|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hallo het is hier Woudenberg niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja das waar, niet morsen.. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik ga voor Vermeer omdat ik denk dat Jones op de bank meer rust in het team geeft dan Vermeer op de bank.
Overigens vind ik Jones de betere keeper.
Walgelijk vanmiddag trouwens om Jones-liedje aan te heffen nadat de bal van de borst stuitte bij Kenneth Vermeer. Gewoon achter het team blijven staan, op naar weer een mooi seizoen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 20:46 schreef Peter V. het volgende:Ik ga voor Vermeer omdat ik denk dat Jones op de bank meer rust in het team geeft dan Vermeer op de bank. Overigens vind ik Jones de betere keeper. Walgelijk vanmiddag trouwens om Jones-liedje aan te heffen nadat de bal van de borst stuitte bij Kenneth Vermeer. Gewoon achter het team blijven staan, op naar weer een mooi seizoen! Achterlijk tokkie volk daar op vak S.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Niet allemaal ....... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik stond er maar een keer, met de uitwedstrijd tegen Groningen (kampioenschap) Dus heb geen idee. In die tijd drie bekenden daar , die waren redelijk normaal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Is ook maar een heel klein groeoje daar die overal tegen is. De rest is gezellig en vrij normaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 19:00 schreef MightyAce het volgende:[..] Lastig hoor. Twee goede keepers die bij elke eredivisieclub basis kunnen staan. Vermeer is misschien iets completer. Jones heeft de gun factor, want kampioen. Vermeer juist niet completer. Vermeer in z'n doelvak is bij voorzetten onzeker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lullig voor je dan. Fart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik ben ook vrij normaal en gezellig Ar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De grootste onrust ontstaat door een onzekere keeper bij hoge ballen. Daarom kies ik voor Jones. Maar als het Vermeer is straks, dan begrijp ik dat ook best. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Ik zou voor Jones kiezen. Is een zelfverzekerde keeper. Ik vind Vermeer niet echt betrouwbaar bij hoge ballen in zijn doelgebied |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, ik sta er ook d:-) Maar klopt het is dat kleine groepje bovenin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
([url]https://youtu.be/F4MVn07kA-8 |
|
|
|