakzuchtige is zeer ergerlijk inderdaad |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Verdedigend is het redelijk, maar in de omschakeling en in balbezit zit er totaal geen vaart in. Dat is al het hele begin van het seizoen zo, alsof hij niet helemaal wakker is..vond hem erg matig gisteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens, dat stukje deed hij prima. Aan de bak vaak te langzaam. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe maar niet meer op het middenveld ar, dat gaat niet helemaal lekker |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
was de traagste van het veld , leverde veel ballen in vertraagde ook de aanval en speelde vaak naar de man naast hem omdat hij de oplossing niet zag .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-))))) Zit je nou tegen jezelf te lullen joh ar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net bij espn riep iemand wat ik ook dacht, zijn handeling snelheid is te langzaam , of dat beter gaat worden weet ik niet Is doorselecteren een fout woord of ? |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
ow ja vond zichzelf ook om te kotsen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha ja arne en ik hé Ouwe jongens krentenbrood :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een spion! Een SPION!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Volgens mij zijn het broers, hebben hetzelfde kapsel.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Denk dat de meeste voetballers die voor de wedstrijd in de gracht staan te kotsen om een wissel hadden gevraagd ..
Geert///held!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een gegeven is dat je er niet sneller van wordt laat maar zeggen en het van goede wil vertoond om er gewoon wel te staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 12:02 schreef VVout het volgende:Een gegeven is dat je er niet sneller van wordt laat maar zeggen en het van goede wil vertoond om er gewoon wel te staan. Eens VVout |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En deed er vervolgens mee: Balletje breed Balletje terug |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daarmee deed hij denk ik, precies wat Slot verlangde. Slot weet ook wel dat Geertruida geen creatieve man is. Dat hadden Kokcu en Timber moeten doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die kwamen daardoor wel aldoor veel te laat in t spel. Dus, Geert daar kan verdedigend uitstekend, maar aanvallend heb je iemand nodig die naar voren speelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moeten ook niet vergeten dat hij daar nog niet vaak heeft gespeeld. Wellicht dat wanneer je hem daar een paar keer laat staan dat er verbetering in zit. Waarmee ik niet per se zeg dat het de beste oplossing is, maar wel een interessante. Tis ook wel fijn dat Pedersen dan ook weer in staat, want die vind ik wel richting zijn oude niveau groeien.
Geert zelf overigens vind ik vrij matig aan het seizoen begonnen. De minste aan onze kant, van de spelers die veel in actie zijn gekomen. Minus Idrissi misschien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spel moet sneller, actiever, verrassender en afwisselender. Geert heeft te zelden aangetoond daar creatief in mee te kunnen. Zou zomaar eens niet kunnen passen in het snellere sloopspel waarmee Slot tegenstanders op den duur lam en aan het zuurstofapparaat wil krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als verdeler zie ik hem dat niet doen. Als diepgaande speler echter wel, en dan vaak nog n goal in het laatste kwartier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snap wel meer dat zijn spel soms ziek slecht was.
Liep al kotsend over t veld |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan moet hij gewisseld worden...of zich laten wisselen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
@MikosGouka
Geertruida heeft de ziekte van Pfeiffer en is er voorlopig niet meer bij. #Feyenoord |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat een paar weken duren voor hij weer terug is, hopelijk snel.
Nou is rechtsback goed bezet met nog Pedersen en Benita achter de hand. Maar zijn veelzijdigheid gaat gemist worden want hij zorgde ook voor de broodnodige opties achter Trauner en op het middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slot geeft aan dat Geertruida normaal gesproken niet meer speelt voor de interlandbreak. En het is niet uitgesloten dat het langer duurt. We spelen nog 4 wedstrijden in die periode (Lazio-uit, Sparta-thuis, Sturm Graz-thuis, PSV-uit). 2 oktober is de eerste wedstrijd na de interlands. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heel erg veel beterschap!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dan wordt het op rechts wel erg dun ineens.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Een junior en iemand die toch door het grootste deel van het forum als te beperkt wordt gezien. Dat is mijn definitie van dun. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind Pedersen niet te matig, wel anders dan Geert |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wisselend, ik vind hem wel ok, maar ook een beetje blind. Daarnaast vraag ik me af of hij echt fit is. We gaan het zien. hij kan nu wel een aantal wedstrijden achter elkaar in de basis starten. misschien komt hij dan weer in een goed ritme. |
|
|
|