|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 15:30 schreef Milo het volgende:Als persoon zijnde kan je kiezen he. Brengen we het naar buiten of niet. Hij wil daar niks over kwijt. Geen luchtje.....gewoon eigen keuze Ja dat is waar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
+2 Cashen , er moet geld in het laatje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er is wel geld. Ze willen het liever niet uitgeven, alleen dmv uitgaande transfers. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heeft alles met dat kut stadion te maken! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Even serieus ik vind Haps voor zoveel geld een slechte aankoop. Maar hij hoeft niet weg van mij want dat zou kapitaalvernietiging worden.. Vind m wel een beetje een Bert of Ernie muil hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 jeugdspelers op zijn positie, opbokken . Vanaf nu alleen echt gerichte versterkingen voor de basis. Jaren te laat , maar beter laat dan nooit. Cashen met Haps. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haps is gewoon een goede back. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind van niet voor dat geld. Heeft zich al 2x geblesseerd doordat hij zijn hele leven in een verdedigende actie gooide.. Nu is zijn blessure weer een vraagteken .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 22:11 schreef van geil het volgende:2 jeugdspelers op zijn positie, opbokken . Vanaf nu alleen echt gerichte versterkingen voor de basis. Jaren te laat , maar beter laat dan nooit. Cashen met Haps. Wat wil je ervoor krijgen dan op dit moment? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2018 - 22:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind van niet voor dat geld. Heeft zich al 2x geblesseerd doordat hij zijn hele leven in een verdedigende actie gooide.. Nu is zijn blessure weer een vraagteken .. Compenseren , ik zei dat gelijk al, de valkuil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat koste hij ook alweer ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha, je vindt het teveel geld, maar je weet niet wat hij kostte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:35 schreef van geil het volgende:Eens, hoop wel dat hij dat gaat trekken een heel seizoen. Ben wel bang dat hij zichzelf over de kop gaat lopen (blessures). .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 11:41 schreef van geil het volgende:Speelde goed , zoals ook bij AZ voor de terugval. Doet wel heel veel met energie, kan hem in combinatie met spanning op gaan breken in de vorm van blessures . .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zei dat met de aankoop, je verward me even met Leon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
6 zie ik, doen we 11 , krijgen we 9. Dag Haps. Welkom jeugd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, weer lekker 10e eindigen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat heeft hij gespeeld dan , en met welk resultaat ? Wakker blijven Ar , het bier slaat toe. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb het ook al vaker aangegeven. Je kan nu eenmaal niet met 100 km p.u je tegenstander voorbij lopen en face to face eindigen. Wat hij telkens probeerde heb ik nog nooit gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou als de selectie zo blijft kan zelfs de derde plek wel eens lastig worden. En ik zie liever ook pas spelers vertrekken als ze echt gepresenteerd hebben. Dus voor Haps komen er niet eens aanbiedingen op dit moment. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Haps is beter dan kongolo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeg dan dat je een spier verrekt hebt in je standbeen of zo, hoort toch een beetje bij je persoon als speler dat je je achterban mee laat leven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha gekkie ! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als hij speelt wel indd.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar zeg je wat en hij niets over zijn blessure, geen behoefte zich op te stellen naar ons toe omdat ie zijn privacy belangrijker vind. Past dat bij een job waarbij je het publiek vermaakt, vind dit een beetje tegenstrijdig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, t zal wel, we zien m vanzelf terug |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind ik makkelijk gezegd, voetballers kiezen voor een publieke werkplaats en dan hoort er toch ook informatie bij over hun gesteldheid. Stel dat een temeier in een keer haar tieten niet meer wilt laten zien i.v.m. de privacy, dat gaat niet werken. Het lijkt me wel dat bij bepaalde jobs bijpassende privacy rechten horen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Privacy rechten horen overal bij. Europese wetgeving. Dikke boetes. Als de betrokkene geen toestemming geeft, is t gewoon klaar. En dat geldt voor ieder mens binnen de EU |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:Privacy rechten horen overal bij. Europese wetgeving. Dikke boetes. Als de betrokkene geen toestemming geeft, is t gewoon klaar. En dat geldt voor ieder mens binnen de EU Feit inderdaad. Lastige hier is weer wel dat een 'openbaar bezit' als bv. voetballers in de kijker lopen als ze die privacy in daad huldigen. De goegemeente gaat dat verdacht vinden. Waarom anderen wel, en die ene niet?
Get used to it. Maar weer leren dat niet alles rondom je welzijn gedeeld hoeft te worden. Dat recht is er, klaar. Lees dan gewoon de roddelbladen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Totaal geen binding met zijn achterban dus.
Verkopen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:Privacy rechten horen overal bij. Europese wetgeving. Dikke boetes. Als de betrokkene geen toestemming geeft, is t gewoon klaar. En dat geldt voor ieder mens binnen de EU Als je dat niet wilt snap ik dat, maar dan ga je ook geen werk aan waar je op basis van lichamelijke prestatie je club en aanhang moet vertegenwoordigen. Het lijkt me dan meer als logoisch dat je deze informeert, das daarmee gewoon deel van je bestaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, je werkgever wordt geïnformeerd en dat is voldoende. Dat heeft niets te maken met het type beroep. Publiek bezit bestaat niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vind het geen probleem, ik kan me er ook niet aanstoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet wel dat er tussen vergelijkbare blessures van onder andere Van Beek en Cissé verschillend mee om gegaan is. Cissé is bijna kapot gemaakt waar van Beek alleen maar aaien over zijn bolletje kreeg. Zit deze gedacht achter de keuze van Haps dan heb ik er wel begrip voor. Is het pure uitsluiting voor fans club en supporters ,spullen pakken en ergens anders heen gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 12:40 schreef Stylzz het volgende:Nee, je werkgever wordt geïnformeerd en dat is voldoende. Dat heeft niets te maken met het type beroep. Publiek bezit bestaat niet. Wie heeft het over bezit dan, dat was iemand anders. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 juli 2018 - 13:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik weet wel dat er tussen vergelijkbare blessures van onder andere Van Beek en Cissé verschillend mee om gegaan is. Cissé is bijna kapot gemaakt waar van Beek alleen maar aaien over zijn bolletje kreeg. Zit deze gedacht achter de keuze van Haps dan heb ik er wel begrip voor. Is het pure uitsluiting voor fans club en supporters ,spullen pakken en ergens anders heen gaan. Je laatste zin is jammer! Voor de rest 1908% mee eens! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Strikt genomen mag de werkgever ook geen inzage krijgen in de medische gegevens. Een manager krijgt van de bedrijfsarts te horen wat de arbeidsbeperkingen zijn van betreffende medewerker en hoe lang de de persoon uit de roulatie is en stemt af met de manager hoe het reintegratietraject er uit gaat zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is zo hahaha Goeie Cobus! |
|
|
|