|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb alle commentaar gelezen op deze Topic en ik heb daar een eigen mening over, vind wel dat er een paar spelers die het heel moeilijk krijgen, maar er moeten beter spelers met ervaring bij komen als je weer mee wil doen om de schaal. Zo kan het niet Weltrusten |
|
|
|
|
moa
|
|
|
WTF mensen, kunstgras, oefenwedstrijd, team in opbouw, tegenstander met een begroting van ruim 80 miljoen uit een sterkere competitie.
We weten inmiddels toch wel eens dat oefenwedstrijden helemaal niks zeggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zegt wel wat. T zegt wat over de basisvaardigheden van spelers. In sommige gevallen nog trainbaar, in andere gevallen hopeloos |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:T zegt wel wat. T zegt wat over de basisvaardigheden van spelers. In sommige gevallen nog trainbaar, in andere gevallen hopeloos Dit dus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het zegt iets over de beperkte doelgerichtheid en scorend vermogen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha om 18:30 zend Fox de samenvatting uit, maar ff kijken dan.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik zeg laat lekker zitten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee ik ben echt nieuwsgierig.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet maar sterke koffie dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 juli 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was het echt zo erg dan..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vooral saai. Ik zat de 2de helft serieus te knikkebollen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou gelukkig zenden ze de samenvatting uit dan d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alle hoogtepunten in 0:37 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze zenden tennis uit op fox3 word de hele wedstrijd uitgezonden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De hele wedstrijd pfff dan heb je geen slaappillen nodig vanavond |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 07:29 schreef Stylzz het volgende:T zegt wel wat. T zegt wat over de basisvaardigheden van spelers. In sommige gevallen nog trainbaar, in andere gevallen hopeloos Bwa... ik lees veel te veel conclusies op basis van een oefenwedstrijd, en niet alleen hier. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Beperkt, want wij zouden minimaal top3 moeten spelen in de Bundesliga? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 19:27 schreef moa het volgende:[..] Bwa... ik lees veel te veel conclusies op basis van een oefenwedstrijd, en niet alleen hier. Oh ik heb nog geen conclusies gezien, althans geen eindconclusies. Wel dat er nog veel werk is en bepaalde spelers nog niet zo ver zijn. |
|
|
|