|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: betalen ze ook een mooie bedrag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik hoop het bluffer. Maar waarschijnlijk pak je wat verlies. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat je heel blij mag zijn als je een bedrag in de buurt van het aankoopbedrag van een jaar geleden kan krijgen. Hij heeft niet veel gespeeld bij ons en ook het WK met slechts 1 invalbeurt zal ook niet helpen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Probeer jij ons al een paar dagen iets duidelijk te maken, Piet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat t absoluut geen racist is |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O fuck, dacht dat het een manier was om discussie te ontlopen, en toch iets duidelijk maken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mag hier een vet dik hangslot op! Weglopert!!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als de in de media genoemde 2,5 miljoen waar is, mag ik toch wel hopen dat Martin een dikke doorverkooppercentage heeft geregeld. Anders wel heel zonde van het geld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En achteraf nog een negatief verhaaltje naar buiten brengen, let maar op. Doen er wel meer als ze zich gepasseerd voelen, ook al waren er betere opties en konden ze het zelf niet laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi topic om door Piet te laten afsluiten . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 08:48 schreef VVout het volgende:[..] En achteraf nog een negatief verhaaltje naar buiten brengen, let maar op. Doen er wel meer als ze zich gepasseerd voelen, ook al waren er betere opties en konden ze het zelf niet laten zien. Komt bij mij stip op 1 als de grootste Feijenoord onwaardige voetballer allertijden!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 08:48 schreef VVout het volgende:[..] En achteraf nog een negatief verhaaltje naar buiten brengen, let maar op. Doen er wel meer als ze zich gepasseerd voelen, ook al waren er betere opties en konden ze het zelf niet laten zien. Feyenoord deelt zelf eerste tikje uit. :)
quote:Amrabat werd met hoge verwachtingen binnengehaald, maar kon die niet waarmaken. De Telegraaf schrijft dat trainer Giovanni van Bronckhorst niet in detail wil treden over de houding en mentaliteit van Amrabat, 'maar het feit dat voor de coach de emmer van Amrabat nu beslist overloopt en hij niet meer verder wil met de vorig jaar ook door hem begeerde speler geeft aan dat er achter de schermen veel is gebeurd', aldus de krant.
Vervelende gast dus gewoon. Geloof ik wel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Laat Piet nou even, die is net zennnnn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onwillige speler en kennelijk al vaker pain in the ass geweest, Gio begrijpende. Verlies nemen, keiharde miskoop en mogeljk mede aanleiding om focus meer op eigen jeugd te richten. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik mag het misschien niet zeggen of generaliseren, maar met Amrabat, Labyad, Ould-Chick, Ziyech, bakalli is het toch een soort mensen die voor ellende zorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:57 schreef johan mansveld het volgende:Ik mag het misschien niet zeggen of generaliseren, maar met Amrabat, Labyad, Ould-Chick, Ziyech, bakalli is het toch een soort mensen die voor ellende zorgen. Trotse cultuur en verschil met de onze. En wie is hun trainer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal kut trainers dus! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Johan Derksen heeft dat mooi verwoord bij pauw. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als in het in die hoek wil zetten.... Ga je gang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:57 schreef johan mansveld het volgende:Ik mag het misschien niet zeggen of generaliseren, maar met Amrabat, Labyad, Ould-Chick, Ziyech, bakalli is het toch een soort mensen die voor ellende zorgen. Het is een vaststelling Johan. Een onvervalste hoogmoedige instelling en veel onrust binnen je team met deze mannen. Maar daar passen er nog wel meer in in dat rijtje, zo is ie nog niet compleet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dus jij vindt Gio een kuttrainer. Niet aardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee, maar hij mag/moet wel weg...tijd voor een nieuwe impuls. Hij mag trots zijn op wat hij bereikt heeft en er zal met respect over hem gesproken worden. Als beginnend trainer is het goed voor hem om een evaluatie te maken en dan kijken waar hij kan verbeteren. Voor de TD geldt dat hij een ook een nieuwe uitdaging moet zoeken. Ook voor hem geldt dat hij respect verdiend voor de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:57 schreef johan mansveld het volgende:Ik mag het misschien niet zeggen of generaliseren, maar met Amrabat, Labyad, Ould-Chick, Ziyech, bakalli is het toch een soort mensen die voor ellende zorgen. Durf best te zeggen dat dit geen toeval is. Kan nog wel meer voorbeelden bedenken ook, maar heb ik even geen zin in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie dit jaar als een overgangsjaar, waar het goed zou zijn als er een nieuwe staf in de winter binnenkomt en een 1/2 jaar voorbereiding krijgt voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:16 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, maar hij mag/moet wel weg...tijd voor een nieuwe impuls. Hij mag trots zijn op wat hij bereikt heeft en er zal met respect over hem gesproken worden. Als beginnend trainer is het goed voor hem om een evaluatie te maken en dan kijken waar hij kan verbeteren. Voor de TD geldt dat hij een ook een nieuwe uitdaging moet zoeken. Ook voor hem geldt dat hij respect verdiend voor de afgelopen jaren. Met alle respect optiefen dus. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met of zonder die dildo ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:20 schreef CobusIII het volgende:Ik zie dit jaar als een overgangsjaar, waar het goed zou zijn als er een nieuwe staf in de winter binnenkomt en een 1/2 jaar voorbereiding krijgt voor het nieuwe seizoen. Ik heb gvd vanaf 99 genoeg overgangsjaren gezien tot 2018... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En we zijn 1 keer over gegaan |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:57 schreef johan mansveld het volgende:Ik mag het misschien niet zeggen of generaliseren, maar met Amrabat, Labyad, Ould-Chick, Ziyech, bakalli is het toch een soort mensen die voor ellende zorgen. Waren Amrabat en Ayoub moeilijk bij utrecht? Niks van gehoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2018 door CobusIII -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Larsson bij Heerenveen , daarom kregen we korting. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik dacht dat Larsson een Zweed was en geen Marrokaan.....maar zo zie je maar weer dat ook andere nationaliteiten lastig kunnen zijn... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En...Wie staat er voor de groep. Van bv. Rutten en van Hanegem is bekend dat ze jeugd- en spelers uit een andere cultuur prima konden coachen/aanvoelen. De een kan dat beter dan de ander. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Weglopers heb ik niets mee. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik vind het eigenlijk heel knap als we er nog 2,5 miljoen uit hebben weten slepen, zo’n slappe over het paard getilde ondankbare nietsnut! Wat mij betreft nog geen 2,5 ton waard! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 16:13 schreef JanM het volgende:Ik vind het eigenlijk heel knap als we er nog 2,5 miljoen uit hebben weten slepen, zo’n slappe over het paard getilde ondankbare nietsnut! Wat mij betreft nog geen 2,5 ton waard! Met z'n dikke poten... |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Waarom verkoop je een speler die alleen maar beter kan worden en nog 3 jaar contract heeft als je ook kan verhuren? Hij zal nooit minder waard worden dan deze prijs |
|
|
|