|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruim 41 miljoen, das bizar.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tering Jantje!! Las het ook,, lijkt me onzin gerucht😲 dat zou wel n wereld deal zijn, maar betekent wel hij alsnog vertrekt en niet 1 op 1 haast te vervangen,, maar sluit vertrek van hem nooit uit,, hij en santi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap je maar ik heb het niet verzonnen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Groot ontbijt grote portemonnee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat wordt dan wat met Gimenez. DtK wilde een recordtransfer voor Gimenez. forest moet een tandje bijzetten en boven de 42M uit gaan komen...;-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voorlopig is er nog maar één bron (HITC) en één bron is geen bron. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die zijn ook in de nep Fabrizio getrapt net als ik gisteren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Arsenaal gaat naar 45 miljoen pond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoeveel spelers kunnen we dan wel niet huren. Of in de 4e Turkse divisie ophalen, of ??????
( cynisch bedoeld maar niet zuur en zeker niet anti Feyenoord ) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het eerste realistisch bod wat ik hoor! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te grote penis voor een Europese transfer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Struikelt bij te wijde broeken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
He je deze dingen voor ...
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Diverse sites zeggen dat hij weg is. Maar ik zie nergens bevestiging |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk zoals vaak,, 1 site brengt iets,, (ongeloofwaardig of niet) en veel anderen sites nemen dat over ,, copy paste alleen soms in andere bewoordingen om het spannender te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tot nu is het ook een wild gerucht. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is ook een wilde prijs, dat geeft er al gelijk een rood vlaggetje aan imo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja,of hij stond op het punt zijn contract te verlengen, en daar misschien een slaatje uit slaan? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Transfer expert Romano stated that Villa are still in the hunt for defensive reinforcements - but with little over 72 hours until the window shuts, there is not much time left to complete what he believes will be an 'expensive' transfer. Romano said:
"Yeah, I think for Villa there are still some possibilities. Geertruida remains a player that they really appreciate, but he is still expensive.
"For Feyenoord, he is a crucial player so it is not going to be an easy negotiation for Aston Villa. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk het meest misbaar van de drie, daarna Gimenez |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bijna de helft aan doelpunten en assist van Gimenez En dat voor een rechtsback |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In de spits zetten dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha daar speelde hij de helft van t seizoen voordat hij bij t eerste kwam.Hij heeft op elke positie in de verdediging gespeelt het afgelopen jaar en op het middenveld. Hij is reserve aanvoerder maar afgelopen seizoen gewoon de aanvoerder. Hij is het meest multifunctioneel van alle spelers. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Prima dat die evt. blijft, maar dan wel voor 2 jaar bijtekenen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lutsharel Geertruida is nadrukkelijk in beeld bij Aston Villa, dat bereid is 30 miljoen pond te betalen voor de Oranje-international. Echter, een transfer hangt af van het vertrek van Diego Carlos. Zolang hij niet vertrekt, is er geen ruimte voor Geertruida. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fab bevestigd nu ook.
Ben benieuwd. Kan me dat bedrag niet voorstellen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hun vaste rechtsback (Matty Cash) is een paar dagen terug geblesseerd geraakt, dus dat maakt de nood nog wat hoger bij Villa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd doen. Zelfs voor 30 miljoen eur |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
30 miljoen met nog 1 jarig contract is verdomd mooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor dat bedrag zeker eens.
En dan wel een hele goede rechtsback voor terughalen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zie het niet gebeuren. Volgens dezelfde media zou hij gisteren of vandaag ook gekeurd worden. Volgens mij is dat niet gebeurd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
komt ook niet door de keuring mocht het zover komen. Littekenweefsel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen echt nieuws maar alleen gissen! Maar nu geachte forum leden een keuze ( spelen niet op dezelfde positie) Hancko of Geertruida wie zou je weg doen voor een goed bedrag ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik stem voor geen van beide. Met deze groep gaan voetballen en Geert een mooie aanbieding doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is ook geen Priske speler. te traag in de opbouw. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 16:49 schreef piet de paler het volgende:Geen echt nieuws maar alleen gissen! Maar nu geachte forum leden een keuze ( spelen niet op dezelfde positie) Hancko of Geertruida wie zou je weg doen voor een goed bedrag ? Geertruida, die zit ook al een stuk langer bij ons. Ook wel iemand die een uitdaging nodig heeft om top te zijn.
Hancko volgend jaar zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 - 16:49 schreef piet de paler het volgende:Geen echt nieuws maar alleen gissen! Maar nu geachte forum leden een keuze ( spelen niet op dezelfde positie) Hancko of Geertruida wie zou je weg doen voor een goed bedrag ? Zerrouki |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik zeg Priske als de spelers ontevreden worden
Iets met knuppel en hoenderhok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als spelers ontevreden worden dan leggen ze dat eerst intern op tafel. Priske bashers zien al te snel dat spelers ontevreden zijn over Priske. Want dat willen ze graag zo zien. |
|
|
|