|
|
MMM
|
|
|
Passingspercentage van 94.2% gisteren. Prima. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik denk dat Geert het helemaal in zich heeft om onze vaste nieuwe nummer 6 te worden. Zijn zwakke punt vind ik soms zijn concentratie, maar die was gisteren helemaal in orde. Hij moet gewoon de tijd krijgen, en die gaat hij m.i. van Slot ook krijgen. Bijkomend voordeel vind ik dan dat Pedersen ook een vaste waarde gaat worden; met zijn longen en zijn snelheid is hij niet alleen aanvallend altijd heel aanwezig, maar verdedigend verzaakt hij nooit en is hij ook vaak een extra slot op de deur. Ok, zijn passing gaat meestal risicoloos terug, maar daardoor heeft hij ook niet vaak balverlies. Hij kent zijn eigen zwaktes maar al te goed, en hij is jong genoeg om daar nog aan te werken. Ik geef de voorkeur aan Gimenez, omdat we met hem veel meer aanwezig zijn in het vijandelijke strafschopgebied. Wanneer hij eenmaal begint te scoren, hebben we puur goud in de spits. Danilo is wel een volwaardige vervanger, waar je wel gebruik van moet blijven maken, en dan gaat hij er nog voldoende maken. Beetje Dessers/Linssen, maar dan veel jonger en in mijn ogen ook talentvoller. Ik denk dat we echt mee gaan doen voor de titel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meeste gogme qua positie kiezen. Geert was ook vorig seizoen het cement, en niet die Noor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij geen spel probeert te verdelen maar gewoon meteen inlevert is t prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Opvallend ,volgende wedstrijd ga ik alleen op Geert letten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet je eens doen. Zeker als de bal weg is, en of onderweg is (verdedigend), hoe hij slim positie zoekt, en inneemt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aantal fouten, Maar wel voldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste op het veld ,moet alleen niet schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verschrikkelijk pijn aan de ogen met een bal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal wel wat opbrengen, maar geen geweldenaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Middelmatige speler. Zou in het buitenland gigantisch floppen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3x beter op de back dan Pedersen .. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als de ruimtes klein zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pedersen is niet nog slechter omdat Geertruida nog beter is… Per saldo levert Geertruida wat meer op. Maar Lut heeft ook van die rare slaapmomenten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2022 - 15:37 schreef FR-Henk het volgende:Pedersen is niet nog slechter omdat Geertruida nog beter is… Per saldo levert Geertruida wat meer op. Maar Lut heeft ook van die rare slaapmomenten. Ik hou me graag vast aan statistieken ,dat zijn de feiten . En Pedersen heeft diezelfde momenten als Geertruida . En begrijp mij niet verkeerd ik zie liever die mooie rushes van Pedersen maar ze leveren 0,0 op 15 x per wedstrijd week in week uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Valt ook niet mee en een beslissende fout. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Slechtste speler ooit durf ik nog niet te zeggen maar hij nadert deze wel met rasse schreden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij was telkens de vrije man, maar weinig goeds mee gedaan met alle ruimte. Een aardige voorzet geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij was telkens de vrije man, maar weinig goeds mee gedaan met alle ruimte. Een aardige voorzet geloof ik. En wiens fout is dat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedereen ziet dat. Behalve Slot denk ik, dan zet je daar toch n andere speler neer. Even n positiewisseling, zo simpel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 november 2022 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hij was telkens de vrije man, maar weinig goeds mee gedaan met alle ruimte. Een aardige voorzet geloof ik. Dat is er 1 meer dan in 5 wedstrijden Pedersen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geertruida geeft me telkens het idee dat ie zn eigen wedstrijd speelt. En soms doet ie dat met verrassende acties, maar net zo vaak zit ie mis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
drie prima voorzetten, hadden 3 assists kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zat je in het stadion? |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
vorigjaar het cement van de ploeg las ik net , nu eerder een zak oud beton. stroop in de aanval , weinig creatief en wandelen in de verdediging en wijzen naar anderen .. tijd voor wat nieuws . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb ook niet gezegd dat ik de hele tijd op m gelet heb. Dat kan namelijk niet op tv |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb ESPN gebeld of t klopt dat de streaming regelmatig storing heeft, t is net of t beeld stilvalt.Tijdens wedstrijden van Feyenoord.
Nee hoor meneer van Geil, dan is Timber in beeld, horen we vaker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk