|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gebeurd niet heel vaak idd, maar ook zeker niet nooit!!
Hahaha ouwe pannelap! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 december 2017 - 13:12 schreef remco k het volgende:[..] Of zou dat komen doordat Ajax psv constant bij de strot had en ze er daardoor niet aan te oas kwamen? Zou kunnen als ik er objectief naar kijk.
Maar dat zou dan ook gelijkertijd betekenen dat Twente sterker is dan psv..!
En dat lijkt me dan weer onwaarschijnlijk.
Maar we zullen het antwoord komend weekend krijgen denk ik als Ajax tegen az speelt..
az is een voetballende ploeg en speelt met passie en zou dan gezien kunnen worden als een mix tussen psv en twente..
wanneer Ajax wederom knalt als tegen psv dan moet dat komen door Ajax en gaan de credits naar Keizer en zijn staf! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 12:11 schreef AkaS het volgende:[..] Zou kunnen als ik er objectief naar kijk. Maar dat zou dan ook gelijkertijd betekenen dat Twente sterker is dan psv..! En dat lijkt me dan weer onwaarschijnlijk. Maar we zullen het antwoord komend weekend krijgen denk ik als Ajax tegen az speelt.. az is een voetballende ploeg en speelt met passie en zou dan gezien kunnen worden als een mix tussen psv en twente.. wanneer Ajax wederom knalt als tegen psv dan moet dat komen door Ajax en gaan de credits naar Keizer en zijn staf! Dus als ze knallen tegen psv dan is dat niet door Keizer en "zijn" staf, maar als ze dat nu tegen Az doen...dan uuuh..wel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 12:11 schreef AkaS het volgende:[..] Zou kunnen als ik er objectief naar kijk. Maar dat zou dan ook gelijkertijd betekenen dat Twente sterker is dan psv..! En dat lijkt me dan weer onwaarschijnlijk. Maar we zullen het antwoord komend weekend krijgen denk ik als Ajax tegen az speelt.. az is een voetballende ploeg en speelt met passie en zou dan gezien kunnen worden als een mix tussen psv en twente.. wanneer Ajax wederom knalt als tegen psv dan moet dat komen door Ajax en gaan de credits naar Keizer en zijn staf! Of het niveau tussen Ajax in beide wedstrijden was gewoon groot. Ajax is nu eenmaal wisselvallig.
Het zou morgen zomaar kunnen dat Ajax verliest van Az. Competitie is er gek genoeg boor en Ajax is er wisselvallig genoeg voor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Of het niveau tussen Ajax in beide wedstrijden was gewoon groot. Ajax is nu eenmaal wisselvallig. Het zou morgen zomaar kunnen dat Ajax verliest van Az. Competitie is er gek genoeg boor en Ajax is er wisselvallig genoeg voor. Is het morgen al zondag dan??? Heb ik wat dagen gemist? ;-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 21:34 schreef remco k het volgende:[..] Of het niveau tussen Ajax in beide wedstrijden was gewoon groot. Ajax is nu eenmaal wisselvallig. Het zou morgen zomaar kunnen dat Ajax verliest van Az. Competitie is er gek genoeg boor en Ajax is er wisselvallig genoeg voor. Bij een wisselvallig team kan er geen sprake zijn van credits naar een trainer en zijn staf. Dat vind ik althans. Want wisselvalligheid is in mijn beleving falen van een trainer of tekort aan kwaliteit, echter is dat laatste niet aan de orde wat betreft het eredivisie niveau. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 23:42 schreef AkaS het volgende:[..] Bij een wisselvallig team kan er geen sprake zijn van credits naar een trainer en zijn staf. Dat vind ik althans. Want wisselvalligheid is in mijn beleving falen van een trainer of tekort aan kwaliteit, echter is dat laatste niet aan de orde wat betreft het eredivisie niveau. Wat wil je nou horen schijterd?
Dat de trainer faalt....nou nou, is het eruit jochie?
"Wisselvalligheid is het falen van een trainer" Whaha ga ff gauw in de hoek jij, kortzichtig onderkruipsel. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 02:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Wat wil je nou horen schijterd? Dat de trainer faalt....nou nou, is het eruit jochie? "Wisselvalligheid is het falen van een trainer" Whaha ga ff gauw in de hoek jij, kortzichtig onderkruipsel. Ach Woutertje toch...doorgaan en doorgaan en doorgaan. Want wat je ziet is er niet. Toch Wouter ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 december 2017 - 23:42 schreef AkaS het volgende:[..] Bij een wisselvallig team kan er geen sprake zijn van credits naar een trainer en zijn staf. Dat vind ik althans. Want wisselvalligheid is in mijn beleving falen van een trainer of tekort aan kwaliteit, echter is dat laatste niet aan de orde wat betreft het eredivisie niveau. Dus als iets wisselvallig is. Mag de verantwoordelijke nooit een compliment krijgen voor iets dat wel goed gaat?
Betekend het geven van een compliment meteen dat alle negatieve zaken niet meer gelden dan ofzo? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 18:42 schreef remco k het volgende:[..] Dus als iets wisselvallig is. Mag de verantwoordelijke nooit een compliment krijgen voor iets dat wel goed gaat? Betekend het geven van een compliment meteen dat alle negatieve zaken niet meer gelden dan ofzo? dat verschilt per persoon en hoe kritisch je bent. Zolang Ajax wisselvallend speelt vind ik een compliment aan Keizer misplaatst. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 21:24 schreef AkaS het volgende:[..] dat verschilt per persoon en hoe kritisch je bent. Zolang Ajax wisselvallend speelt vind ik een compliment aan Keizer misplaatst. Wisselvallig is soms goed en soms slecht. Waarom het soms slecht wel benoemen en het soms goed niet?
Bijzondere kerel ben je. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 21:24 schreef AkaS het volgende:[..] dat verschilt per persoon en hoe kritisch je bent. Zolang Ajax wisselvallend speelt vind ik een compliment aan Keizer misplaatst. Wisselvalligheid heeft ook met leeftijd te maken. Ik vind wel dat veel hier op het forum erg nagatief en kritisch zijn. Je merkt het ook terug in het stadion. Er is geen 1 ploeg in Europa waar het publiek zo kritisch is als bij Ajax. Natuurlijk mag je kritisch zijn en keuzes van de trainer mag je ook je vraagtekens bijzetten. Maar niemend kan ontkennen dat Ajax wel alle topwedstrijden wint onder aanvoering van Keizer.
Als ze slecht spelen is het iedereen zijn schuld en als het goed is, dan komt dat door de tegenstander en niet aan de spelers of trainer?
Ik schaam me kapot voor degene die Ajax uitfluiten of gewoon stil zijn in het stadion en lekker popcorn eten. Het zijn ook vaak de stille die ineens gaan fluiten. Van mij mogen die jongens uit het stadion worden verwijderd, dat zijn geen supporters.
De betekenis van "supporter" in de dikke van dale: aanmoedigen, steunen, iemand die zijn sportclub aanmoedigt. Ik moet zeggen dat ik dat niet vaak terug zie in het stadion als het even wat minder gaat en dat heeft ook een impact op de spelers die in het veld staan. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2017 - 21:41 schreef remco k het volgende:[..] Wisselvallig is soms goed en soms slecht. Waarom het soms slecht wel benoemen en het soms goed niet? Bijzondere kerel ben je. omdat Remco... ik een zeer fanatieke Ajax supporter ben en ik oprecht van mening ben dat Keizer nooit aangesteld had mogen worden. En ook ben ik een tegenstander van Spijkerman. Ben ik dan tegen Ajax...? Nee integendeel. Ik ben er van overtuigd dat Ajax beter af is zonder hem en ik wil een beter Ajax.
Wat betreft de wisselvalligheid... Keizer heeft veel te lang lopen dralen en goede spelers buiten de basis gehouden terwijl we allemaal zagen dat sommigen hopenloos en structureel faalden.
Overigens ben ik nog altijd van mening dat Schöne en Veltman niet in Ajax1 zouden moeten spelen... Maar Schöne heeft er toevallig een paar vrije trappen ingeschoten en daarmee de mond gesnoerd van zijn tegenstanders. Maar de toegevoegde waarde als ervaren speler zie ik niet. Heeft een trage handelingssnelheid en lijdt soms balverlies waarbij zijn toegevoegde waarde als ervaren speler niet opgaat.
Veltman blijft een beperkte en domme speler die altijd voor de man gaat in een duel ipv eerst voor de bal en hiermee veel te veel kaarten pakt. Verder heeft hij teveel beperkingen wanneer er een echt goede speler vanuit Europa 1 op 1 tegen hem staat. Maar zelfs Veltman heeft er af en toe een goede wedstrijd tussen zitten.
Hoe dan ook Keizer heeft in mijn ogen veel kapot gemaakt doordat hij verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hierdoor zijn we op een flinke achterstand gezet. Nu we een paar goede resultaten hebben gehaald ben ik blij maar mijn teleurstelling en boosheid zijn nog niet helemaal verdwenen. Maar Keizer lijkt op de goede weg...
En inderdaad Remco ik ben een bijzondere kerel. Voor jou de kwalificatie dat jij in mijn beleving een zeldzame kerel bent ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 20:10 schreef AkaS het volgende:[..] omdat Remco... ik een zeer fanatieke Ajax supporter ben en ik oprecht van mening ben dat Keizer nooit aangesteld had mogen worden. En ook ben ik een tegenstander van Spijkerman. Ben ik dan tegen Ajax...? Nee integendeel. Ik ben er van overtuigd dat Ajax beter af is zonder hem en ik wil een beter Ajax. Wat betreft de wisselvalligheid... Keizer heeft veel te lang lopen dralen en goede spelers buiten de basis gehouden terwijl we allemaal zagen dat sommigen hopenloos en structureel faalden. Overigens ben ik nog altijd van mening dat Schöne en Veltman niet in Ajax1 zouden moeten spelen... Maar Schöne heeft er toevallig een paar vrije trappen ingeschoten en daarmee de mond gesnoerd van zijn tegenstanders. Maar de toegevoegde waarde als ervaren speler zie ik niet. Heeft een trage handelingssnelheid en lijdt soms balverlies waarbij zijn toegevoegde waarde als ervaren speler niet opgaat. Veltman blijft een beperkte en domme speler die altijd voor de man gaat in een duel ipv eerst voor de bal en hiermee veel te veel kaarten pakt. Verder heeft hij teveel beperkingen wanneer er een echt goede speler vanuit Europa 1 op 1 tegen hem staat. Maar zelfs Veltman heeft er af en toe een goede wedstrijd tussen zitten. Hoe dan ook Keizer heeft in mijn ogen veel kapot gemaakt doordat hij verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hierdoor zijn we op een flinke achterstand gezet. Nu we een paar goede resultaten hebben gehaald ben ik blij maar mijn teleurstelling en boosheid zijn nog niet helemaal verdwenen. Maar Keizer lijkt op de goede weg... En inderdaad Remco ik ben een bijzondere kerel. Voor jou de kwalificatie dat jij in mijn beleving een zeldzame kerel bent ;-) Je geeft alleen geen antwoord op mijn post.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik heb zeker wel antwoord gegeven. Moet je alleen wel goed lezen... Zie onderstaande quote uit mijn reactie:
Hoe dan ook Keizer heeft in mijn ogen veel kapot gemaakt doordat hij verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hierdoor zijn we op een flinke achterstand gezet. Nu we een paar goede resultaten hebben gehaald ben ik blij maar mijn teleurstelling en boosheid zijn nog niet helemaal verdwenen. Maar Keizer lijkt op de goede weg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door AkaS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2017 - 09:57 schreef AkaS het volgende:[..] Ik heb zeker wel antwoord gegeven. Moet je alleen wel goed lezen... Zie onderstaande quote uit mijn reactie: Hoe dan ook Keizer heeft in mijn ogen veel kapot gemaakt doordat hij verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hierdoor zijn we op een flinke achterstand gezet. Nu we een paar goede resultaten hebben gehaald ben ik blij maar mijn teleurstelling en boosheid zijn nog niet helemaal verdwenen. Maar Keizer lijkt op de goede weg... Dat is geen antwoord op de vraag die gesteld werd. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. Het is een toelichting op het waarom niet en daarmee mijn antwoord waarom ik het ogenschijnlijk goede niet complimenteer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2017 - 20:35 schreef AkaS het volgende:[..] Tuurlijk wel. Het is een toelichting op het waarom niet en daarmee mijn antwoord waarom ik het ogenschijnlijk goede niet complimenteer. Als dat een serieus antwoord op zo'n vraag zou zijn, dan is het antwoord dommer dan verwacht.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Dan is deze vraag ook eindelijk beantwoord.
Overmars en van der Sar zijn heel heel goed bezig! Alle lof voor de wijze waarop zij bezig zijn om te leren van gemaakte fouten!!!
Fijne kerstdagen allemaal en een mooi kampioenschap voor 2018 toegewenst! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 21 december 2017 - 16:14 schreef AkaS het volgende:Dan is deze vraag ook eindelijk beantwoord. Overmars en van der Sar zijn heel heel goed bezig! Alle lof voor de wijze waarop zij bezig zijn om te leren van gemaakte fouten!!! Fijne kerstdagen allemaal en een mooi kampioenschap voor 2018 toegewenst! Hahaha! Ook fijne dagen toegewenst, ik moet wel zeggen dat ze hier beter mee hadden kunnen wachten tot na de kerst, dit is zo geen leuke kerst voor Keizer, daarbij gaf hij ook al aan nog niet klaar te zijn hiervoor. Maarja de voetbal wereld is hard. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
toch een buikspreekpop van bergkamp en spijkerman.. jammer voor keizer overigens, maar hij heeft dit zelf gewild.. |
|
|
|