|
|
FR-Henk
|
|
|
Zit geen ontwikkeling in. Wat ziet de staf dan tijdens de trainingen? |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
oefenpotje op traing, basis tegen reserves.
Diks speelt dan tegen Bilal. Ga je het begrijpen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Diks is toch alleen maar gehuurd? Die kan je toch gewoon weer terugsturen na die huurperiode, en wellicht al in de winterstop, als een andere club hem nog wil huren (kan me niet indenken welke club overigens).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Phyrexian -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarom denk je dat v Beek al op de bank zit.(veel te vroeg) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zaterdag eens extra op Diks gelet. Hij is echt een van de grootste oorzaken van het feit dat het nu minder loopt dan vorig seizoen.
Het verschil tussen Karsdorp en hem is echt heel erg groot, verdedigend (Karsdorp kon veel herstellen door zijn snelheid) maar vooral opbouwend/aanvallend.
Diks acteert een opkomende back, maar heeft hierin nauwelijks toegevoegde waarde. 9 van de 10 passes zijn achteruit. Hij speelt zichzelf niet vrij, maar kan ook niet de buitenspeler dusdanig aanspelen dat deze vrij komt.
Het gevolg is dat we in de opbouw bijna alleen afhankelijk zijn van Botteghin, en dat is nou net niet zijn grootste kwaliteit.
Ik heb me laten vertellen dat Diks van Molukse komaf is. Het zou best kunnen dat dit meespeelt in de beoordeling van Gio, die ook maar een mens is. Maar als hij verstandig is, komt hij heel snel met een betere kandidaat voor de RB positie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus zeg je eigenlijk dat Gio ook Pelupessy al hebben. Onzin. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Maar wat zeg jij nu eigenlijk? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Maar goed, dat laatste stukje van mij is inderdaad niet erg waarschijnlijk. Neem ik terug. Maar neemt niet weg dat deze jongen (Diks) wel een probleem is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diks is ook niet aanspeelbaar. Staat vaak te diep. Brengt daardoor de vleugel ook in problemen want loopt het dicht. Komt ook omdat het voorin nu te statisch is, totaal geen positie wisselingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als jij het weet..d:-)) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nog niet helemaal. Ben erop aan het studeren. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zal niet meevallen surfer.. Tis een zaankanter hé |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag deze aan Tapia geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fokking Diks lul
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allebei een postzegel erop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Doorselecteren gaat een tijdrovende baan worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was t al. Daarom is Diks gehuurd ook denk ik |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is dan niet echt een gelukkig voorbeeld van doorselecteren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn niveau valt toch erg tegen. Had gedacht dat ie ten minste een redelijk backup zou zijn. Maar hij komt erg tekort. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lex Immers voetbalschool. Op zeker ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is ie mee terug op het vliegtuig gestapt of heeft die de taxi naar Fiorentina genomen..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut speler. Kan er echt helemaal niks van.
Sowiewo deze huur nooit begrepen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als Nieuwkoop maar enigszins kan bewegen hem direct op RB zetten. Ik vind Diks best goed, maar komt meer tot zijn recht bij de reserves op maandagmiddag! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doe maar Bilal op rechtsback |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die wil ik op het middenveld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja wie weet .. Diks die praat ook de hele tijd tegen zichzelf in het veld. Alsof hij ooit met z'n brommert tegen een boom is gereden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu rechtsback. Als Bart fit is op het middenveld. Maar dat lijkt me logisch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Echt serieus. Die rent ballen over de achterlijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het is een keuze. Of een andere weg inslaan met Bilal . Anders per direct move. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik word er een beetje depri van dat Feyenoord snel door selecteert met eigen jeugd. Maar dat echte droeftoeters steeds maar weer opdraven om enigzins marktwaarde te behouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als hij maar voorruit verdedigd, prima. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 september 2017 - 21:15 schreef van geil het volgende:Ik word er een beetje depri van dat Feyenoord snel door selecteert met eigen jeugd. Maar dat echte droeftoeters steeds maar weer opdraven om enigzins marktwaarde te behouden. Ja dat ben ik helemaal met jou eens. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 27 september 2017 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Diks die praat ook de hele tijd tegen zichzelf in het veld. Alsof hij ooit met z'n brommert tegen een boom is gereden. Haha, dit is op afstand de meest pijnlijke beschrijving die een speler ooit gehad heeft. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ook, maar daar kan je met Vilhena/El en Toornstra ook spelen.
Voorin JP/Sam/Kaptafel
Zo moet het maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal RB, net als die Omar Elabdellalloeieieie? Die werd ook van buitenspeler bij ons, back bij Piraeus? Zelfs international op die plek? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Probleem is wel dat Bilal net zo onrustig is als Diks. |
|
|
|