|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kan wel een optie worden dit seizoen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kramer gebruikte weer een elleboog. Die was veel bewuster. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er moeten voor de aanval minstens twee goede aankopen bij. Er wordt zo weinig gecreëerd vandaag |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 - 18:30 schreef MightyAce het volgende:Er moeten voor de aanval minstens twee goede aankopen bij. Er wordt zo weinig gecreëerd vandaag En wat te denken op het middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Diks moet echt trainen op de bal aannemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben toch heel veel middenvelders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Veel van hetzelfde vind ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar komt echt niks meer bij hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: El, Vilhena, Tapia en Amrabat zijn voor elkaar inwisselbaar. (alleen verschil in kwaliteit) We hebben 1 echte tien. Toornstra. En misschien Schuurman, maar die is te matig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 - 18:34 schreef Stylzz het volgende:[..] El, Vilhena, Tapia en Amrabat zijn voor elkaar inwisselbaar. (alleen verschil in kwaliteit) We hebben 1 echte tien. Toornstra. En misschien Schuurman, maar die is te matig. Eens, en Kuyt is voetballend geen tien ,maar bracht wel veel als extra spits/diepgang. Dat missen we nu vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk trouwens hoe ver Freiburg inzakt. Daar spelen we nu veel te traag voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena vrijetrappen drama |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En Kramer is gewoon echt heel kut in dit soort wedstrijden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zie wel wat lichtpuntjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een creatieve geest op het middenveld en een doelpuntenmaker. Dat ontbreekt en hebben we nodig.
Met alleen Jorgensen en Toornstra is het scorend vermogen wel opgenoemd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is niet allemaal slecht. Maar het niveau valt niet mee vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen ook wel verbeteren nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor de CL moeten er nog wel wat spelers bij.. Ik schat een stuk of 11 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boetius/Elia is tot nu ook een wereld van verschil, helaas. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Als ie het op zn heupen krijg kan hij wel wat acties eruit gooien ben ik van overtuigd. Maar inderdaad Elia was een klasse, of een paar klassen beter.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boëtius begon heel goed aan de wedstrijd. Daarna dubbele dekking, niets meer in te brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd wat de uiteindelijke basis wordt. De eerste helft was m niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb er wel vertrouwen in..Tapia centraal beter dan Sanchez van 020 haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: He bah waarom nou weer die neuzen erbij halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die verslaggever was geil van hem, maar werd 3 keer onder druk gezet , en 3 keer mis. Voor de rest speelde hij er 10 meter achter met alle tijd en ruimte. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gebrek aan creativiteit. Weinig bruikbare ballen van de flanken. Tempo is treurig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 - 18:51 schreef van geil het volgende:[..] Die verslaggever was geil van hem, maar werd 3 keer onder druk gezet , en 3 keer mis. Voor de rest speelde hij er 10 meter achter met alle tijd en ruimte. Hij speelde ook redelijk ,als enige zowat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij excelsior op kunstgras verloren ze nog met 3 - 0 Ik zie progessie |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gezapig potje voetbal en veel te weinig gecreëerd en voorin geen potten kunnen breken. Gelukkig is het een oefenwedstrijd, maar dit moet echt veel en veel beter. Jammer dat het zo een matige wedstrijd was. Kom op feyenoord wakker worden !!!!!!!! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Één grote zaad partij. Met de Braziliaanse Sneijder, van Persie en Berghuis wordt het stukken beter! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was overigens van beide kanten slecht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2e helft gemist, niet veel aan zo te lezen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 - 19:00 schreef Nibke 7 het volgende:Één grote zaad partij. Met de Braziliaanse Sneijder, van Persie en Berghuis wordt het stukken beter! Braziliaanse Sneijder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2017 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Met die heerlijke sliding op witschge |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij mag ik blij zijn dat ik het niet heb gezien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah we hebben erger gezien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay dat bied nog enig perspectief. Slechts een paar een nekschot dust.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En verdedigend gezien werd er ook niet zoveel weggegeven. Tweede helft is Freiburg niet meer voor de goal geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat veld ook ,was niet eens ruimte voor een normale ingooi. Hekwerk een meter naast de zijlijn |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Echt vanaf nu beter voor de dag komen, anders heb je in Europa echt niks te zoeken want het was zeer matig vanmiddag. Zo kun je ook weer tegen sparta, excelsior en laagvliegers in de eredivisie punten verspelen, dus feyenoord wordt wakker!!!!!!!!!! |
|
|
|