|
|
netsurfer
|
|
|
Fey - Soc
Vermeer 6.5 Diks 5.5 Botteghin 6.5 Van der Heijde 6.5 Haps 7.5 El Ahmadi 6.5 Toornstra 6.5 Vilhena 6.5 Basacioglu 6 Jorgensen 6.5 Boetius 7 Amrabat - Kramer - |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fey - Soc
Vermeer 7 Diks 5 Botteghin 6.5 Van der Heijde 6.5 Haps 8 El Ahmadi 6.5 Toornstra 6 Vilhena 6 Basacioglu 5.5 Jorgensen 7 Boetius 7 Amrabat - Kramer - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7 Diks 4 Botteghin 6 Van der Heijde 6 Haps 7,5 El Ahmadi 5,5 Toornstra 4,5 Vilhena 5,5 Basacioglu 5 Jorgensen 6 Boetius 7 Amrabat 6,5 Kramer - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - Real Sociedad 1-0 Vermeer 7 Diks 5 Botteghin 6 Van der Heijde 6 Haps 7 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Vilhena 5,5 Basacioglu 5 Jorgensen 6,5 Boetius 7 Amrabat 6,5 Kramer -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 juli 2017 - 08:23 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord - Real Sociedad 0-1Vermeer 7 Diks 5 Botteghin 6 Van der Heijde 6 Haps 7 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Vilhena 5,5 Basacioglu 5 Jorgensen 6,5 Boetius 7 Amrabat 6,5 Kramer - Ga ik in mee |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
wel overdreven negatief, 2x 0-1 ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer 7 Diks 5 Botteghin 6 Van der Heijde 6,5 Haps 7,5 El Ahmadi 5,5 Toornstra 5 Vilhena 5 Basacioglu 6 Jorgensen 6,5 Boëtius 7 Amrabat 6,5 Kramer - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 6,5 Diks 5 Botteghin 6,5 Van der Heijde 6.5 Haps 7,5 El 5,5 Toornstra 5,5 Vilhena 5,5 Basi 5 Jorgensen 5,5 Boetius 7 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb me blijkbaar als enige hier vanuit GG (net als velen in dat vak met mij) vooral mateloos geërgerd aan Bilal. Die liep maar een beetje te sjokken, liep nauwelijks vrij en stond vooral vaak te wijzen i.p.v. zijn tegenstander aan te pakken of te volgen. Daardoor bracht hij Diks meerdere keren in problemen!
Het leek wel of hij zich met de komst van Berghuis al weer geschikt heeft in een reserverol en totaal niet gemotiveerd was.
Wat dat betreft was Amrabat een verademing: er gebeurde direct iets toen hij erin kwam!
Verder was/ben ik vooral te spreken over Haps en Boëtius. En Vermeer heeft Gio denk ik niet kunnen overtuigen om hem een basisplaats te geven ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 - 23:28 schreef netsurfer het volgende:Fey - Soc Vermeer 6.5 Diks 5.5 Botteghin 6.5 Van der Heijde 6.5 Haps 7.5 El Ahmadi 6.5 Toornstra 6.5 Vilhena 6.5 Basacioglu 6 Jorgensen 6.5 Boetius 7 Amrabat - Kramer - Ga jij dit op je nemen ? Dit topic ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan niet wachten op de eerste statistieken.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En het eerste gezeur dat het topic niet wordt bijgehouden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anders wil ik t dit jaar wel doen. Eerste wedstrijd die meetelt is dan de JC schaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 juli 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Anders wil ik t dit jaar wel doen. Eerste wedstrijd die meetelt is dan de JC schaal. Top. Desnoods tot de winterstop en dat iemand het daarna overneemt?
Beginnen met JC schaal is beste inderdaad. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Top Stylzz. Bedankt, je redt me. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je komt r weer goed mee weg..d:-))
Top Stylzz..!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal m morgen wel even voorbereiden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goeie gozert. Kun je als oefening ook mog effe vorig seizoen optellen? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mocht ik morgenochtend heel vroeg wakker zijn en echt niets te doen hebben, ja hoor. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er nog regels , voorwaarden ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat mij betreft niet. We stelden altijd niet lager dan een drie. Dat was alles. Voor de rest mag alles. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Allemaal een 10! Oh nee, Nelom en Bilal een 3! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voor die eerste kunnen we toch een uitzondering maken ben ik bang voor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verwacht ik ook hoor, maar je moet er toch niet aan denken dat Haps langdurig geblesseerd raakt of Berghuis of Jörgensen en we met Nelom, Bilal en/of Kramer moeten spelen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dus RvP, die Argentijnse linksback en die spits van Juventus nog halen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 augustus 2017 - 11:15 schreef JanM het volgende:[..] Verwacht ik ook hoor, maar je moet er toch niet aan denken dat Haps langdurig geblesseerd raakt of Berghuis of Jörgensen en we met Nelom, Bilal en/of Kramer moeten spelen! quote: Dan heb je een uitgeblust elftal zeg maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vergeet Robin nou maar, liefst gewoon iemand met talent die ons gaat verassen. Bij hem krijg ik gewoon het Willem gevoel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoiets moet het worden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klinkt goed, maar dan moet Annet toch haar krantenwijkje er weer bij gaan nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan jij een krantenwijkje beginnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jones 9 Diks 4.5 Ambrabat 6 Botteghin 6 maar ivm de oorlog een 7 Van de Heijden 6.5 Haps 6.5 Vilhena 6 El 5.5 Toornstra 6 Boëtius 6.5 Jorgense toch ook een 6.5 Berghuis 4 Bilal 6 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones 9 Diks 4 Amrabat 5,5 Botteghin 6,5 Van de Heijden 6,5 Haps 6 Vilhena 6,5 El 5 Toornstra 6,5 Boetius 6 Jorgensen 5,5 Berghuis 4,5 Bilal 6 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor het opstootje een 10 .. er stond n team . |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jones 8 Diks 4 Amrabat 6 Botteghin 5 Van de Heijden 6 Haps 5 Vilhena 6 El Ahmadi 5 Toornstra 6,5 Boetius 6,5 Jorgensen 6 Berghuis 6 Bilal 3 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jones 9 Diks 3 Amrabat 6 Botteghin 6,5 Van de Heijden 6,5 Haps 6,5 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Toornstra 6,5 Boetius 6,5 Jorgensen 5,5 Berghuis 4 Bilal 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2017 door MightyAce -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jones 8 Diks 3,5 Amrabat 6 Botteghin 6 Van de Heijden 6 Haps 6 Vilhena 6,5 El Ahmadi 6 Toornstra 6,5 Boetius 6,5 Jorgensen 6,5 Berghuis 4,5 Bilal 4,5 |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Jones 9 Diks 5,5 Amrabat 6 rechtsback? Botteghin 5 d Heijden 5,5 Haps 6,5 Vilhena 6 El Ahmadi 5,5 Toornstra 5 Boetius 5,5 Jorgensen 6 Berghuis 5 Bilal 4,5 |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Jones 8 Diks 5 Amrabat 5 Botteghin 6 d Heijden 6 Haps 7 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Boetius 7 Jorgensen 6 Berghuis 5 Bilal 5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is daar een filmpje van? Zag wel wat in de Kuip maar niet precies wat er gebeurde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee MMM , zag het op tv. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is dat jou aankoop Berghuis nog zijn shirtje aan een jochie gaf ,anders had ik liever nog die nare gebaartjes richting Boëtius een keer willen zien maat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 augustus 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 augustus 2017 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is dat jou aankoop Berghuis nog zijn shirtje aan een jochie gaf ,anders had ik liever nog die nare gebaartjes richting Boëtius een keer willen zien maat. Ik snapte ze soms wel. Maar t zal frustratie geweest zijn |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jones 8 Diks 5 Amrabat 5.5 Botteghin 6 Vd Heijden 6 Haps 7 Vilhena 6 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Boetius 7 Jorgensen 6 Berghuis 6 Bilal 5.5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Net even teruggezien. |
|
|
|