|
|
de bluffer
|
|
|
2Nieuwkoop6 3v Beek6.5 7Boëtius- 8El Amadi6 9Jorgensen7 10Vilhena5.5 11Larsson6 18Nelom6 19Berghuis7.5 20Tapia5 21Amrabat6 25Jones5,5 28Toornstra- |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Nieuwkoop 5 van Beek 6 Boetius - El Ahmadi 5 Jorgensen 7 Vilhena 4 Lasson 6 Nelom 4 Berghuis 8 Tapia 6 Amrabat 7 Jones 6 Toornstra - |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Jones 5 Nieuwkoop 6 van Beek 5.5 Tapia 6.5 Nelom 5.5 El Ahmadi 5 Amrabat 5.5 Vilhena 4 Berghuis 5.5 Jorgensen 6 Larsson 4.5
Boetius nvt Toornstra nvt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een verschil qua cijfers voor Berghuis trouwens. Gaf hem zelf een 5.5
Vond hem op de heerlijke pass bij de 1-0 en wat prima openingen na niet genoeg aanwezig. Komt ook door medespelers, alles werd achteruit gespeeld. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op maandag 04 december 2017 - 10:55 schreef MMM het volgende:Wat een verschil qua cijfers voor Berghuis trouwens. Gaf hem zelf een 5.5 Vond hem op de heerlijke pass bij de 1-0 en wat prima openingen na niet genoeg aanwezig. Komt ook door medespelers, alles werd achteruit gespeeld. Heeft ook met smaak te maken vermoed ik zo! Sommige spelers lig je en anderen weer niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 december 2017 - 10:55 schreef MMM het volgende:Wat een verschil qua cijfers voor Berghuis trouwens. Gaf hem zelf een 5.5 Vond hem op de heerlijke pass bij de 1-0 en wat prima openingen na niet genoeg aanwezig. Komt ook door medespelers, alles werd achteruit gespeeld. Hij had wel de juiste beleving en probeerde de boel als enige op te krikken. Een kleine leidersrol wat je alleen bij hem zag. Gelukkig eentje die het serieus neemt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 04 december 2017 - 10:55 schreef MMM het volgende:Wat een verschil qua cijfers voor Berghuis trouwens. Gaf hem zelf een 5.5 Vond hem op de heerlijke pass bij de 1-0 en wat prima openingen na niet genoeg aanwezig. Komt ook door medespelers, alles werd achteruit gespeeld. Eens.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 04 december 2017 - 10:55 schreef MMM het volgende:Wat een verschil qua cijfers voor Berghuis trouwens. Gaf hem zelf een 5.5 Vond hem op de heerlijke pass bij de 1-0 en wat prima openingen na niet genoeg aanwezig. Komt ook door medespelers, alles werd achteruit gespeeld. je moet gewoon verstand van voetballen hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, bedankt voor het compliment. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 december 2017 - 13:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij had wel de juiste beleving en probeerde de boel als enige op te krikken. Een kleine leidersrol wat je alleen bij hem zag. Gelukkig eentje die het serieus neemt. Dat wel maatje. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Daar heb ik soms wel eens mijn twijfels over hier ... meer met het hart dan met voetbal verstand! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 december 2017 - 11:21 schreef FeyenoordFourEver het volgende:[..] Daar heb ik soms wel eens mijn twijfels over hier ... meer met het hart dan met voetbal verstand! Ja zegt ie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Soms denk ik echt dat ik de enige ben met verstand |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verstand is gewoon overrated ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gezond verstand daarentegen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Mensen met verstand denken daar anders over :P
quote: Bestaat ongezond verstand? |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
De mensen met het echte verstand zitten bij Voetbal Inside... Sven van Beek speler van de week!!!! |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Alleen naar de 2e helft gekeken waarschijnlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jazeker. Dat zou jij moeten weten whoehaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik wens niet het mikpunt van pesterijen te worden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zou je dit kunnen onderbouwen aub Je weet hoe het hier draait om feiten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Iedereen heeft verstand. Tis maar wat je er mee doet hé. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je leeft in een goede omgeving wanneer je geloofd dat iedereen verstand heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik werk t binnenkort allemaal wel bij hoor. T doet er op dit moment toch niet echt toe. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Fey-Nap
Vermeer 6 Nieuwkoop 6 Van Beek 5.5 Tapia 7.5 Malacia 6.5 Amrabat 6.5 Toornstra 5 Vilhena 6.5 Berghuis 6 Jorgensen 5.5 Boetius 6.5 Larsson 5.5 St Juste 6.5 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 6,5 Nieuwkoop 6 Van Beek 6,5 Tapia 7.5 Malacia 6.5 Amrabat 6.5 Toornstra 5 Vilhena 6.5 Berghuis 5,5 Jorgensen 6 Boetius 6 Larsson 5.5 St Juste -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Fey-Nap
Vermeer 7 Nieuwkoop 6,5 Van Beek 7 Tapia 7.5 Malacia 6 Amrabat 6 Toornstra 5 Vilhena 5,5 Berghuis 6 Jorgensen 6 Boetius 6.5 Larsson - St Juste - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 Beek 6 Tapia 6 Malacia 6,5 Amrabat 5,5 Vilhena 6,5 Toornstra 6 Berghuis 6 Jorgensen 6 Boetius enige onvoldoende , 4,5. helaas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer 7.0 Nieuwkoop 6,0 Van Beek 6.5 Tapia 7.5 Malacia 7.0 Amrabat 6.0 Toornstra 5.0 Vilhena 6.0 Berghuis 6.0 Jorgensen 6.5 Boetius 7.0
ST Juste 8.0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 december 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
1 Kenneth Vermeer 6,0 2 Bart Nieuwkoop 6,5 3 Sven van Beek 6,5 4 Jeremiah St. Juste = 7 Jean-Paul Boëtius 5,5 9 Nicolai Jørgensen 6,5 10 Tonny Vilhena 5,5 11 Sam Larsson = 19 Steven Berghuis 6,0 20 Renato Tapia 7,0 21 Sofyan Amrabat 7,0 28 Jens Toornstra 6,5 35 Tyrell Malacia 6,5 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
En dan toch ff hier: een 3- voor een deel van vak S.
Zingen voor Brad Jones doe je als ie onder de lat staat, niet als Vermeer er 2x dubieus uit ziet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 7 Nieuwkoop 6 van Beek 6 Tapia 7 Malacia 6.5 Amrabat 6 Vilhena 6 Toornstra 5 Berghuis 6 Jorgensen 6.5 Boetius 5 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: geloof ik niks van die hebben alleen verstand van seks daarom kijk ik al twee niet meer Willem heeft verstand van voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 december 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar die neukt ook niet meer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan ken jij Marianne niet... |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Utrecht - Feyenoord
Allemaal een 10, foutloos !!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond het foutloos , maar wel wat passief . Allemaal een 5,5 . Wouters een 3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zegt hij eindelijk eens wat, krijgt ie een 3. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Malacia 6.5 Berhuis 6 De rest een 5 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Fey-Hee
Jones 5 St Juste 6 Van Beek 5 Tapia 6.5 Malacia 5.5 El Ahmadi 5.5 Amrabat 5.5 Vilhena 5 Berghuis 5.5 Jorgensen 5.5 Larsson 4.5
Gio 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Malacia 5,5 Berghuis 5,5 El 3 Tapia 3 De rest een 4. |
|
|