|
|
ar
|
|
|
Gelukkig hebben we jou nog T.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk Stylzz ook weer gerustgesteld..d:-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wordt er een topic geopend met 3 pagina's alleen maar gezeik. Geef die jongen een kans! Haps succes! Hopelijk ga je iedereen de snavels snoeren hier op het forum! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. pakt gewoon te veel in te weinig wedstrijden. Plus is gewoon een matige speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Haps is ook een prutser. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Citroensap in de aanbieding! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 09:33 schreef Milo het volgende:Wordt er een topic geopend met 3 pagina's alleen maar gezeik. Geef die jongen een kans! Haps succes! Hopelijk ga je iedereen de snavels snoeren hier op het forum! Euhm doel je op mij..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ieder mag er blij mee zijn. Ik ben t niet. En ik hoop ongelijk te krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik deel je mening. Laten we hopen op het beste. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik niet , hapsie gaat topper worden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. pakt gewoon te veel in te weinig wedstrijden. Plus is gewoon een matige speler. Hahaha zei hij stampvoetend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, dan staan er uitroeptekens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. pakt gewoon te veel in te weinig wedstrijden. Plus is gewoon een matige speler. Conclusie is dus dat je zijn concurrenten bij Feyenoord ook kaartenpakker vindt? Want die doen op dat gebied niet voor hem onder? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Komkommertijd, moet toch wat.. ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 11:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Conclusie is dus dat je zijn concurrenten bij Feyenoord ook kaartenpakker vindt? Want die doen op dat gebied niet voor hem onder? Ik noem hem een domme kaartenpakker ja. Wat voor staatjes er voor de rest bijhaalt zijn voor mij irrelevant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik noem hem een domme kaartenpakker ja. Wat voor staatjes er voor de rest bijhaalt zijn voor mij irrelevant. Dat staat je vrij. Maar goed, het heeft weinig zin om een discussie op die wijze te voeren. Het is blijkbaar voor jou een gevoelsmatige inschatting, niet gebaseerd op harde feiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb ik ook nergens gezegd noch ben ik deze discussie gestart |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oftewel, shut the f... up. :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nah, moet meer geneukt worden. Knapt een mens van op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wie noemt zijn kind nou Ridgeciano? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is een modetrek toch, je kind een naam geven die nog nooit iemand verzonnen heeft. Want uniek enzo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: MightyAce is ook uniek |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
We maken er een kruising van; Nelaps. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik noem mijn volgende kind Fart.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op xbox live moest er 123 achter, dus blijkbaar niet ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha, nee man, wat een klote weeer buiten trouwens. Lekker Friesland weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja man, wrijf het er weer ff in.. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar.. ga je buiten trouwen ja? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet waar je t over hebt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeleken bij Nelom zeker |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je deed mee aan de discusie ,dan maak het ook niet uit of je de discusie gestart bent. Jij mag jezelf een onderdeel van de discusie noemen..Mooi he? hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee niks Leon.. haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel de beste Lb in de selectie nu. Dat zegt weinig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, hoop wel dat hij dat gaat trekken een heel seizoen. Ben wel bang dat hij zichzelf over de kop gaat lopen (blessures).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbald beter dan alle backs die we de laatste jaren gehad hebben. Op basis van deze wedstrijd dan in iedergeval |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een koopje! Weer goed werk van ome Martin. |
|
|
|