|
|
Eide
|
|
|
quote: Kan, hoewel ik Dolberg verdienstelijk vind spelen. De sluwheid van KJH is misschien wel fijn nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sowieso moeten hun nu komen. Dus slimme en balvaste jongens brengen. De Jong kan dat en Huntelaar voor routine nu |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Juist de sluwheid en ervaring van Klaas Jan is nu zeer welkom. Dolberg speelt inderdaad helemaal niet slecht trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt krankjorum hoeveel ruimte Ajax blijft weggeven. We staan voor hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nice is klaar voor een vreselijk pak slaag. Nu nog het vizier op scherp. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Coach wacht zo lang met wisselen. Jammer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
de coach laat het team weer de bus parkeren ipv druk zetten... aanvallend wel sterk maar de 5 sec regel is ver te zoeken |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zeer gevaarlijk dit. Tegengoal nu is denk ik fataal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Er is voor Nice niets veranderd met de 2-1. Die moeten een 2e goal maken, net als bij 1-1. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ow, dacht dat zij doorgingen bij 2-2. Vanwege de uit doelpunten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ja dus waarom zo gaan spelen.. 1 het is saai.. 2 1 kutgoal en je bent weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu oogt Ajax hee vermoeid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
manmanman als dit de manier van spelen is.. kan je zeggen ja is nu overleven.. nee is doordrukken en je veilig spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je hebt wissels toch remco komaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja ik had ook al lang Nerres de jong en of Huntelaar verwacht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan blijft Younes staan. Gaan we weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik had Youness die weer vaak niet meeverdedigd eraf gehaald. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja, maar of het u 1-1 of 2-1 staat Nice heeft maar 1 goal nodig om door te zijn. Er is dus niets veranderd door de 2e goal an Ajax uit het perspectief van de Fransen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kluivert dejong ??? betekend dat die dus nog laffer gaat spelen.. 442.. een ajax trainer ??? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Deze wissel begrijp ik niet zo |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ook dit roept Ajax ook weer over zichzelf af |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jammer zeg. Had liever doorgedrukt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:22 schreef Eide het volgende:[..] Ja, maar of het u 1-1 of 2-1 staat Nice heeft maar 1 goal nodig om door te zijn. Er is dus niets veranderd door de 2e goal an Ajax uit het perspectief van de Fransen. Aah op die fiets. Klopt inderdaad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wederom zelf de kansen missen he |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: omdat je nu al ziet aan alles dat die trainer geen ballen heeft.. dit heeft totaal niks met de voorbereiding temaken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huntelaar voor Veltman en neres voor schone. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Altijd.. Verdomme.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:[..] omdat je nu al ziet aan alles dat die trainer geen ballen heeft.. dit heeft totaal niks met de voorbereiding temaken Ach hou toch op vent. Hij bleef in Nice vol gas aanvallen. En Nice is geen kut clubje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer walg ik van het feit dat Ajax Europees gewoon niet compact gaat staan wanneer het voor staat. Gewoon zeeën aan ruimte weg geven |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hier heb je spijkerman weer... geloof mij nu maar TH beslist met spijkerman.. keizer is slechts een veldtrainertje |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Of het op opdracht van Keizer was weet ik niet, maar na die 2-1 gingen ze ineens achteruit lopen. Ze roepen dit over zichzelf af |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hij wil nu de deur dicht gooien en op save spelen.. terwijl je NIET save bent.. dan heb je geen ballen.. simpel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:26 schreef Jaccio het volgende:[..] Of het op opdracht van Keizer was weet ik niet, maar na die 2-1 gingen ze ineens achteruit lopen. Ze roepen dit over zichzelf af dus dat |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik snap niet waarom Younes is blijven staan en Kluivert eraf is gehaald. Lijkt mij dat Kluivert veel beter in de wedstrijd zat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:hier heb je spijkerman weer... geloof mij nu maar TH beslist met spijkerman.. keizer is slechts een veldtrainertje Heb je de Bosz lover hoor. Alles aanpakken om zijn stokpaardje. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom staat de Jong CVM en niet van de Beek? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:26 schreef Jaccio het volgende:[..] Of het op opdracht van Keizer was weet ik niet, maar na die 2-1 gingen ze ineens achteruit lopen. Ze roepen dit over zichzelf af Nice is geen matig ploegje hoor. Die ploeg moet gaan komen en het is dan geen schande dat je teruggedrukt wordt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:27 schreef Eide het volgende:Ik snap niet waarom Younes is blijven staan en Kluivert eraf is gehaald. Lijkt mij dat Kluivert veel beter in de wedstrijd zat. Youness mag altijd blijven staan. Hoe vreselijk hij ook speelt. Vorig seizoen ook al. Die man heeft concurrentie nodig. snel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 augustus 2017 - 22:27 schreef Eide het volgende:Ik snap niet waarom Younes is blijven staan en Kluivert eraf is gehaald. Lijkt mij dat Kluivert veel beter in de wedstrijd zat. Dat vindt ik we een fout van de trainer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en dan weer laatste 5 min wel aanvallender wisselen.. schiet mij maar lek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook dit weer. Je moet scoren hoor. Tikjes breed blabla. Pomp toch gewoon |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat je eruit ligt met deze stand. Kom op zeg dat snap je zelf toch ook wel. |
|
|
|