|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wat een slechte voetballer is/was dat techniek van een bootwerker op schaatsen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wat een slechte voetballer is/was dat techniek van een bootwerker op schaatsen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is wel een wegloper.dus dat past wel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja toch, kom niet meer bij.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zou top zijn idd. dat ze er maar flink voor betalen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gio is het daar mee eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgens de geruchten gaat ie voor 12 miljoen naar Napoli. Blinkt wekelijks uit in de serie A. Wie had dat verwacht, mislukt bij ons en in België. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zijn eerste wedstrijden bij ons maakte hij ook indruk. Vooral in de CL wedstrijden. Daarna was het weg. Waar dat aan lag, is onduidelijk. Was geen speler voor de kleine ruimte, meer een box to box speler. Zou nu best passen op het middenveld (een Fer 2.0 zeg maar). Ben geen fan van hem, had niet het mentale vermogen om uit de neerwaartse spiraal te komen. Zocht de schuld buiten zich zelf. Gio heeft hem ook niet aan de praat gekregen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blijkbaar een jongen die precies de juiste mensen en omgeving nodig had |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Gebeurt Feijenoord wel vaker...denk ook Amrabat te snel een bepalende speler wilde zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
"Sofyan Amrabat maakte een sterke indruk bij FC Utrecht, maar bij Feyenoord kreeg hij weinig kansen op zijn eigen positie. Inmiddels heeft hij een miljoentransfer te pakken.
De Rotterdammers verkochten hem aan Club Brugge, maar ook daar wist hij niet te overtuigen. De Belgen verhuren hem momenteel aan Hellas Verona, waar de middenvelder een van de revelaties van de competitie is. Hij maakte zoveel indruk dat Fiorentina maar liefst twintig miljoen euro voor hem neerlegt.
''Welke jonge jongen kan zeggen dat hij wordt begeerd door Napoli, AC Milan, Inter, Atalanta en Fiorentina?'', reageert Amrabat in De Telegraaf. ''Uiteindelijk heeft de eigenaar van Fiorentina me in een aantal persoonlijke gesprekken overtuigd. De club heeft een prachtig plan en wil een zeer sterk team bouwen.''
Amrabat weet dat zijn oude clubs hem in zijn ontwikkeling hebben geholpen en daar is hij ze dankbaar voor. "FC Utrecht, omdat ik daar als jonge jongen ben doorgebroken en een man werd. En ik ben nog steeds verguld dat Feyenoord me haalde. Natuurlijk is het daar niet geworden wat ik ervan hoopte. Maar ik zeg altijd: je verliest nooit, je wint of je leert. En dat heb ik bij Feyenoord zeker gedaan.''
Netjes, hoor. Op zich ben ik wel benieuwd wat er was gebeurt als hij net zo veel tijd en kansen als bijvoorbeeld Vilhena had gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 09:02 schreef windoweyes het volgende:Netjes, hoor. Op zich ben ik wel benieuwd wat er was gebeurt als hij net zo veel tijd en kansen als bijvoorbeeld Vilhena had gehad. Dan was er misschien iets gebeurd maar niet veel. Dat zelfde telt voor Tapia en Ayoub. Bij ons niks maar ergens anders prima. En mensen gaan misschien nu lachen maar Tapia gaat na Feyenoord echt niet opeens naar NEC of Sparta. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 10:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan was er misschien iets gebeurd maar niet veel. Dat zelfde telt voor Tapia en Ayoub. Bij ons niks maar ergens anders prima. En mensen gaan misschien nu lachen maar Tapia gaat na Feyenoord echt niet opeens naar NEC of Sparta. Tuurlijk niet. Transfervrij + Europees paspoort is een koopje voor elke competitie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia gaat naar een grotere club. Niet zo moeilijk lijkt me. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Handelswaar. Wat hier niet helemaal gelukt is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker daar banken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd wat vrijwel nooit lukt bij ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat hij dat zelf nooit wilde. Kon in de afgelopen jaren tig keer weg.
En Amrabat was in België ook niks. Dat het nu lukt, ligt aan zijn mentaliteit verandering |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wat te maken kan hebben met vertrouwen en/of de juiste begeleiding. Lijkt mij sterk dat hij op zateradg ochtend wakker werd en zelf dacht: "Ik ga het eens anders doen". |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja hoor heeft soms ook met keuzes te maken . Een goede zaakwaarnemer moet de juiste club vinden waarin hij een rol kan spelen. Dat zijn mentaliteit zakt heeft meer te maken dat je nog zo je best kan doen ,maar je altijd de balans in een elftal verstoort . Dus een goede zaakwaarnemer moet een club zoeken waar hij juist in balans komt . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 13:33 schreef Fart het volgende:Wat te maken kan hebben met vertrouwen en/of de juiste begeleiding. Lijkt mij sterk dat hij op zateradg ochtend wakker werd en zelf dacht: "Ik ga het eens anders doen". Dit dus. Zat bij Feyenoord minder goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lees zijn interviews terug. De crux lag bij m zelf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat hij dat zelf nooit wilde. Kon in de afgelopen jaren tig keer weg. En Amrabat was in België ook niks. Dat het nu lukt, ligt aan zijn mentaliteit verandering I know.. waan van de dag wereldje. Bedoel ook eigenlijk de hoogstwaarschijnlijk Duitse of Engelse club die m op gaat pikken. Die gaan er naast Tapia (mits hij heel blijft) zelf op vooruit, en Feyenoord heeft t nakijken. Misschien ook een souvenir van het goedkope clausule tijdperk van de laatste jaren. Feyenoord heeft na bijna faillissementen jarenlang qua verkoop vaak niet de gunstigste mogelijkheden kunnen bedingen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Files in Nederland , oorzaak Gio. Integratie mislukt in Nederland , oorzaak Gio. Coronavirus in China, oorzaak Gio. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 14:50 schreef van geil het volgende:Files in Nederland , oorzaak Gio. Integratie mislukt in Nederland , oorzaak Gio. Coronavirus in China, oorzaak Gio. Goedkope Derksen over van Bommel imitatie. Foei geile :( |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: het is altijd een interactie tussen club en speler.....noem mij eens 3 spelers op die de laatste 4 jaar significant beter zijn geworden bij Feyenoord? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 15:04 schreef CobusIII het volgende:[..] het is altijd een interactie tussen club en speler.....noem mij eens 3 spelers op die de laatste 4 jaar significant beter zijn geworden bij Feyenoord? vilhena st juste jp boeitius malacia kokcu
zat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geintje? Inderdaad spelers die geen moer beter zijn geworden. Malacia en Kokcu springen dit seizoen juist meer naar voren. De bovenste 3 zijn geen kut vooruit gegaan. Geen kut. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2020 - 15:04 schreef CobusIII het volgende:[..] het is altijd een interactie tussen club en speler.....noem mij eens 3 spelers op die de laatste 4 jaar significant beter zijn geworden bij Feyenoord? De speler geeft dit zelf aan, maar inderdaad wij zullen t wel beter weten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Natuurlijk is het daar niet geworden wat ik ervan hoopte. Maar ik zeg altijd: je verliest nooit, je wint of je leert. En dat heb ik bij Feyenoord zeker gedaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens mooi omschreven van Amrabat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Over een half jaar maken ze kebab van hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde goed tegen Juventus... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het ligt ook aan de leeftijd, wellicht. Op zijn 23ste verjaardag ging hij bij ons weg. Vilhena begon op die leeftijd ook pas een beetje goed te spelen. Daarvoor was het een drama.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2020 door windoweyes -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft bij ons echt werkelijk niets laten zien. Zijn zwanenzang was de wedstrijd tegen ajax. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft tie later ook zelf toegegeven |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ongelooflijk dat hij nu zo speelt echt de slechtste aankoop van de laatste jaren. Bij Brugge drie keer niets en nu een topper in Italië. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2020 - 21:43 schreef Positivo het volgende:[..] Ongelooflijk dat hij nu zo speelt echt de slechtste aankoop van de laatste jaren. Bij Brugge drie keer niets en nu een topper in Italië. Tja, soms is een speler gewoon een laatbloeier, en krijgt hij in de loop der jaren ook het verstand.. Maar wel jammer dat dat bij ons niet gebeurden, maar shit happens... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce