|
|
VVout
|
|
|
Toch zowat een broodje kroket. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Succes Hapsie, toch lekker gebald voor de club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik lees 'n half miljoen. Da's net iets minder dan wij voor 'm betaald hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet verkeerd dan en weer wat salarisruimte. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja, net iets minder. Mag geen naam hebben. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan nooit,ik geloof dit niet echt |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja ik leert het nooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben ik helemaal met je eens Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom is ie niet verlengd eigenlijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wil ie niet meer. Want wil spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet je ook niet willen als Feyenoord zijnde, die gozert is te goed om af en toe in te vallen bij ons. Hij heeft zich correct opgesteld, nu lekker in de serie A ballen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord bevestigt zijn vertrek. Succes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar als er geen verdediger bijkomt, had je hem moeten houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens.
Zeker voor die 5 ton die je nu maar krijgt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Precies. Tis niet een dermate groot bedrag dat je hem daarvoor per se moet wegdoen. Zeker omdat Haps gewoon een prima speler is. Tuurlijk, als er een vervanger is, kan het wel. Ook gezien de situatie van Haps. Maar als die vervanger er niet is.... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Hapsie succes, ik gun je die rb positie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als in de winterstop die Noor komt is t ook prima |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat lijkt het plan te zijn. Maar voor de winterstop spelen we een hoop potjes.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan kan die Noor naar heel veel clubs vrees ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aardig wat Noren in de selectie. Handig, in de winter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dit jaar richten op europees voetbal halen. Schoon schip gemaakt, alle ballast weg, volgende jaar de rest en dan kijken of er aan een kwalitatief goed team gebouwd kan worden. Zit natuurlijk een risico aan vast, zeker als er ook niet jeugd doorstroomt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mogelijk inderdaad. Of je probeert hem nu al vast te leggen voor van de winter. Feyenoord mag dat al doen aangezien hij in zijn laatste paar maanden van zijn contract zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 21:28 schreef CobusIII het volgende:[..] Dit jaar richten op europees voetbal halen. Schoon schip gemaakt, alle ballast weg, volgende jaar de rest en dan kijken of er aan een kwalitatief goed team gebouwd kan worden. Zit natuurlijk een risico aan vast, zeker als er ook niet jeugd doorstroomt. Ik zou me voornamelijk richten op de twee bekertoernooien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 21:28 schreef CobusIII het volgende:[..] Dit jaar richten op europees voetbal halen. Schoon schip gemaakt, alle ballast weg, volgende jaar de rest en dan kijken of er aan een kwalitatief goed team gebouwd kan worden. Zit natuurlijk een risico aan vast, zeker als er ook niet jeugd doorstroomt. Europees voetbal is idd noodzaak om verdere inkomsten te genereren. Dus eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heftig. En zwaar om rond te tillen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad, diep, diep respect. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een verhaal. Dan zijn ook al die geruchten die rond gingen erg kwalijk. Respect Ridgeciano! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou inderdaad wat een verhaal.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker, hoe walgelijk is dan bepaalde media. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beetje stil van, zeker als je de geruchten er naast legt. Sterkte Hapsie, maar goed te horen dat het beter gaat. |
|
|
|
|
Babovic
|
|
|
Was Hapsie geen optie, beetje routine, nederlands en weten wat je haalt ipv die exotische videotalentjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je denk een back te hebben is ie kapot, das wat mij bijstaat. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 18:59 schreef Babovic het volgende:Was Hapsie geen optie, beetje routine, nederlands en weten wat je haalt ipv die exotische videotalentjes Vraag anders je pa z'n salaris te betalen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 18:59 schreef Babovic het volgende:Was Hapsie geen optie, beetje routine, nederlands en weten wat je haalt ipv die exotische videotalentjes De Baab! |
|
|
|