BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Sofyan Amrabat de wegloper - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zaterdag 04 augustus 2018 - 21:10   quote  deeplink  
Niet goed, geld terug?

Kwam weer binnen de lijnen en heeft weer niets toegevoegd. Penalty mis was ik al bang voor.

Praatjes kunnen weer de koelkast in.
Milo
 Milo - zondag 05 augustus 2018 - 09:26   quote  deeplink  
Eens
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 augustus 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Idd maar daarentegen op de gemiste strafschop na en weinig zelfvertrouwen vond IK Larsson beter worden. Ik denk dat we geduld moeten hebben met mijn Maroc vrind.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2018 - 19:49   quote  deeplink  
Helaas. Weer een gefaalde speler.
Nooit meer opstellen.
MMM
 MMM - donderdag 09 augustus 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Domme speler die er niks van kan.

Een van Geeltje
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2018 - 19:50   quote  deeplink  
Mwah, ook deze snapte ik wel.
Mislukt.
MMM
 MMM - donderdag 09 augustus 2018 - 19:51   quote  deeplink  
Ik niet. Fysiek in orde aan de bal nooit. Plus geen scorend vermogen, ook niet bij Utrecht.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 augustus 2018 - 19:57   quote  deeplink  
Capuchonnetje op en lekker chillen maar niet bij onze club, vechten voor elke meter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door piet de paler --
Milo
 Milo - donderdag 09 augustus 2018 - 19:59   quote  deeplink  
Pffff
MMM
 MMM - donderdag 09 augustus 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Wat is dit voor iets?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2018 - 20:40   quote  deeplink  
Lekker op de Amrabank zetten.
ar
 ar - donderdag 09 augustus 2018 - 20:44   quote  deeplink  
Drama
van geil
 van geil - donderdag 09 augustus 2018 - 20:51   quote  deeplink  
Wereldaankoop , we hadden er al 8 , maar deze 9de is smullen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 augustus 2018 - 20:54   quote  deeplink  
Zo snel mogelijk slijten ,
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Eens, niet gered helaas
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 09 augustus 2018 - 20:56   quote  deeplink  
Dit heeft geen zin. Laat hem maar een jaartje bij een andere eredivisie club ballen.
van geil
 van geil - donderdag 09 augustus 2018 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Dit heeft geen zin. Laat hem maar een jaartje bij een andere eredivisie club ballen.
Die van het samenwerkingsverband , oh eh wacht even , ,,,,
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 09 augustus 2018 - 22:40   quote  deeplink  
Vilein.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:00   quote  deeplink  
Wat een zaadvoetballer is dat zeg. Hij begon nog wel aardig vorig seizoen, was in de CL vaak nog een van de beteren. Maar er komt nu echt niets meer uit. Ook telkens verkeerde keuzes en de verkeerde kant op draaien. Gaat hem niet worden.
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:04   quote  deeplink  
Het mooiste was nog dat hij ruimte had om te schieten en doorliep tot de keeper m zo kon pakken..

Ideeloos, domme voetballer met 0 voetballend vermogen. Alleen fysiek in orde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 11:04 schreef MMM het volgende:
Het mooiste was nog dat hij ruimte had om te schieten en doorliep tot de keeper m zo kon pakken..

Ideeloos, domme voetballer met 0 voetballend vermogen. Alleen fysiek in orde
Je moet jezelf afvragen of hij wel een voetballer is?
van geil
 van geil - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:23   quote  deeplink  
Dit is zijn afgekeurde tweelingbroer
kenny
 kenny - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:26   quote  deeplink  
heeft v geel toch wel weer goed gezien in amrabad , 3 a 4 milj betalen ervoor wat maakt het uit evenals larsson 4,5 milj ook zon wereldaankoop , haps 6,5 milj terwijl je malacia hebt lopen nee vooruit ziende blik heeft onze martin
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:29   quote  deeplink  
Haps begreep ik wel, beste linksback van de Eredivisie. Plus Malacia draaide geen beste voorbereiding vorig seizoen.

Nu weer niet blijkbaar. Maar alsnog liever 10x hem dan Verdonk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:33   quote  deeplink  
Ik heb Larsson en Amrabat nooit begrepen .
Ten eerste werd 2 maanden voor de aankoop Larsson Boëtius gepresenteerd.
En dan kopen ze Amrabat terwijl ze toen beter centen neer hadden kunnen leggen voor Ayoub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2018 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 11:29 schreef MMM het volgende:
Haps begreep ik wel, beste linksback van de Eredivisie. Plus Malacia draaide geen beste voorbereiding vorig seizoen.

Nu weer niet blijkbaar. Maar alsnog liever 10x hem dan Verdonk
wel mee eens maar , we moesten CL in dus hadden we wat meer zekerheid op die positie nodig ,maar feid blijft toch dat haps een blesure gevoelige jongen is moet je daar dan aan beginnen en dan ook nog 6,5milj , dan denk ik zijn er dan geen andere te vinden en ook voor minder ??
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:37   quote  deeplink  
Ja dat weet je met van Geel. Die gaat zijn bekende lijstje af en daar buiten kent hij niemand
kenny
 kenny - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:39   quote  deeplink  
de feiten zijn gewoon dat die v geel totaal geen scouting en netwerk heeft , nu ook weer met dat colombiaantje dan wil ie ons laten geloven dat hij een parel heeft gescout en dan staat hij daar weer voor de camera zo trots als een pauw te wezen hoe geweldig hij dat gescout heeft pfff vind het gewoon een waardeloze TD
Eelco
 Eelco - zondag 12 augustus 2018 - 18:39   quote  deeplink  
Amrabat had nooit bij Feyenoord op radar mogen komen... zal het gewenst niveau nooit halen, en heeft bewezen in mindere wedstrijden niets toe te kunnen voegen. vraag me toch wel eens af wat de scouting van Feyenoord uitvoert.... En zo zitten er helaas nog wel meer in de selectie...
JanM
 JanM - zondag 12 augustus 2018 - 18:58   quote  deeplink  
Amrabat en Larsson vallen me tegen. Had verwacht dat die de stap net als Haps wel hadden kunnen maken. Boëtius was een gokje dat totaal verkeerd is uitgepakt helaas. Tapia mag het wat mij betreft alsnog op het middenveld laten zien, eigenlijk net als Jørgensen die zich opnieuw zal moeten bewijzen. BergMMMuis is een prima aankoop gebleken, maar die moet van zijn trainer ook eens ongenadig op z’n kloten krijgen als ie weer eens divagedrag vertoont. Verder is met Botteghin, Scharie en Toornstra gelang doorgegaan vind ik, maar als er geen kopers verschijnen kom je er niet van af ...
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 augustus 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 18:58 schreef JanM het volgende:
Verder is met Botteghin, Scharie en Toornstra gelang doorgegaan vind ik, maar als er geen kopers verschijnen kom je er niet van af ...
Ik denk dat je hier een belangrijk punt hebt. Dat waren nou juist de 3 spelers die in het kampioensjaar boven zichzelf uitstegen. Het was voor deze jongens en voor de club het beste geweest als die toen waren verkocht. Het kon namelijk alleen nog maar minder worden met ze. Maar inderdaad, zoals je zelf al zegt, dan moet er eerst wel concrete interesse zijn.
Milo
 Milo - maandag 13 augustus 2018 - 09:18   quote  deeplink  
Ik vond botteghin gister een verademing. Jammer van die 2de gele kaart. wilde juist hoog druk zetten. Bij de 1-0 stapte hij te vroeg in. Maar daarvoor ging het al on nodig mis.
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 augustus 2018 - 10:33   quote  deeplink  
Bottgeghin oogt fitter, dunner en scherper. Viel mij ook op. Gaat het winnen van Van Beek, had ik vooraf niet verwacht. Maar goed, zoals Van Beek van de week speelde is dat ook niet zo'n hele prestatie.
de bluffer
 de bluffer - maandag 13 augustus 2018 - 10:42   quote  deeplink  
gewoon weg doen die amrabat samen met tapia
en met de jeugd verder gaan
fijne week

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door de bluffer --
VVout
 VVout - maandag 13 augustus 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 10:42 schreef de bluffer het volgende:
...
en met de jeugd verder gaan
fijne week
Laat ze het maar doen zo en dan mensen er om heen die hun vertrouwen en een gezonde mentaliteit kunnen bij brengen.
Milo
 Milo - maandag 13 augustus 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 11:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Laat ze het maar doen zo en dan mensen er om heen die hun vertrouwen en een gezonde mentaliteit kunnen bij brengen.
Nee dan krijgen ze weer op de klote met 10-0 en kunnen we ze weer bedreigen, remember?
VVout
 VVout - maandag 13 augustus 2018 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 11:32 schreef Milo het volgende:

[..]

Nee dan krijgen ze weer op de klote met 10-0 en kunnen we ze weer bedreigen, remember?
Daarna ging het bergopwaarts en heeft het ons uit een diep dal gehaald, remember?
van geil
 van geil - vrijdag 17 augustus 2018 - 09:00   quote  deeplink  
De volgende afschrijving
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=403799&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
MMM
 MMM - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:24   quote  deeplink  
Weer miljoenen weg.

Kan alleen fysiek mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door MMM --
R()b
 R()b - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:31   quote  deeplink  
Koste ons dik 4 miljoen.
Milo
 Milo - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 14:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Daarna ging het bergopwaarts en heeft het ons uit een diep dal gehaald, remember?
De jeugdspelers wilde weg na de bedreigingen. Dat koeman slaagde met "2de" rangs spelers was zijn verdienste! Daardoor maakte de club een stijgende lijn!!
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:36   quote  deeplink  
Boek maar af, burger zijn plaats geven, Kukçu voor Tapia, Geertruida erbij houden. Wherman voor Toornstra en ruimte inplannen voor azarkan en spli ter de mooij. Alles wat binnenkomt aan gelden investeren aan directe basisversterkingen.
VVout
 VVout - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:33 schreef Milo het volgende:

[..]

De jeugdspelers wilde weg na de bedreigingen. Dat koeman slaagde met "2de" rangs spelers was zijn verdienste! Daardoor maakte de club een stijgende lijn!!
Dat waren geen 2e rangs spelers maar Feyenoordtalenten samen met een kundige coach, ga je mond wassen met zeep voordat je deze FEYENOORD talenten noch eens zo durft te noemen.
kenny
 kenny - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:31 schreef R()b het volgende:
Koste ons dik 4 miljoen.
maakt voor onze martin niks uit , 26,5 milj uitgeven en allemaal mislukt getuigd van visie
Milo
 Milo - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:49 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat waren geen 2e rangs spelers maar Feyenoordtalenten samen met een kundige coach, ga je mond wassen met zeep voordat je deze FEYENOORD talenten noch eens zo durft te noemen.
Vriend! Wijnaldum en Fer vertrokken omdat ze niet meer bij ons wilde spelen na verschillende bedreigingen en werden verkocht! Pelle was op dat moment dat hij kwam geen kut meer waard en werd tijdens een vakantie op gepikt! Schaken kwam bij vvv vandaan. Dus op dat moment waren dat 2 de rangs voetballers! Dus houd zelf je snavel!
van geil
 van geil - vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:36 schreef johan mansveld het volgende:
Boek maar af, burger zijn plaats geven, Kukçu voor Tapia, Geertruida erbij houden. Wherman voor Toornstra en ruimte inplannen voor azarkan en spli ter de mooij. Alles wat binnenkomt aan gelden investeren aan directe basisversterkingen.
.
VVout
 VVout - vrijdag 17 augustus 2018 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 10:58 schreef Milo het volgende:

[..]

Vriend! Wijnaldum en Fer vertrokken omdat ze niet meer bij ons wilde spelen na verschillende bedreigingen en werden verkocht! Pelle was op dat moment dat hij kwam geen kut meer waard en werd tijdens een vakantie op gepikt! Schaken kwam bij vvv vandaan. Dus op dat moment waren dat 2 de rangs voetballers! Dus houd zelf je snavel!
Ze maakte eerst bekend of lekte uit waar naartoe en toen konden dat enige niet zo best verkroppen, de reden was gewoon geld hoor. Moet de boel niet gaan verdraaien nu. Wat betreft de spelers hadden we het over jeugd en niet over deze naderhand genoemde spelers die je er nu bij haalt. Ik zeg ook niet dat je je snavel moet houden, vraag alleen om respect voor deze genoemde Feyenoord jeugd en iedereen die zich inzet binnen Feyenoord beter te worden. Deze helden noem je geen 2e rangs spelers, en denk ook niet dat Pelle of schaken dat ook maar 1 seconde verdienen.
Milo
 Milo - vrijdag 17 augustus 2018 - 11:15   quote  deeplink  
Luister vvout jij bent lid sinds 2013! Daarvoor toen jij dus nog geen lid was! Waren wij geen fan van pelle en schaken! Tot zij het gingen bewijzen. En sterker nog ik ben 2 jaar hoofdsponsor van schaken zijn voetbalschool geweest! En heb hem 1 zomer persoonlijk begeleid tijdens de zomerstop! Maar dat weet jij allemaal niet!! Sterker nog ik ken heel veel jongens uit de sport en voetbalwereld. Dus ga niet dom lopen ouwe hoeren over respect!
VVout
 VVout - vrijdag 17 augustus 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Milo daarvoor kon ik gewoon elke wedstrijd naar de Kuip en hoefde ik dit forum niet te bezoeken voor wat 18 jaar mijn buurman was.

Maar het is beter dat we hier ophouden anders gaat het dadelijk weer nergens over, daar hebben we geen zin in denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 17 augustus 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Ik zeg weer niets zennnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Sofyan Amrabat de wegloper - topic

0.0122299