|
|
MightyAce
|
|
|
45 M, stelletje braadworsten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel prijzige worsten dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T is er nogal een he. XXXL |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorig jaar liep het stuk na een bod van 29 miljoen en Feyenoord wilde meer. Wel raar dat het bod nu 20 miljoen is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Vorig jaar liep het stuk na een bod van 29 miljoen en Feyenoord wilde meer. Wel raar dat het bod nu 20 miljoen is Jaarcontract Weet niet of er nog bonussen en verkooppercentage bijkomt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was vorig jaar ook en toen het afketste tekende hij nog een jaar bij. Maar misschien idd dat laatste wat jij schrijft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vorig jaar dezelfde situatie inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vorig jaar verlengd in maart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:Lutsharel Geertruida blijft één jaar langer bij Feyenoord. Beide partijen hebben een akkoord bereikt over een verlening van zijn contract dat liep tot medio 2024. De verdediger van de Rotterdammers kwam tijdens de afsluitende training voorafgaand De Klassieker met een shirt het veld op om het nieuws bekend te maken. ''Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is'', aldus de in Rotterdam geboren en getogen Geertruida. ''Bijtekenen is niet alleen goed voor mij maar ook voor Feyenoord. Ik voel dat ik hier nog niet klaar ben, niet in de laatste plaats omdat het een grote wens van me is om met Feyenoord grote successen te boeken. Vorig seizoen was al bijzonder met de finale van de Conference League en dit jaar gaat het nog beter – ook met mij als voetballer.'' ''Ik ben ervan overtuigd dat er voor de club en voor mij nog mooie dingen in het verschiet liggen. Het feit dat ik nu bij de selectie zit van het Nederlands elftal is voor mij een extra bevestiging dat ik op de goede weg ben. Het maakt me ongelofelijk trots dat ik als jongen van Rotterdam-Zuid geselecteerd ben voor het grote Oranje.'' Geertruida maakte op 17-jarige leeftijd zijn debuut voor Feyenoord. Sindsdien speelde hij 141 officiële duels voor het eerste elftal waarin hij goed was voor 14 goals en 5 assists. 🫡 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke ik dacht daarna ,dan is 20 miljoen een normaal bod nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dacht ik ook,dat hij steeds nee had gezegd, tot dat t afhaakte. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
20milj is een koopje , ok 1 jarig contract heb je niet veel te willen maar toch voelt niet lekker |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Normaliter loopt zo’n speler gratis de deur uit met 5M tekengeld. Dit is voor alle betrokkenen een goede deal, maar speltechnisch is het dramatisch. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De heiligverklaring is begonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelukkig heeft Dennis nu eindelijk een paar centjes om wat te doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan alleen 1 fimpje vinden op youtube van hem met zeer weinig acties |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat dus. Het idee dat wij Europese subtop kunnen kopen is niet realistisch. Het enige wat overblijft is scouten met het nodige geluk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: scoort daar wel veel via corners. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 21:27 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat dus. Het idee dat wij Europese subtop kunnen kopen is niet realistisch. Het enige wat overblijft is scouten met het nodige geluk Calimero |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja 3x in 27 jaar haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 21:27 schreef CobusIII het volgende:[..] Dat dus. Het idee dat wij Europese subtop kunnen kopen is niet realistisch. Het enige wat overblijft is scouten met het nodige geluk Een 28 jarige Deen, 0 interlands en allemaal flut clubs gehad. Schei uit man, wat moet je ermee? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De wraak van Luts....hij gaat naar Duitsland, laat zich keuren, leipzig denkt hem binnen te hebben, Luts steekt zijn middelvinger op, pakt het vliegtuig naar Engeland en wordt aan Villa verkocht voor 35M. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik zit je te stangen. van mij hoeft die Sorensen niet te komen. het gaat er om dat wij geen subtop kunnen kopen en eigenlijk alleen via een goed scoutingsapparaat wat kunnen doen (met het nodige geluk) en jeugd natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 21:36 schreef CobusIII het volgende:De wraak van Luts....hij gaat naar Duitsland, laat zich keuren, leipzig denkt hem binnen te hebben, Luts steekt zijn middelvinger op, pakt het vliegtuig naar Engeland en wordt aan Villa verkocht voor 35M. Dat zou een wild scenario zijn haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 21:38 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik zit je te stangen. van mij hoeft die Sorensen niet te komen. het gaat er om dat wij geen subtop kunnen kopen en eigenlijk alleen via een goed scoutingsapparaat wat kunnen doen (met het nodige geluk) en jeugd natuurlijk. Hahaha gelukkig.
Nee eens maar ik verwacht meer dan dit. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Romano geeft 'here we go': 'Geertruida voor megabedrag naar Leipzig'
bron: Fabrizio Romano
Foto: © BSR Agency 0 reacties Lutsharel Geertruida gaat Feyenoord definitief verlaten. Fabrizio Romano komt donderdagavond even na 21:00 uur met zijn welbekende 'here we go': Geertruida vertrekt naar RB Leipzig.
Eerder op donderdag kwam naar buiten dat RB Leipzig opnieuw interesse had in de Feyenoord-verdediger. De Duitse club was op zoek naar een nieuwe mandekker vanwege het vertrek van Mo Simakan naar Al Nassr. Daarbij stond Geertruida bovenaan het lijstje en een paar uur later is de transfer rond. Naar verluidt is de Oranje-international donderdagavond al direct op het vliegtuig richting Leipzig gestapt.
Vrijdag wacht daar de medische keuring. Volgens Romano gaat het om een totale transfersom van meer dan 25 miljoen euro. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Succes Geert. Bedankt voor je inzet en de poet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou niet de eerste deal zijn die al rond is, maar toch niet door gaat. Dus ik wacht nog even op de clubs ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sportief opnieuw een aderlating door gebrek aan opvolging. Blijft weinig kwaliteit, en waarde in de selectie over zo. |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
tijd om een beetje meer jeugd erbij te houden , ipv die onbekende niks zeggende huurdeals . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij Aston is het trieste nieuws ook doorgedrongen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige speler. Gaat ontzettend gemist worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat ligt aan zijn opvolger |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, transfer. En goed geld. Doeg. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Goede momenten gehad maar ik was zeker geen fan. Er zijn veel betere spelers. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Moet je even de commentaren op de eerste pagina’s van dit topic lezen. Wel een goede reden voor menigeen om niet te snel te rücksichtlos te zagen ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2020 - 08:49 schreef Leuv het volgende:Deze gaat hem in ieder geval nooit worden. Wat een drama zeg. Is die Hall niet veel beter ? En anders komend zomer maar weer Nieuwkoop. 🤪 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 23:50 schreef Alexmem het volgende:[..] Moet je even de commentaren op de eerste pagina’s van dit topic lezen. Wel een goede reden voor menigeen om niet te snel te rücksichtlos te zagen ;) Periode matig geweest. Vooral voetballend en eerst op de back vond ik t oprecht ook niks. Nu gewoon zo goed geworden
Mooi dat t kan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 23:50 schreef Alexmem het volgende:[..] Moet je even de commentaren op de eerste pagina’s van dit topic lezen. Wel een goede reden voor menigeen om niet te snel te rücksichtlos te zagen ;) Achteraf is het mooi wonen. |
|
|
|