BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:55   quote  deeplink  
ohja wacht.. nederlands vrouwenelftal.. team genoot overlijd in de slaap.. heb je de instelling van de vrouwen gezien ?
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman Youness en Schone zijn gewoon jongens die een El finale achter hun naam hebben afgelopen seizoen. Dat je geen fan van ze bent kan. Maar dat ze niet goed genoeg zouden zij om met Ajax van Heracles te winnen is natuurlijk gewoon bullshit.
wat ben je dom zeg!!!

Precies mijn punt... Zij zouden die finale nooit gespeeld mogen
hebben. En het is een brevet van onvermogen dat Keizer hier toch
mee verder gaat.

Je kan tegen mij ingaan sukkeltje Remco, maar ondertussen hebben we
de finale kansloos verloren. Zijn we uitgeschakeld door Nice..En verliezen we
van Heracles!!!

Wat snap je nou niet???
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zal wel te maken hebben met een bepaalde teleurstelling over het verloop van de wedstrijd. Heb jij tijdens wedstrijden ook nog weleens last van.
Maar het zijn wel dezelfde jankers die stralen zaad van opwinding over Bosz heen gespoten hebben na een nog slechtere start. En dan Keizer na een pot afvallen. Ja sorry ouwe, dan lig ik echt vierkant in een deuk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar het zijn wel dezelfde jankers die stralen zaad van opwinding over Bosz heen gespoten hebben na een nog slechtere start. En dan Keizer na een pot afvallen. Ja sorry ouwe, dan lig ik echt vierkant in een deuk.
Ow, maar Remco doelde deels op mij ouwe. En daar reageer ik op!
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:55 schreef nummer10 het volgende:
ohja wacht.. nederlands vrouwenelftal.. team genoot overlijd in de slaap.. heb je de instelling van de vrouwen gezien ?
Instelling was bar weinig mis mee hoor.

Alsof je die vrouwen ook maar enigzins serieus moet nemen, tactisch faalt het op alle fronten.

Neemt niet weg dat het heel knap was hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow, maar Remco doelde deels op mij ouwe. En daar reageer ik op!
Weet ik. Ik reageerde op jou maar wel over het algemeen. En jij weet wel wie ik bedoel... Goed achter de rug om.... Nothing say more...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Instelling was bar weinig mis mee hoor.

Alsof je die vrouwen ook maar enigzins serieus moet nemen, tactisch faalt het op alle fronten.

Neemt niet weg dat het heel knap was hoor.
heb het meer over dat je het altijd op een bepaald iets kan geven maar is in dit geval totaal niet aan de orde..
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb het meer over dat je het altijd op een bepaald iets kan geven maar is in dit geval totaal niet aan de orde..
Ajax heeft gewoon alles gegeven. Als je 8/9 goede kansen mist heeft dat totaal niets met instelling te maken.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

bosz hanteerde een totaal andere speeltijl en was zoekende.. keizer begint met waar bosz mee eindigde.. finale EL.. mag en kan je nie verliezen vam heracles.. is nie omdat ik bosz geil bemt zogenaamd maar wil ajax niet zien falen zoals vandaag.. waar het aan ligt ? zeg jij het maar
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax heeft gewoon alles gegeven. Als je 8/9 goede kansen mist heeft dat totaal niets met instelling te maken.
je vergeet de kansen van heracles.. en je moet met me eens zijn dat er bepaalde dingen missen en dat het rare wissels waren
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je vergeet de kansen van heracles.. en je moet met me eens zijn dat er bepaalde dingen missen en dat het rare wissels waren
De meeste kansen van Heracles waren dus voor die wissels en niet erna waar het halve forum nu over roept. Daarna gaf Ajax enkel de 2-1 weg en verder niets en die valt nog door een communicatiefout.

De kansen daarvoor was niet goed hoor. Maar haal alsjeblieft die wissels weg omtrent de argumenten. Daarbij wordt pal voor de pot ineens de hele verdediging weer omgegooid en spelen 2 spelers weer op andere posities. Dat werkt ook echt niet mee.

Daarbij moeten Schone en Younes er nu gewoon echt uit.

Maar het gaat me om dat het voor mij echt niet aan die wissels ligt
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz hanteerde een totaal andere speeltijl en was zoekende.. keizer begint met waar bosz mee eindigde.. finale EL.. mag en kan je nie verliezen vam heracles.. is nie omdat ik bosz geil bemt zogenaamd maar wil ajax niet zien falen zoals vandaag.. waar het aan ligt ? zeg jij het maar
Ja? Belangrijkste speler weg, een dramatische voorbereiding en nog diverse spelers weg. Amper wat terug gekregen. Feiten jongen, feiten. Bosz had 3 maanden nodig om een werkelijk geweldige selectie ook maar een beetje aan de praat te krijgen.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja? Belangrijkste speler weg, een dramatische voorbereiding en nog diverse spelers weg. Amper wat terug gekregen. Feiten jongen, feiten. Bosz had 3 maanden nodig om een werkelijk geweldige selectie ook maar een beetje aan de praat te krijgen.
klaassen vdbeek is de enige wisseling.. verder identiek.. nee sorry niks mee te maken
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klaassen vdbeek is de enige wisseling.. verder identiek.. nee sorry niks mee te maken
Bosz had Tete in de wedstrijden waar het er om ging ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

De meeste kansen van Heracles waren dus voor die wissels en niet erna waar het halve forum nu over roept. Daarna gaf Ajax enkel de 2-1 weg en verder niets en die valt nog door een communicatiefout.

De kansen daarvoor was niet goed hoor. Maar haal alsjeblieft die wissels weg omtrent de argumenten. Daarbij wordt pal voor de pot ineens de hele verdediging weer omgegooid en spelen 2 spelers weer op andere posities. Dat werkt ook echt niet mee.

nee onzin.. was al eerder.. kijk na ajb.. zag precies wat er gebeurde en heb specifiek erop gelet zoals je zei.. wissels sloegen nergens op en in de omschakeling zoooo zwak.. achterin is gaten kaas en dan ga je NIET die wissels toepassen
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Bosz had Tete in de wedstrijden waar het er om ging ;-)
veltman was.zwaar kut.. dijks nog erger.. dan mis je al heel wat, en is echt niet het middenveld
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bosz was een kakkerlak! Maar die had een visie wat betreft speelstijl en hij dwong respect af.

Keizer... met alle respect.. dwingt volgens mij niets af vooralsnog!

Overmars had voor een completere selectie moeten zorgen.
En de directie voor een betere trainer waarbij ik het eens ben met mensen die opperden dat Keizer eerst als assistent moest rijpen!

Same old. Stop met verdedigen van Overmars en andere falende nietsnutten zoals Spijkerman en van der Sar. Zijn vol van zichzelf maar functioneren ho maar.

Exact dezelfde kutzooi als vorig jaar, alleen hebben we nu leergeld betaald en een vette bankrekening en toch weer die same old shit!!!
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nogmaals, jij kent heel duidelijk de rol van Klaassen niet. Verder roep je maar, ben blij dat de meeste wat verder kijken. Godzijdank
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee onzin.. was al eerder.. kijk na ajb.. zag precies wat er gebeurde en heb specifiek erop gelet zoals je zei.. wissels sloegen nergens op en in de omschakeling zoooo zwak.. achterin is gaten kaas en dan ga je NIET die wissels toepassen
Dan heb je dus niet goed opgelet.
Enige kans na die wissel was de 2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 01:21   quote  deeplink  
Echt wel dat je een speler zoals Klaassen vandaag miste. 1 die zelf enorm veel werk verzette en sleurde waar dat nodig was. Ook precies wist welke looplijnen hij voor zichzelf moest belopen. Een complete en keiharde werker.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Echt wel dat je een speler zoals Klaassen vandaag miste. 1 die zelf enorm veel werk verzette en sleurde waar dat nodig was. Ook precies wist welke looplijnen hij voor zichzelf moest belopen. Een complete en keiharde werker.
Plus die het hele druk zetten coördineerde. Maar ik stop met de discussie met hem. Zelden zoveel dingen met iemand gehad waar ik het oneenser dan oneens mee ben
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Plus die het hele druk zetten coördineerde. Maar ik stop met de discussie met hem. Zelden zoveel dingen met iemand gehad waar ik het oneenser dan oneens mee ben
Geloof mij dat het vertrek van Klaassen de komende tijd nog duidelijker gaat worden. Typisch een speler die eigenlijk nooit opviel maar wel enorm veel werk verzette voor het elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan heb je dus niet goed opgelet.
Enige kans na die wissel was de 2-1
huh ? hahaha kans ja.. omdat heracles zwak is .. een beetje tegenstander had je met 4-1 van de mat geveegt in de omschakeling.. gewoon een terechte uitslag met rare wissels.. en nee sorry zie het nie zitten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 02:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

huh ? hahaha kans ja.. omdat heracles zwak is .. een beetje tegenstander had je met 4-1 van de mat geveegt in de omschakeling.. gewoon een terechte uitslag met rare wissels.. en nee sorry zie het nie zitten
Hahaha en dat na 1 potje.

Zo zwak dat Keizer niet voor niets vol op de aanval gaat. Vorig jaar iedereen janken dat er niet aanvallend gewisseld werd. Nu gebeurd het en ga je er een aan. Helaas, ook dat kan gebeuren.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geloof mij dat het vertrek van Klaassen de komende tijd nog duidelijker gaat worden. Typisch een speler die eigenlijk nooit opviel maar wel enorm veel werk verzette voor het elftal.
Jup. Dat gaan we nog veel erger merken.
Ariejarijood
 Ariejarijood - zondag 13 augustus 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Denk dat met Het met Tete en Riedeald op de backposities het beter was gegaan. Per slot van rekening speelde Ajax in het laatste jaar van De Boer vlnr met Viergever Riedeald Veltman en Tete. Wanneer Sanchez verkocht gaat worden heb je dus een heel groot probleem zonder Tete en Riedewald.
er moeten twee backs bijkomen die er ook gelijk staan en twee vleugelspitsen en een middenvelder type slopende opbouwer die alle ballen op zuigt.
Overmars doe je best of verkoop er nog een paar dan hebben we genoeg geld op de bank om Messi te kopen.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zal wel te maken hebben met een bepaalde teleurstelling over het verloop van de wedstrijd. Heb jij tijdens wedstrijden ook nog weleens last van.
Zeker heb ik dat ook. Maar dit is al een paar weken aan de gang hier.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat al die azijnzeikerds Klaassen ook gewoon een hele slechte voetballer vonden.

Ajax kan het gewoon nooit goed doen.
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 10:06   quote  deeplink  
'Sánchez hakt knoop door en dient vertrekwens in bij Ajax-directie'

Tja... nu is er geen houden meer aan natuurlijk. Logisch gevolg ook als je gaat roepen dat hij te koop is zoals Overmars deed in Oostenrijk!!!

Lees hier verhalen van een andere Colombiaanse centrale verdediger...als we toch op deze tour zijn.... dan hem maar meteen pakken!

Of zijn er andere opties ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat al die azijnzeikerds Klaassen ook gewoon een hele slechte voetballer vonden.

Weet je Remco, natuurlijk kan je club het nooit goed doen als je dan bent. Omdat er nu eenmaal 1.5 tot 2 miljoen mensen met een verschillende mening zijn. Idem bij Oranje. Er wordt niet voor niets geroepen dat er 16, o wacht 15.999.999 miljoen bondscoaches zijn. Ja die ene moest eraf, want ik ben voor Duitsland! ;-)

Maar Klaassen gaan we missen. En natuurlijk stond zijn vervanger v.d. Beek klaar. Maar deze jongen is zeker nog niet zo ver als Klaassen dat was bij zijn vertrek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:06 schreef AkaS het volgende:
'Sánchez hakt knoop door en dient vertrekwens in bij Ajax-directie'

Tja... nu is er geen houden meer aan natuurlijk. Logisch gevolg ook als je gaat roepen dat hij te koop is zoals Overmars deed in Oostenrijk!!!

Lees hier verhalen van een andere Colombiaanse centrale verdediger...als we toch op deze tour zijn.... dan hem maar meteen pakken!

Of zijn er andere opties ?
Lees ook dat Milan nu een bod van 30 miljoen op Dolberg wil uitbrengen. Maar als je alle geruchten moet geloven dan had ons halve team weggeweest.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

De 2-1 wordt gewoon gemaakt omdat meneer Viergever zoals gewoonlijk achteruit loopt in plaats van meteen druk te zetten op de man met de bal,de slechtste voetballer van deze selectie.
p111
 p111 - zondag 13 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 01:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, jij kent heel duidelijk de rol van Klaassen niet. Verder roep je maar, ben blij dat de meeste wat verder kijken. Godzijdank
Je miste gisteren Sanches de baas achterin en de jochies konden niet zonder hem.En met Viergever-Veltman en Schone ben je middenmoot .
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

geen slechte.. niet een type speler waar ik warm van word.. dat is een ander verhaal.. gister is wel goed gebleken dat vdbeek het niveau niet constant kan halen en echt nog teveel tekort komt.. iedereen overigens gisteren
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:10 schreef p111 het volgende:

[..]

De 2-1 wordt gewoon gemaakt omdat meneer Viergever zoals gewoonlijk achteruit loopt in plaats van meteen druk te zetten op de man met de bal,de slechtste voetballer van deze selectie.
Niks met een wissel te maken dus
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Je miste gisteren Sanches de baas achterin en de jochies konden niet zonder hem.En met Viergever-Veltman en Schone ben je middenmoot .
En weer wat anders....
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 10:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je Remco, natuurlijk kan je club het nooit goed doen als je dan bent. Omdat er nu eenmaal 1.5 tot 2 miljoen mensen met een verschillende mening zijn. Idem bij Oranje. Er wordt niet voor niets geroepen dat er 16, o wacht 15.999.999 miljoen bondscoaches zijn. Ja die ene moest eraf, want ik ben voor Duitsland! ;-)

Maar Klaassen gaan we missen. En natuurlijk stond zijn vervanger v.d. Beek klaar. Maar deze jongen is zeker nog niet zo ver als Klaassen dat was bij zijn vertrek.
Eens. En al zou Vd beek als individuele speler nu wel verder zijn. Er is in het voetbal meer. Een elftal sturen en bij de hand nemen. Daar moeten andere spelers nu voor op staan.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen slechte.. niet een type speler waar ik warm van word.. dat is een ander verhaal.. gister is wel goed gebleken dat vdbeek het niveau niet constant kan halen en echt nog teveel tekort komt.. iedereen overigens gisteren
Als iedereen gister slecht was. Waarom is dan gebleken dat hij het niveau niet aankan?
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Als iedereen gister slecht was. Waarom is dan gebleken dat hij het niveau niet aankan?
heb eerder aangegeven dat ik in hem nog geen basis speler zie... niet alleen gebasseerd op gisteren.. talent zkr weten.. wat me nog meerstoord overigens is de aanvoerder.. hij stuurt het team totaal niet en had het al lastig met darri gisteren.. zag gisteren voor me neus notabene hoe lastig hij het had met hem
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Wat lul jij jezelf vast man...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
dat vind jij.. vond jij hem goed spelen dan ?
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb eerder aangegeven dat ik in hem nog geen basis speler zie... niet alleen gebasseerd op gisteren.. talent zkr weten.. wat me nog meerstoord overigens is de aanvoerder.. hij stuurt het team totaal niet en had het al lastig met darri gisteren.. zag gisteren voor me neus notabene hoe lastig hij het had met hem
Sorry. Maar over Vd beek echt compleet oneens. Die jongen is in alles een meer dan terechte basisspeler bij Ajax. Zal wel komen omdat hij hetzelfde type is als Klaassen.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
dat kan.. maar wel trager.. hoop dat die stappen gaat en kan maken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. En al zou Vd beek als individuele speler nu wel verder zijn. Er is in het voetbal meer. Een elftal sturen en bij de hand nemen. Daar moeten andere spelers nu voor op staan.
Jep, zoals Ziyech bijvoorbeeld. Maar ook die was dramatisch gisteren en deelde mee in de malaise.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:
dat vind jij.. vond jij hem goed spelen dan ?
Je ziet hem constant coachen en dat komt dus niet overeen met wat jij zegt
Brandje
 Brandje - zondag 13 augustus 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Keizer doet hele rare dingen die niemand snapt. Gisteren dat 343 en later zelfs 334 was lachwekkend en kost je gewoon de pot.
343 lijkt heel aanvallend maar is dat niet. Ik kreeg meteen een Deja vu naar Ajax-Sparta onder Ten Cate. Na een kwartier 3-0 voor en ging ook dat achterlijke systeem spelen en Sparta binnen no time op 3-2 en daardoor hebben we de titel dus verloren destijds. Bosz zag het vorig heel goed in en zei dat 343 geen optie was.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:
dat kan.. maar wel trager.. hoop dat die stappen gaat en kan maken
Hij is juist in alles sneller dan Klaassen
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, zoals Ziyech bijvoorbeeld. Maar ook die was dramatisch gisteren en deelde mee in de malaise.
Ik weet niet of hij die man überhaupt kan zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:55 schreef Brandje het volgende:
Keizer doet hele rare dingen die niemand snapt. Gisteren dat 343 en later zelfs 334 was lachwekkend en kost je gewoon de pot.
343 lijkt heel aanvallend maar is dat niet. Ik kreeg meteen een Deja vu naar Ajax-Sparta onder Ten Cate. Na een kwartier 3-0 voor en ging ook dat achterlijke systeem spelen en Sparta binnen no time op 3-2 en daardoor hebben we de titel dus verloren destijds. Bosz zag het vorig heel goed in en zei dat 343 geen optie was.
ja je moet natuurlijk wel een plan a b c hebben he !! whaha het is gewoon voor nu een grote grap
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Amen!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

0.0092990