|
|
VVout
|
|
|
quote: Das een snelle passant, kan er niet veel van zo te zien hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een al 5 jaar mislukte trainer die een best betaalde functie mag bekleden. Ergerlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk overigens dat als je Haps en Malacia omdraait, t ook werkt. T is de combinatie die t doet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen hij moet nu langer heel blijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haps en Malacia. Dat stel is vrolijkmakend. Snisterra erbij en die linkerkant is ijzersterk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is Sinisterra Enkert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinister Hups Mallecia Linzen Ver Toonstra Prajic Venezi Dimmers Berguis Geertrude Bijlo
En zo kunnen we nog uuuuuuren door gaan. Maffe meeuw.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geweldige speler de laatste tijd. Maar wel jammer dat hij in de laatste minuut die bal niet aan Bannis gaf. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Haps op linksbuiten kan gewoon heel goed. Je ziet duidelijk dat hij van origine buitenspeler is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schijnt er voor een aantal weken uit te liggen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Wat is dat toch met al die blessures, we kunnen ondertussen wel een blessure-elftal maken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou het programma geef ik de schuld |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Overcompenseren....is namelijk geen goede voetballer, maar legt bijzonder veel energie in zijn spel en dat brengt hem ver. Keerzijde is dat hij daardoor ook vaker geblesseerd is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is te hopen dat hij vlug weer fit wordt en verder een goed seizoen gaat draaien , einde van het seizoen hopen op een mooie transfer , goed voor hem en beter voor ons |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fantastisch, afgetekend repeterend verhaal dit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk covid, het is weer erg geheim ? Maar lees ook dat sinistera weer vol op mee traint |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze mogen er gewoon geen woord over zeggen, vanwege privacy wetgeving Piet. Heb dat bij Haps voorheen ook gemerkt dat er weinig naar buiten komt, schijnbaar hecht ie daar waarde aan. Snap hem wel, voordat je het weet word je de man van glas genoemd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
verrekte vaginaspier waarschijnlijk |
|
|
|
|
har
|
|
|
Kun je toch niet op bouwen op deze man. F de B van Oranje neemt dit uiteraard mee in zijn keuzes. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik denk dat je met beide berichten gelijk hebt har.
Om stapelgek van te worden, die krakkemikkige selectie van ons. Nu maar hopen en bidden dat Malacia er bij is want anders zit je met een reuzeprobleem op links, moet onze beste Schot weer van stal.
Inmidels al een tiental blessures, hebben we nog geluk dat Casper er in slaagt Corona buiten de groep te houden.
Anders is het gewoon over, heb je in december geeneens meer een volwaardige groep, heb ie kans dat ze tijdelijk supporters gaan inzetten.
Kandidaten hier? |
|
|
|
|
har
|
|
|
Dat is het inderdaad! Met deze selectie kun je gewoon niet 5 basisspelers opvangen. Hapsie gooide de laatste weken als één van de weinigen wat extra power en diepte in de aanval, daar gloorde een beetje hoop! Maargoed... hand in hand, geen woorden enz. We blijven volhouden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van ons allen Ridgeciano wensen we jou veel beterschap en hopen je we weer te zien waar je moet zijn, In de KUIP |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, klopt, hij fietste zonder zadel. Was ie al eerder voor beboet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, laten we hem ook verblijden met een beetje pyro in zijn reet. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Toch wel sneu voor Haps was lekker bezig hoopte dat hij het vol zou houden en dan een mooie transfer aan het eind van het seizoen beter voor hem en voor Feyenoord. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sneu is het zeker, de zoveelste keer dat Feyenoord met dit bijltje moet hakken en het lijstje met bepaalde spelers die hier herhaaldelijk in staan stemt tot nadenken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2020 - 18:51 schreef Bowie het volgende:Ik denk dat je met beide berichten gelijk hebt har. Om stapelgek van te worden, die krakkemikkige selectie van ons. Nu maar hopen en bidden dat Malacia er bij is want anders zit je met een reuzeprobleem op links, moet onze beste Schot weer van stal. Inmidels al een tiental blessures, hebben we nog geluk dat Casper er in slaagt Corona buiten de groep te houden. Anders is het gewoon over, heb je in december geeneens meer een volwaardige groep, heb ie kans dat ze tijdelijk supporters gaan inzetten. Kandidaten hier? eens ja.
en ik kan niet ballen maar op het heiligegras voor me cluppie voetballen?
ik doe mee hoor :):):)
als ze maar in de oren knopen dat ik rood pak tegen de neuzen hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2020 door pat -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmm, ik las hier en daar dat Haps in een ander soort quarantaine zit.... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Ja laat ze openheid geven hierover nu word er van alles geroeppen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die zag ik ook voorbij komen ja... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, losse handjes? Maar zoiets blijft nooit lang verborgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het AD meldde op 19-11 dat het om medische redenen ging.
Jullie denken wat anders? Ik zie het ook voorbij komen hoor maar, zou het..? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Noe net ff "kein geloel" geluisterd, ze weten het niet echt. Ik heb alleen 8 maanden er uit horen vallen en voor de rest een hoop raadsels. Ik hoop alleen echt niet dat het er om één van deze gaat en dat is zijn kind, maar de geruchtenmolen groeit natuurlijk alleen maar op deze manier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hoop speculatie, maar het verhaal gaat dat Haps vast zou zitten. Om deze reden:
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh, bizar, hopen van niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie zegt dat het onzin is. Dat hij ziek is en over 1-2 weken terug is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak er maar weer gewoon Haps van. Geen enkel aantoonbare aanleiding dat ie vast zou zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vraag mij altijd af waarom er bij blessures van Haps de privacywet in werking gaat. Bij iedereen weten we altijd wel wat hij mankeert ,alleen bij Haps is het bijna altijd een groot mysterie . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Inmiddels al bijna 3 weken later. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens AD misschien psychose. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Tsja Piet, we hebben nu al zoveel gehoord. Laten we er maar over ophouden, misschien heeft ie er ooit zelf noch wat over te zeggen en anders basta.
Wordt je ook niet een beetje moe van die media, die maar door blijft zuigen. |
|
|
|