|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet de absolute hoofdprijs, maar er zal nog wel een aardig bedrag overblijven denk ik hoor. Denk dat ook Geert er wel zo tegenaan kijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
RB Leipig toond weer interesse 😅 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Geert ging vorige zomer al graag weg, ging niet door...
Nu voor iets minder...
Kus het logo nog es de laatste keer en zeg dat je volgende club ook je eeuwige natte droom was...
Dooeeiiii en successss dan maar... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2024 - 13:09 schreef Cruzcontrol het volgende:Geert ging vorige zomer al graag weg, ging niet door... Nu voor iets minder... Kus het logo nog es de laatste keer en zeg dat je volgende club ook je eeuwige natte droom was... Dooeeiiii en successss dan maar... Vanwaar deze zure reactie? Geert heeft die stap toch wel verdiend inmiddels? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert product van varkenoord. Feyenoorder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet nodig toch zo zuur inderdaad, n paar jaar basis bij zn liefde ipl maar 1 jaar basis en al voor het grote geld gaan, prima voor hemzelf zo, eerst grote meneer hier en dan de volgende stap, zo hoort het! Zet hem op geert |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was niet zuur bedoeld richting Geert hoor, totaal niet, maar gewoon hoe dat gaat...
Altijd mooi een succesvolle jeugdspeler door zien breken en verder zien groeien tot wat ie nu is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
💪👍 zeker jeugd spelers hebben gevoel bij je club hoor,, maar ook voor hun is het grote geld verleidelijk en willen ze ook graag zien waar hun plafond zit,, maar beter zo dan na 1 seizoen al miepen via media ed dat ze alweer hoger op willen, eerst ast ff kan grote jongen bij hun (thuis) club worden,, wat ook weer kans vergroot op slagen direct in 1 van grote competities
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool, Tottenham Hotspur, West Ham United en Newcastle United volgens het AD. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal een gigantisch gemis worden. Liverpool zou schitterend zijn.
Te goed voor West Ham. Bij Spurs valt geen eer te behalen, verwachtingen altijd veel te hoog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Liverpool ligt wel voor de hand ja, ook omdat Arend Martijn volgens mij wel een groot fan van hem is. Misschien dat Newcastle ook interessant is, wel een club die probeert aan te haken. Dat hebben Tottenham (voor altijd te klein voor het tafellaken) en zeker West Ham in mindere mate.
Interesse is er meer dan vorig seizoen, maar hij heeft nog maar een contract voor een jaar. Dus vraag me af wat Feyenoord redelijkerwijs aan hem gaat overhouden. 25 miljoen oid? Minder nog?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juni 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degene die t meest betaallt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij daar zelf dan ook heen wil lijkt mij dat prima |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel top die interesse van pl clubs,, wel te hopen dat ze hem echt dolgraag willen, en ook als ze er nog echt veel 20_25 voor over hebben allen in onderling transfergevecht,, want ook nu kan het zomaar ze echt n absolute koopje zien voor ruim onder de 20 ml met aflopend contract,, hopelijk dat laatste niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2024 - 18:21 schreef bijft007 het volgende:Wel top die interesse van pl clubs,, wel te hopen dat ze hem echt dolgraag willen, en ook als ze er nog echt veel 20_25 voor over hebben allen in onderling transfergevecht,, want ook nu kan het zomaar ze echt n absolute koopje zien voor ruim onder de 20 ml met aflopend contract,, hopelijk dat laatste niet Daar had je eigenlijk een Chelsea of United voor nodig gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
30 miljoen> anders opzouten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Met nog een eenjarig contract? Of ga je er vanuit dat hij zal tekenen, mocht er geen club zijn die dat voor hem neer wil leggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als er meer geïnteresseerden zijn is dat niet gek. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat helpt wel flink natuurlijk om prijs hoger te krijgen,, maar eerlijk te zijn is 20-25 echt prachtig bedrag hoor voor n speler die over jaar uit contract loopt,, alleen de allergrootste/rijke of premier league clubs vangen dan soms in dat geval nog flinke en/of hogere bedragen voor spelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik hoop dat ze proberen om Geert nog een keer te verlengen. De kans daarop lijkt me groter als hij niet of weinig speelt dit EK. Als dat lukt, en met hem ook Hancko, dan mogen ze op het middenveld en voorin iedereen verkopen die ze maar willen ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens de berichten blijft Hancko. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geert moet je nu gewoon verkopen. Is ook gewoon keihard nodig een hele goede transfer. Dit jaar echt een waslijst aan rechtstreekse afschrijvingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Betrouwbaar. Liet hij vanavond weer zien.
Hoort gewoon in de basis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste speler van Feyenoord, met Wieffer en Hancko. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En weer op gelijke hoogte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijzonder om te zien hoeveel drek Geert online over m heen krijgt over de gehele wedstrijd. Aan de bal was hij de eerste 25 echt dramatisch.
Maar verdedigend deed hij weinig verkeerd. Althans mijn inziens. Wat je wel zag is dat alles over onze rechterkant ging. Maar waren het de andere spelers dan de directe man van Geert. Je zag Schouten en Malen vaak hun man laten lopen (Wijnaldum en Veerman trouwens ook), waardoor er telkens een overtal situatie aan hun linkerkant ontstond.
Geert was vooral het slachtoffer van een dramatisch opererend middenveld. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 09:21 schreef Stylzz het volgende:Bijzonder om te zien hoeveel drek Geert online over m heen krijgt over de gehele wedstrijd. Aan de bal was hij de eerste 25 echt dramatisch. Maar verdedigend deed hij weinig verkeerd. Althans mijn inziens. Wat je wel zag is dat alles over onze rechterkant ging. Maar waren het de andere spelers dan de directe man van Geert. Je zag Schouten en Malen vaak hun man laten lopen (Wijnaldum en Veerman trouwens ook), waardoor er telkens een overtal situatie aan hun linkerkant ontstond. Geert was vooral het slachtoffer van een dramatisch opererend middenveld. Geert was echt dramatisch de eerste helft. Hij toonde geen initiatief en wanneer hij Malen kon inspelen koos hij toch de simpelste oplossing door van Dijk in te spelen. Hij was echt droevig de eerste helft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ook Koeman wijst naar Geert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat moet hij niet doen want hij is er 45 minuten lang verantwoordelijk voor geweest dst Geert vastgeplakt zat aan De Vrij en niet op zijn eigen positie bleef . De tweede helft vond ik ook niet best ,ja hij veroverd de bal waar de 1 - 1 uit voort kwam maar alle het gevaar bleef van links komen omdat Geert niet 1 keer fysiek is ingestapt op die linksbuiten en die back van Oosterijk ..Hij bleef meters van die spelers vandaag zodat die altijd met gemak konden voorgeven of konden in passe. Daar waar die back van Oosterijk en die linksbuiten beide geel pakte door wel de spelers van oranje stevig aan te pakken. Nu waren er veel meer spelers slecht maar dat boeit me geen ruk . Onze Geert liet het kaas van zijn brood eten en dat zie ik niet graag.
En begrijp me niet verkeerd ,Geert///held!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
begon niet best maar herstelde zich goed 2e helft , die koeman is een slapzak , hij wil de harde coach spelen en durft alleen de mindere hard aan te pakken , hij had v Dijk aan moeten pakken of Depay (die gisteren wel aardig speelde) maar die houd hij te vriend v Dijk is aanvoerder van de mis organisatie achterin , ook het middeveld was zwaar ondermaats en slap |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
je hebt spelers die floreren in een bepaald systeem met bijbehorende opdracht en je hebt spelers die zich makkelijk aanpassen aan wisselende situaties (voetbalintelligentie). geert behoort tot de eerste categorie. Reden dat hij bij Feijenoord goed functioneert en in Oranje aanmerkelijk minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert had gewoon instructies hoe te verdedigen. Als hij zoals Leon stelt druk zou zetten op de man met de bal, moest hij zijn eigen man loslaten.
De rechterkant was echt klote |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Geert is schromelijk overschat. Hij is altijd een beetje afwezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Helemaal niet ,Geert is een meer dan uitstekende speler voor ons. En dat hij gisteren door het ijs zakte kwam meer door de Vrij en Malen. Malen kon die back niet bijhouden en Schouten en de Vrij bleven met geen enkele inzet op hun positie hangen. Geert had moeten denken krijg lekker de tefus ik blijf ook alleen op mijn positie en pak alleen mijn mannetje . De Vrij en Schouten vielen meer door het ijs maar dat viel niet op omdat ze Geert aan zijn lot overlieten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zit wel iets in...
Altijd wel een cruciaal foutje...
CHROMELIJK overschat is dan weer overdreven...
Zal toch blij zijn als we em nog voor 20 plus miljoen kunnen verpatsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 26 juni 2024 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Helemaal niet ,Geert is een meer dan uitstekende speler voor ons. En dat hij gisteren door het ijs zakte kwam meer door de Vrij en Malen. Malen kon die back niet bijhouden en Schouten en de Vrij bleven met geen enkele inzet op hun positie hangen. Geert had moeten denken krijg lekker de tefus ik blijf ook alleen op mijn positie en pak alleen mijn mannetje . De Vrij en Schouten vielen meer door het ijs maar dat viel niet op omdat ze Geert aan zijn lot overlieten. ben ik mee eens leon , v hanegem denk er ook zo over , hoofdschuldige aan dit zooitje is toch echt koeman , slechte tactiek en niet het vermogen om het om te zetten of de grote spelers eens aan te pakken waar je meer van mag verwachten en die het niet leveren |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maakt ook allemaal niet uit....cashen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahahaha wie neemt Koeman nog serieus dan? Dikzakken, beperkten, en het kartonnetjes demonstranten team van Koeman. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat kip zonder kop verdedigen zei hij in t algemeen. Voor de hele verdediging Maar dat zijn natuurlijk geen lekkere clickbait koppen.
"Het was kip-zonder-kop, zoals het verdedigend ging. Wel lopen, maar niet met elkaar goed de posities verdedigen", besluit hij kritisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juni 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Geert is prima, maar moet vertrekken nu
Voor ons de beste deal eruit slepen, zijn contract interesseert me dan geen reet..
Liefst voor beiden beste deal uiteraard, maar denk in eerste instantie aan de club nu
Geert en familie zijn zowiezo al miljonair geworden bij ons...
Verlengen of nu wegwezen, desnoods naar Verweggistan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wow. Gewoon eigen jeugd hè. Respect voor Geert. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeker respect, maar komt van 2 kanten toch...
Goeie transfer maken nu dus en de club ook wat teruggeven...
Win win en door de grote poort vertrekken🤩🤩🤩 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we Geert ff buiten beschouwing, t's wel Oranje chaos waarin ie beland hè. Hopelijk krijgen we hem heel terug. |
|
|
|