|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nieuwkoop weer geblesseerd? Ach, maakt het uit, den Kars is terug. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan Lutsharel niks aan doen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik ben ook de laatste die Lutsharel dit in de schoenen probeert te schuiven. Hij kan hier heel weinig (misschien wel niets) aan doen.
Beste Lutsharel (heet je echt zo?!), mijn nederige excuses mocht ik deze indruk gewekt hebben. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik hoor/lees vaak mensen roepen dat Geertruida in de basis hoort, of in ieder geval een kans moet krijgen.
Gisteren was het dan zover. Ik vond hem opnieuw niet geweldig. Zeker niet als back. Misschien komt hij beter tot zijn recht in het centrum, al lijkt hij mij daarvoor weer wat aan de kleine kant.
Het zal wel een reden hebben dat er andere verdedigers worden gehaald, hij komt waarschijnlijk gewoon tekort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Maar wel een kleine. En heeft volgens mij nog niet laten zien dat hij er klaar voor is, of dat er hoop is dat hij dat op den duur kan zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelfde verhaal al st. Juste. Zijn allebei geen back en worden er maar neergegooid en krijgen dan kritiek..
Geertruida kan een prima basisspeler worden in de toekomst, hoop ik. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nou okay dan, ik ben om. Zet hem maar naast Jan-Arie, daar wordt hij sterk van. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jan Arie is drukker met zichzelf. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zn schaar is ook al een jaar stuk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep en met een botte schaar krijg je binnen de kortste keren kramp in je klauwen, dan heb je gelijk het centrale probleem samengevat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 13:01 schreef VVout het volgende:Jep en met een botte schaar krijg je binnen de kortste keren kramp in je klauwen, dan heb je gelijk het centrale probleem samengevat. Die hebben we snel opgelost.
Sjaak! Weg ermee en laat je niet in de maling nemen! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Niet onder de indruk van Geertruida klein ventje of nie |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m nog niet op zijn plek zien spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dus, waarom dan slecht beoordelen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Omdat je eenmaal in het 1e alles moet kunnen. Ook keepen als het moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan zetten we Jan Arie in de dug out, en Jaap in het Centrum toch. Je zit niet voor noppes bij het eerste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 21:26 schreef VVout het volgende:Dan zetten we Jan Arie in de dug out, en Jaap in het Centrum toch. Je zit niet voor noppes bij het eerste. Waarom niet..d:-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zeker veelbelovend ! Die Karsdorp was gister net Jiskefet in de dugout ja was boos op mijzelf haha |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat mag je niet zeggen, want hij stond niet op zijn eigen positie. ;) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vindt hem wel stappen maken |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Geertruida kan zomaar de verassing worden op die positie ;) volgend jaar traore erbij en bassie word vrolijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verlengt tot 2022 mooi zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed nieuws! En nu nog eens de kans krijgen als centrale verdediger.
Botteghin, van Beek en van der Heijden lozen
Senesi, Ié, Geertruida en Johnston. Tijd voor een nieuwe periode. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert met m’n maatje..!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft wel gelijk ,maar gewoon afscheid van nemen klinkt beter dan lozen. Als het nou Kazim achtige geweest waren . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2019 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij heeft wel gelijk ,maar gewoon afscheid van nemen klinkt beter dan lozen. Als het nou Kazim achtige geweest waren . Je bent in vorm gozert. roerend mee eens. Gaat om hoe je het noemt: respectvol afscheid nemen of rotschop geven. Lozen klinkt als laatste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Goede speler top dat ie is vastgelegd! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ja, zeker positief. Nu maar hopen dat hij heeft vast laten leggen dat hij alleen nog maar op zijn eigen positie hoeft te spelen. ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie is van een aantal dingen in zijn spel gecharmeerd. Oa zijn drive. Hamert erop (en dat geldt breder voor alle backs denk ik) dat wel zijn momenten moet kiezen om op te komen. En ook het (te) hoog staan benoemde hij, dat je moet herkennen wanneer je beter iets lager kan staan. Enerzijds om de controle te houden en anderzijds om ruimtes open te houden, zodat je er als back kan komen en niet al staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja maar hij is geen back Dickie... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, maar daar speelt ie momenteel wel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zet gvd in het centrum ipv IEdioot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ok. Zag er niet goed uit bij de 0-1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hmmm, zag er niet lekker uit bij de goals van RKC. Moet wel beter. Verder wel degelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:hmmm, zag er niet lekker uit bij de goals van RKC. Moet wel beter. Verder wel degelijk. Mwah, dreef die speler naar de buitenkant, Vermeer had dat schot verder moeten hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij was zeker niet de enige die in de fout ging. Vermeer tweemaal. Fer bij die eerste die geloof ik die man moet oppakken omdat Geertruida doordekt. En nog een paar. Maar toch, zeker bij die tweede kon Geertruida meer doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet echt beter hoor. Bij beide voorzetten waar de goals uit kwamen mag je echt wel wat strakker er op zitten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz