|
|
craven
|
|
|
Tis geen tactisch vernuft..heeft explosiviteit, maar niet doelgericht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind Toornstra en Vilhena erg slordig vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, we kunnen naar huis.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer zo'n Manolev voorzet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jones of Vermeer.... Lastig hoor. Jones dan maar op basis van vorig seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is die Amrabat een beer joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Opvallend, Haps is doodop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Echt? Was me niet niet opgevallen eerlijk gezegd. Ik ga er op letten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diks heeft zich overigens verbeterd de tweede helft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het oogt nog steeds wel degelijk bij Feyenoord. Enige wat ik me afvraag is of er voldoende creativiteit in de selectie zit. Maar met Berghuis en RVP erbij zou dat goed moeten komen.
Vermeer, Haps en Boëtius vond ik een prima indruk maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja vind ik ook. Ben het er ook mee eens dat je Bilal erbij moet houden.
Vond overigens Botteghin het meest slordig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En op basis van het seizoen ervoor Vermeer. tja, wat is wijsheid.
Het zou me niet verbazen als Gio toch voor Kenneth kiest. En vandaag liet ie ook zien dat ie weer teruggroeit naar zijn hoge niveau van voor de blessure. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Positief Haps en Boetius, al heeft de eerste schijnbaar nu al moeite met het niveau verschil. Was zeer vermoeid op het laatst met n struikelpartij en overtreding omdat hij te laat was. Bilal viel opnieuw tegen , heeft volgens mij nog nooit een goede wedstrijd gespeeld in de basis. Mag wat mij betreft weg na al die jaren. Diks zoals T aanhaalde speelde de 2de helft n stuk beter. Feyenoord heeft wel veel spelers die overtredingen maken, dat moet rustiger. El zegt dat laatste nu toevallig op tv. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet kunnen kijken. Moeite waard om terug te kijken of samenvatting pakken? |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Erbarmelijk slecht. Bilal en Diks een dikke onvoldoende. Gio, had St Juste nou geprobeerd, tenzij blessure natuurlijk. Te traag achterin. Ben niet enthousiast geworden. Wedstrijd van ajax was dan toch 2 klasse beter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig voetballend vermogen in de ploeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan ga je toch lekker ajaks kijken int vervolg? Analist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Slaat nergens op Ar. Ik ben en blijf feijenoord, maar kan niets anders zeggen, dat Ajax redelijk goed heeft gevoetbald met z'n jong elftal tegen Nice. Ik vond het vanmiddag zeer bedroevend. Dus wat is nou je punt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:50 schreef analist het volgende:Slaat nergens op Ar. Ik ben en blijf feijenoord, maar kan niets anders zeggen, dat Ajax redelijk goed heeft gevoetbald met z'n jong elftal tegen Nice. Ik vond het vanmiddag zeer bedroevend. Dus wat is nou je punt. Het punt is dat dit geen officiële wedstrijd was met ongeveer 15 wissels. Het punt is dus dan ga je toch lekker naar Ajaks kijken. Twee punten voor de prijs van 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:50 schreef analist het volgende:Slaat nergens op Ar. Ik ben en blijf feijenoord, maar kan niets anders zeggen, dat Ajax redelijk goed heeft gevoetbald met z'n jong elftal tegen Nice. Ik vond het vanmiddag zeer bedroevend. Dus wat is nou je punt. Dat het heus niet erbarmelijk slecht was. En dat je gelijk ajaks betrekt na vanmiddag vind ik vreemd. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Misschien heb je de wedstrijd anders beleefd, prima toch. Maar dat ik Ajax erbij betrek zegt alleen maar, dat die op dit moment verder zijn. Niets mis mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het punt is dat dit geen officiële wedstrijd was met ongeveer 15 wissels. Het punt is dus dan ga je toch lekker naar Ajaks kijken. Twee punten voor de prijs van 1 Hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn we er als forum al over uit? Jones of Vermeer? Ik neig zelf naar die laatste. Maar het zit dicht bij elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vermeer maakt tot nu toe een betere indruk voetbalt wat makkelijker mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones.
Zie niet in waarom je een keeper die het vorig jaar goed gedaan heeft zou wisselen. Plus van der Heijden en Botteghin zijn aan hem gewend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:50 schreef analist het volgende:Slaat nergens op Ar. Ik ben en blijf feijenoord, maar kan niets anders zeggen, dat Ajax redelijk goed heeft gevoetbald met z'n jong elftal tegen Nice. Ik vond het vanmiddag zeer bedroevend. Dus wat is nou je punt. Dat je lekker Ajaks moet gaan kijken om een zaadlozing te bewerkstelligen.. |
|
|
|
|
analist
|
|
|
Renato, zijn je hersens, indien aanwezig, aan het krimpen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dat komt er van als er elke keer maar weer een vergelijk getrokken moet worden met die kutneuzen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vond Real Sociedad veel beter spelen dan Nice. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 18:08 schreef MMM het volgende:Jones. Zie niet in waarom je een keeper die het vorig jaar goed gedaan heeft zou wisselen. Plus van der Heijden en Botteghin zijn aan hem gewend. Maar Vermeer heeft het het seizoen daarvoor ook prima gedaan. Dus die heeft het eigenlijk ook verdiend te keepen. Je zou ook kunnen zeggen, aangezien het centrum wat trager is dat Vermeer, die rap uitkomt, beter de ruimte achter het centrum kan bespelen dan Jones. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 17:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zijn we er als forum al over uit? Jones of Vermeer? Ik neig zelf naar die laatste. Maar het zit dicht bij elkaar. Lastig hoor. Twee goede keepers die bij elke eredivisieclub basis kunnen staan. Vermeer is misschien iets completer. Jones heeft de gun factor, want kampioen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zijn flinke doppen hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio zal wel kiezen voor een keeper voor de competitie , en de ander voor de beker en CL. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je goed zoekt wel, leggen er zat op de grond.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan komt het er nooit van.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 18:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar Vermeer heeft het het seizoen daarvoor ook prima gedaan. Dus die heeft het eigenlijk ook verdiend te keepen. Je zou ook kunnen zeggen, aangezien het centrum wat trager is dat Vermeer, die rap uitkomt, beter de ruimte achter het centrum kan bespelen dan Jones. Klopt maar 2 jaar geleden telt niet meer + zware blessure. Afwachten hoe hij terugkomt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:50 schreef analist het volgende:Slaat nergens op Ar. Ik ben en blijf feijenoord, maar kan niets anders zeggen, dat Ajax redelijk goed heeft gevoetbald met z'n jong elftal tegen Nice. Ik vond het vanmiddag zeer bedroevend. Dus wat is nou je punt. We gaan CL kwalificatie vergelijken met een oefenpotje? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 19:27 schreef MMM het volgende:[..] Klopt maar 2 jaar geleden telt niet meer + zware blessure. Afwachten hoe hij terugkomt. Dat is waar, maar als je hem vandaag ziet keepen dan ben ik toch hoopvol gestemd. En het is maar 1 jaar terug he, dat ie nog 1ste keeper was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer dat er geen AD tournooi meer is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga voor Vermeer al straalt Jones meer rust uit. Een Vermeer heeft toch iets snellere reflexen als Jones en is behoorlijk vlugger in spelhervattingen.Maar mocht het Jones worden dan heb ik daar ook vrede mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals ik t zag, vrij hoog in t stadion :P, was dat zeker de eerste helft het middenveld van Feyenoord problemen had met de middenvelders van Sociedad. Er kwam er continu 1 vrij, die dan vrije doorgang had. Je zag de drie middenvelders dan echt naar elkaar kijken van, die pakte jij toch? Ik vond toen Amrabat erin kwam voor Toornstra het beter staan eigenlijk, maar is minder creatief.
Verder was Haps/Boëtius goed om naar te kijken. Aangenaam verrast, Haps is razendsnel. Kan wel eens een mooi duo worden. Bilal en Jorgensen snappen elkaar niet. Als Bilal wil dat Jorgensen in de bal komt voor een 1-2 gaat Nico diep en vise versa.
Diks was matig, maar bij vlagen zag je wel dat t wat kon worden, misschien als hij meer wedstrijden in de benen krijgt. Maar eerlijk gezegd zou voor de rechterkant de beste optie Nieuwkoop/Berghuis zijn.
Verder kan Haps denk ik wel eens de Kongolo rol op zich gaan nemen en de gaten achter de verdediging dicht gaan lopen, wat is die snel zeg.
Verder vooral 1 hele mooie goal gezien. En voor de rest een beetje een Europese wedstrijd, zonder de sfeer. |
|
|
|