|
|
netsurfer
|
|
|
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Ik ben ook een stuk enthousiaster over hem sinds gisteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit gaat em worden. Een echte Feyenoord spelert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Opvolger El, maar dan nog beter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffff eerst een paar wedstijden Zien dan pas oordelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, Kramer bleek ook ruk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat is daar nu aan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had wel al heel vroeg kramp. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dacht rond de 60 ste minuut al |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou kunnen hoor. Maar heeft alles gegeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meestal magnesium gebrek, wordt bijvoorbeeld afgebroken door stress/spanning. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lof voor Amrabat: ''Hij is zo'n speler die stappen maakt''
Giovanni van Bronckhorst is tevreden met de ontwikkeling die Sofyan Amrabat momenteel doormaakt. De middenvelder kwam afgelopen zomer voor een miljoenenbedrag over van FC Utrecht en moest in het begin vooral zijn minuten maken in het tweede elftal van de Rotterdammers.
Afgelopen woensdag kreeg Sofyan Amrabat zijn eerste basisplaats in de Champions League. De 23-jarige middenvelder was een van de lichtpuntjes in de wedstrijd tegen Manchester City. ''De kern van de selectie is breder geworden. Amrabat is zo'n speler die stappen maakt, daarom speelde hij woensdag.''
''Het is wennen bij een grote club, dat doet hij steeds beter,'' zegt Giovanni van Bronckhorst op de persconferentie in aanloop naar de topper tegen PSV, geciteerd door RTV Rijnmond. De trainer van Feyenoord geeft ook nog de complimenten aan Jerry St. Juste. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vergeet ook niet dat ie nog weinig minuten heeft gemaakt, dus dan mis je altijd wat inhoud. Niet zo vreemd dat ie last van kramp kreeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 16:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vergeet ook niet dat ie nog weinig minuten heeft gemaakt, dus dan mis je altijd wat inhoud. Niet zo vreemd dat ie last van kramp kreeg. Is op te bouwen. Kwam woensdag fysiek sterk over verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie ik graag terug in de basis |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit je er op te wachten dan..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, maar wat ze nu zeggen wat zijn sterke punten zijn, liet hij vorig jaar al zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoorders volgen PSV-'soap' niet: "Nee, daar hebben we het niet echt over"
De forse nederlaag tegen Manchester City zal tegen PSV geen negatieve invloed hebben op Feyenoord. Dat stelt Feyenoord-middenvelder Sofyan Amrabat in gesprek met VoetbalPrimeur.
Woensdag ging Feyenoord met 0-4 onderuit bij de rentree in de Champions League. Dat zegt echter niets over de competitiekraker van zondag, aldus Amrabat. "We gaan met frisse moed naar PSV toe. We zijn goed begonnen in de competitie, dus waarom zouden we in deze negatieve vibe blijven hangen? Zo'n nederlaag tegen City heeft geen negatieve invloed op de wedstrijd tegen PSV. Wij zijn mentaal sterk", zegt de middenvelder tegen VoetbalPrimeur.
"Het zou zelfs positief kunnen uitpakken. Ik wil in ieder geval zondag revanche op onszelf nemen. We hebben vertrouwen, we zijn voor niemand bang. Het is nu even kut en zonde, maar we gaan met vertrouwen naar PSV toe." Bij PSV ontbreekt smaakmaker Hirving Lozano. Of de Feyenoorders die 'soap' volgden? "Nee, daar hebben we het niet echt over. We zien zondag wel wie er tegenover ons staan." |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tijd voor een basisplaats voor hem. Prima speler. Veel te goed voor de bank. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja gelijk mee eens, doet stapjes extra voor het team. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had deze wedstrijd al basis mogen staan. Spits voor mijn part, loopt verdedigers ziekte voor de ogen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 september 2017 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:Had deze wedstrijd al basis mogen staan. Spits voor mijn part, loopt verdedigers ziekte voor de ogen. Basis speler ja Maar wie moet er dan uit? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt wel multi-inzetbaar. Rechtsbuiten, spits, denk eens gek. Liet tegen city al power zien en soms fluwelen techniek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kramer in iedergeval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sofyan, Larsson, Vente..allemaal mensen die iets kunnen toevoegen in de spits. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Diep respect voor Amrabat! Een beest! Gio kan niet meer om je heen! Zet hem op het middenveld. 4 man 4 man achterin. Larsson en boetius voorin. Ik neem al mijn woorden terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komt er aan , kan nog geen hele wedstrijd aan, maar dat komt. Ziet er goed en natuurlijk uit, ik bedoel het gaat op talent en flegmatiek zonder te forceren (wat ik bij Haps n beetje zie). Gaan we plezier van hebben! Ik denk, de beste versterking.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op dit moment een inkopper, ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eerst maar eens op termijn die 30 miljoen terug zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Begin van het nieuwe seizoen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Investeringen van vorig jaar heeft ie het maximale eruit weten te halen. 30 miljoen eruit halen doe je als je halve finale CL haalt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos