|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat Feyenoord , en met name van Geel en de scouting veel meer moet letten op een goede kop. stabiel in het leven staan etc. Je ziet gewoon veel spelers verzuipen in de Kuip. Ook bij tegenstanders , kijk eens naar de afgelopen bekerwedstrijd, Weghorst en Jahanbakhsh bijvoorbeeld waren het helemaal kwijt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Weghorst heeft daar vaker last van. Die spoort niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weghorst heeft te weinig vernuft. Liep overal, dus niet op z'n plek. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2018 - 19:59 schreef van geil het volgende:[..] Ik denk dat Feyenoord , en met name van Geel en de scouting veel meer moet letten op een goede kop. stabiel in het leven staan etc. Je ziet gewoon veel spelers verzuipen in de Kuip. Ook bij tegenstanders , kijk eens naar de afgelopen bekerwedstrijd, Weghorst en Jahanbakhsh bijvoorbeeld waren het helemaal kwijt. Scandinavische spelers gaan daar in het algemeen van nature goed mee om. Voorbeelden genoeg. En betaalbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2018 - 20:55 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Scandinavische spelers gaan daar in het algemeen van nature goed mee om. Voorbeelden genoeg. En betaalbaar. Eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alleen Martin trapt er een 2e keer in als iets niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In het begin vond ik hem nog minder als helemaal niks. Het laatste helft van t seizoen echt groeiende. Met wat meer positieve steun inplaats van onterechte kritiek van zijn ploeggenoten zal hij nog veel verder groeien. Hopelijk kan van Geel m voor een prikkie ophale ,en anders nog een seizoen huren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
done. ook van Geel is op basis van zijn laatste periode om en wil hem nog een jaar huren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als van Geel op basis van zijn laatste periode om is moet hij inderdaad per direct ontslagen worden.
Dit is verdomme toch geen kwaliteitsspeler die je nodig hebt om kampioen te worden. Laatsye periode aardig gedaan maar zelfs toen niet goed genoeg.
MIDDELMAAT |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met dit soort spelers gewoon weer hopen op plek 3. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is al weer een plek hoger MMM |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hopen ar. Totaal geen zekerheidje weer wat een schande is..
We willen toch vooruit met zn allen? Waarom dan dit soort spelers, die gefaald hebben dit seizoen, weer willen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] Hopen ar. Totaal geen zekerheidje weer wat een schande is.. We willen toch vooruit met zn allen? Waarom dan dit soort spelers, die gefaald hebben dit seizoen, weer willen? Ik snap er ook niks van. Is deze progressie die hij gemaakt heeft voldoende om hem langer te behouden? Misschien voelt hij zich nu op zijn plek, maar dan nog. Ernstige twijfels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was 29x beter dan Nieuwkoop |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laatste fase sterk. Daarvoor treurig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet sterk . Niet opvallend slecht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laatste fase goed. Daarvoor minder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vond het de laatste fase , niet opvallend slecht. Niet meer dan dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio vindt Diks beter dan Nieuwkoop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind t jammer want ik had meer verwacht van Nieuwkoop. Misschien komt t nog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Was vorig jaar veelbelovend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker moet ook zijn kansen nog krijgen. Overigens vond ik ST Juste ook niet slecht als back.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een waardige vervanger van Karsdorp, dus het zit er wel in. Soms snap je er geen reet meer van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Anders Klaiber van Utrecht halen... Ruilen voor Gustafson |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 23:22 schreef ar het volgende:Een waardige vervanger van Karsdorp, dus het zit er wel in. Soms snap je er geen reet meer van Ja het zag er toen veelbelovend uit indd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klaiber brengt Feyenoord ook niet verder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee een diks in vorm is eigenlijk beter. Laat ik het zo zeggen ..In hun beste wedstrijden dit seizoen was Diks beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwkoop is nauwelijks fit geweest . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zegt ook genoeg. Die valt van blessure in blessure |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Zeker moet ook zijn kansen nog krijgen. Overigens vond ik ST Juste ook niet slecht als back. Die gaat spelen als cv |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar was hij wel voor gehaald,maar ik vond m in de wedstrijden als back beter als cv bij ons |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De intentie van Feyenoord was hem toch te houden toch ? Zou hij nog in beeld zijn als bankzitter voor Fiorentina ? Wordt het wachten tot ze in Florence weten hoe ze daar "zijn" positie gaan invullen volgend seizoen? Questions questions.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Diks net ingevallen bij jong oranje in Paraguay..70e minuut, net na de gelijkmaker van Nl. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En na 2 minuutjes gelijk geel te pakken :) |
|
|
|