|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klinkt leuk maar ik geloof dat het dan alleen maar nog minder word |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 14:09 schreef van geil het volgende:[..] Zoiets had gekund. Amrabat achterin is ook zeker geen succes gebleken. Hij is het sowieso al een paar weken helemaal kwijt. Ja, zal t hoereren wel beu zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Amrabat mist de snelheid van Vilhena ,gisteren weer gezien. Vilhena is overal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, iedereen krijgt op tijd zijn post |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft wel een punt. Maar we hebben nu eenmaal geen 15 jaar de tijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jong Oranje , misschien wel even goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met de blessure van Nieuwkoop komt deze ook weer in beeld natuurlijk. The torture never stops:( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb het gevoel dat zo'n Diks en ook St Juste te snel in een eerste team staan. Dat is een beetje waar we in Nederland ook mee te maken hebben. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is schijnbaar goed genoeg voor jong oranje onbegrijpelijk is er in zijn leeftijd categorie niks beters? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Diks is echt helemaal niks! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch zal hij iets hebben Jan.(Ik zie het ook niet) De experts kozen en kiezen hem. Is het niet gewoon gebrek aan ervaring ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 08 november 2017 - 22:06 schreef van geil het volgende:Toch zal hij iets hebben Jan.(Ik zie het ook niet) De experts kozen en kiezen hem. Is het niet gewoon gebrek aan ervaring ? Nee. Kan beter op andere sport gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 november 2017 - 22:06 schreef van geil het volgende:Toch zal hij iets hebben Jan.(Ik zie het ook niet) De experts kozen en kiezen hem. Is het niet gewoon gebrek aan ervaring ? Nee. Deze jongen loopt er al verloren bij als hij het veld op komt.. Lijkt mentaal ook niet sterk genoeg voor een grote club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het met jullie eens, vind het vanaf dag 1 niets. Maar wij zijn leken, toch ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En toch verdedigt Nelom beter dan Haps |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan zie je meer dan ik maatje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat vind ik ook niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moeilijk vast te stellen. Wat wel opvalt is dat er over links veel doelpunten tegen ons vallen. Bij Haps oogt het wel beter dan bij Nelom. Heeft ook te maken met het verschil tussen Boetius en Elija. De laatste verdedigde beter mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Begrijp mij niet verkeerd hoor ,ik zie 100 keer liever de instelling van Haps dan Nelom. Maar volgens de analyses van de analisten op tv was Haps 4 keer oprij indirect verantwoordelijk voor tegendoelpunten. Dat is iets wat zelfs Nelom nooit is overkomen. Heeft zeker ook te maken met de afwezigheid van Elia die vaak meeverdedigde tot aan de achterlijn. Helaas heeft Larson dat conditionele vermogen niet en Boëtius de instelling niet in zijn karakter. Dus zal er wat moeten veranderen .Om te beginnen met de verantwoordelijke op het middenveld. Waar of tot welk gebied moet El Ahmadi zijn verantwoording nemen?En waar Vilhena ? Het is leuk dat El alles wil opeisen om zijn team te redden maar dan zie ik liever dat Vilhena aan het werk gezet word door El . Vilhena moet de schakel zijn tussen Haps en Larson of Boëtius ,en niet Vilhena de kans geven om post te leveren over het hele veld. Ik denk dat dit nog het grootste probleem is bij Feyenoord op dit moment. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als vleugelaanvaller kan je tegenwoordig je man niet meer laten gaan. Elia heeft dat in het buitenland moeten leren. Onze vleugels blinken niet uit in het (slim) mee verdedigen, waardoor er meer druk komt op het middenveld (wordt uit elkaar getrokken) en de backs (staan tegen 2 man). |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 november 2017 - 15:06 schreef CobusIII het volgende:Als vleugelaanvaller kan je tegenwoordig je man niet meer laten gaan. Elia heeft dat in het buitenland moeten leren. Onze vleugels blinken niet uit in het (slim) mee verdedigen, waardoor er meer druk komt op het middenveld (wordt uit elkaar getrokken) en de backs (staan tegen 2 man). Zeker dat is het! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou ook maar zo vertrokken kunnen zijn. Kwam al niet meer in de plannen van Gio voor en nu komt ook zo'n beetje alles terug van een blessure... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kunnen we nu ook wel weg doen matige speler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spuit in zijn arm , of was dat een andere Dik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom word hij niet teruggestuurd? 3e keus inmiddels.
Gewoon wegwezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gio z'n nieuwe vriend blijkbaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarschijnlijk basis , de rest lijkt stuk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blessure Nieuwkoop viel toch mee? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het nieuwe holmaatje van Gio |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zullen we wel kopen van Fiorentina.
///Subtopper |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In zijn laatste wedstrijden aanzienlijk steeds beter als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk