|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik zou moeten kiezen ( dat hoeft niet meer) zou ik het land kiezen wat mij ophevangen heeft toen ik overal uitgekotst was. Het land wat mij echt een kans gegeven heeft, en mij beloond voor mijn daden. Tja ik blijf het moeilijk vinden, maar het land wat mijn paspoort heeft ingenomen kan ik niet meer dienen. Maar. Idd ik blijf Nederlander in mijn denken. Maar het vertegenwoordigen van een land waar je dankbaar voor bent is een ander verhaal. Maar nogmaals dit is persoonlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat zal Sofyan hier allemaal van vinden? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geld geld geld geld en nu naar Ado |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die is Marokko ook heel dankbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle vakanties waren prachtig , |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volledig de kluts kwijt ? of is dit gewoon zijn niveau ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 keer door het midden uit verdedigen zegt wel wat over iemand zn voetbalintelligentie..
Die ingooi ook weer vanmiddag. Zo amateuristisch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, heeft ie wel laten zien. Maar t is geen spelmaker. T is een stofzuiger. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: 3 stofzuigers op het middenveld. Wat zal het schoon worden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook als vervanger gehaald voor El of Postbode Viemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Amrabat afkraken is Vilhena weg willen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeg dat, daar breekt me weer een discussie los die er toe doet om verder te komen op deze wereld -.- Amrabat maakt een opmerking over wat er op sm media dan toe bijgedragen heeft en de hel breekt los. Waneer begrijpen we nou eens dat het maar een handje vol malloten zijn op z’n forum en je er niets van moet aantrekken net zo als hier. Zelfs politiek laten we via sm ons door de Russen met kluitje het riet in sturen, mensen dit kan toch allemaal niet langer zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zaakwaarnemer geeft t eigenlijk aan. Die zoekt alleen maar een reden waardoor de echte reden een beetje verbloemd wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Tapia middenveld, St Juste (van die mooie moeder) naast Sven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk fysiek. Voegt voetballend echt helemaal niks toe.
Wat een domme speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bizar veel passes die niet aankomen, ongekend . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voetballend serieus niet beter dan een Immers. Er is me voetballend bij hem nog niets geniaals opgevallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er echt helemaal niks van. Wat een armoedige speler aan de bal.
Amateurniveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie geen enkele speler beter worden. Berghuis was al goed. Amrabat begon goed vorig jaar en zakt bedenkelijk weg. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 22:04 schreef FR-Henk het volgende:Ik zie geen enkele speler beter worden. Berghuis was al goed. Amrabat begon goed vorig jaar en zakt bedenkelijk weg. Berghuis wordt ook slechter... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het typisch dat sowieso dus niemand beter wordt. En wat gaan we met Haps doen? Linksmidden? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Viel ook niet mee op dit veld. Heb een gruwelijke hekel aam kunstgras, maar dit kan ook niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Volgend seizoen lekker naar Roda |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij heeft hetzelfde probleem als alle andere middenvelders. 1 is genoeg , daar moeten 2 voetballers bijstaan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft hij een tweelingbroer die ze stiekem in zijn plaats hebben gestuurd ofzo ? Ik heb die gozer die we bij Utrecht zagen voetballen iig nog geen seconde gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt niet eens op voetbal |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 februari 2018 - 15:30 schreef tomson het volgende:Heeft hij een tweelingbroer die ze stiekem in zijn plaats hebben gestuurd ofzo ? Ik heb die gozer die we bij Utrecht zagen voetballen iig nog geen seconde gezien. Bewaar deze opmerking, kun je na de zomer over Ayoub herhalen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Amrabat moet op de plek van paddo of El. Niet ernaast |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In CL-wedstrijden zag ie er goed uit. Helemaal weggezakt. Ligt dat dan alleen aan hem? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Heeft wat mij betreft alles te maken met de vorm van het team. Had hij vorig seizoen ingevallen, had hij het beter gedaan dan nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee joh, zet twee goede voetballers naast hem en het ziet er al heel anders uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 februari 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar dat geldt voor Karim en Tonny ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat doet het forum voor mij :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het wordt er niet beter op bij hem. Hij begon zo sterk dit seizoen. Vond hem in de eerste paar CL wedstrijden vaak de sterkste Feyenoorder. Daar lijkt weinig van over. Ritme is voor hem dus blijkbaar belangrijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dhchdhdyggdhdbdhddhdh Karim hdhfhdhhdhdhhfjfhfjffjdhdjdjdjddjdjj Amrabat nxndnhchdnmdjjeusiuhdufijfjfkfk en dadelijk ook nog dhchdhdhdhdhchcjcjdhdddjnjdjdjdkdkdjdj gaat allemaal goed komen met zoveel dhcndnhhdnfhnfnfndndjdjdjddjdmd,smsmsk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O ja en dan ook nog Ayoub hfhfnrjjnrhebhejrhbfhjtnrjttjtnfjjfnfjfj vel ste veel nfhhfntnjffnjfjjfjjgmgmgm win je echt geen ngngjjjgjfmgmgmmgmgm maar ja het ligt aan dmdnrntjtjtjfjfjfmfmof aan de jmdmfjfjfkfkfk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
fkregjrepg gezeik fmrvww][qqel zonder r[rttgglerelrrrlrl inhoud. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee jij kan lekker jsjsjsjjdjdjjjdnjendjndnsbsnsjsnsn politiek correct ndndmdndmdmsmmdmdmdmdmmdmdmdmmdmd lekker smsmsmmsmsmmjejshjdjjdjdj multi culti sjsjdjdjdjdjdjdjdjdjdjdjjwjwjwjw ach wat dmdmmdjjjdndjdnmfmfkfkkf gewoon blote tieten jdjdjdj |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
wfjggjghh je wwrkgggk leert ghhlylggg snel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was uitblinker bij interland Marokko, afgelopen week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spelen ze daar met interlands allebei met dezelfde shirts dan?
Hier levert hij elke pass in bij de tegenstander. |
|
|
|