|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar kan ie trots op zijn, zoiets zag ik Karsdorp niet gebeuren. Is een aderlating hoor dat ie weg is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 22:49 schreef VVout het volgende:[..] Daar kan ie trots op zijn, zoiets zag ik Karsdorp niet gebeuren. Is een aderlating hoor dat ie weg is. Tegenstanders weten het ook, die spelen er op in, net als ze met Nelom doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 22:49 schreef VVout het volgende:[..] Daar kan ie trots op zijn, zoiets zag ik Karsdorp niet gebeuren. Is een aderlating hoor dat ie weg is. Iedereen in de verdediging speelde zowat breed of terug op Jones |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daarom mis je een speler als Karsdorp ook zo, dat was de aanjager en trok de rest mee naar voren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En was aanspeelbaar in de loop en/of diep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: A juist ik volg je.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoop op Bart Nieuwkoop binnenkort, dit is klote zo. Haps liep ook weer te hinkelen, dan zijn we helemaal de pisang als daar onze vriend weer loopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 23:08 schreef VVout het volgende:Hoop op Bart Nieuwkoop binnenkort, dit is klote zo. Haps liep ook weer te hinkelen, dan zijn we helemaal de pisang als daar onze vriend weer loopt. Hoor er maar weinig van, Juste of Amrabat zijn ook nog opties.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Everse: ''Hij heeft niet het niveau voor Feyenoord 1''
Kevin Diks is dit seizoen gehuurd van ACF Fiorentina en heeft al zeven wedstrijden in het shirt gespeeld van Feyenoord. Jan Everse is bepaald niet onder de indruk van de vleugelverdediger en is dan ook kritisch over zijn spel.
"Ik vind Diks enorm onzeker", zegt oud-trainer Jan Everse in het voetbalpraatprogramma De week van Feyenoord. ''Ik zie hem dingen doen waarvan ik denk: dat zou een amateurspeler kunnen zijn die zomaar bij Feyenoord mag debuteren."
"Ik vind hem niet overtuigend en véél te onrustig. Hij lijdt veel te veel balverlies, tegen ADO Den Haag ook weer. Hele simpele ballen speelt-ie zo naar een tegenstander. En dat is niet de eerste keer. Als je uit de eerste wedstrijden een conclusie moet trekken, zeg je: hij heeft niet het niveau voor Feyenoord 1." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nelom is beter in positie kiezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Kramer zwakker, maar die kan daar minder kwaad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet niet te lang duren , met drie zwakke schakels gaan we niets winnen . Beetje een vergelijk met Nelom Immers en Mulder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vind Everse ook een lul |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ruik een nominatie.. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
ik vind hem slechter dan Ostlund.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En die was al heel slecht.. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Die had wel een stoere baard |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 1 van de slechtste spelers ooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha, moet plots aan van Beukering denken. Kan Kramer nog niet aan tippen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die sprint in de tegenstoot hé |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Helemaal de weg kwijt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja noord-Hollanders he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik weet het maat maar we moeten hoe ermee doen..gedogen maar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zoals altijd met sommigen hier. Vooruit maar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tijd dat België er een stuk grondgebied bij krijgt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed plan zijn we ook weer van Brabant verlost.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ostlund is een held. Wie dat niet snapt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En Zeeland. Twee voor de prijs van 1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lastige, koppige mensen. En meeuwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lastig..Whaaaaaa wat lul jij nou, beetje je eigen straatje schoon proberen te lullen he lastpak.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Natuurlijk is algemeen bekend dat Zaankanters met name propere, correcte mensen zijn. Start van de beschaving. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 18:10 schreef FR-Henk het volgende:Natuurlijk is algemeen bekend dat Zaankanters met name propere, correcte mensen zijn. Start van de beschaving. Onnozele.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet bekend in Brabant en Zeeland. Te koppig om dat te snappen, he. |
|
|
|