|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mooiste cijfer ooit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
6v d Heijden3 7Boëtius4 8El Ahmadi5 10Vilhena4 11Larsson6 14Bilal3 17Diks3 18Nelom4,5 21Amrabat4 25Jones4 29Kramer-3 33Botteghin4,5 34Vente5
Jammer voor Gio dat hij geen betere spelers heeft op de bank zitten het zijn allemaal slechte spelers als die nooit hadden moeten komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opvallend hoe veel verschillende opstellingen/spelers ik elke wedstrijd moest invullen. Toch een teken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
quote: Eens met AR, op naar dinsdag, maar dan toch....
Ik schat Botthegin hoger in dan Diks, maar hij laat het al een paar wedstrijden niet echt zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Peter V. -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
quote: Daar wringt volgens mij nou net de schoen. We houden teveel rekening met de wedstrijd die komen gaat. Dat was bij Heracles zo, en nu ook weer. Toornstra geblesseerd, maar kan dinsdag wel spelen... Haps op de bank... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha er zit een fout!
Even kijken waar t mis gaat. Bijlow heeft te veel cijfers :)
Opgelost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 10:33 schreef Peter V. het volgende:[..] Eens met AR, op naar dinsdag, maar dan toch.... Ik schat Botthegin hoger in dan Diks, maar hij laat het al een paar wedstrijden niet echt zien. Je heb helemaal gelijk ,het is jou visie en het zijn jou cijfers. Heb ik geen zak mee te maken ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooie lijst Stylzz, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zo kan je er nog wel wat meer statistiekjes op los laten.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar komt Amrabat het slechtste uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond ik gisteren ook tegenvallen overigens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar ja als je in zo'n elftal moet voetballen, dat gaat hem niet worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet als je daarbij naar de cijfers kijkt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heeft er denk ik mee te maken dat je 3 dezelfde types hebt rondlopen. Middenveld is teveel gedraaf en te weinig finesse. Was overigens al zichtbaar in de voorbereiding en vandaar ook dat meerdere mensen er zo op hamerde dat een alternatief voor Toornstra noodzakelijk was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, draven en rondspelen. Geen diepgang , en als die er is van El , dan ziet het er clownesk uit. Nooit geen steekbal, altijd breed terug breed, geen tempo. En als er eens geschoten wordt , bijna hilarisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je loopt met drie controleurs die het spel moeten maken en verdelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dan beweerde Gio met de punt naar achteren te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Punt naar achteren , naar voren, het maakt allemaal geen ruk uit als daar 3 identieke spelers lopen zoals T al aangeeft . En meer smaken zitten er niet in de selectie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al kan dat tegen een Napoli bijvoorbeeld wel . Dan zou ik Toornstra voor Kramer erin zetten , als hij fit is. Zit je nog wel met de backs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 20:33 schreef van geil het volgende:Punt naar achteren , naar voren, het maakt allemaal geen ruk uit als daar 3 identieke spelers lopen zoals T al aangeeft . En meer smaken zitten er niet in de selectie. Ja wel. Hansson Larsson |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson , dat kun je zien , is er nog lang niet.en is niet echt een middenvelder . En hansson zou kunnen , maar klinkt voor mij net als Vente. Die was echt nog slechter dan Kramer en Diks. Te vroeg , geen ritme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 20:54 schreef van geil het volgende:Al kan dat tegen een Napoli bijvoorbeeld wel . Dan zou ik Toornstra voor Kramer erin zetten , als hij fit is. Zit je nog wel met de backs. Toornstra was gewoon fit! Dat is gewoon een smoes van Gio om spelers op de tribune te kunnen zetten. Al zie ik Toornstra ook liever niet meer terug in de basis. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zondag 24 september 2017 - 20:27 schreef van geil het volgende:Eens, draven en rondspelen. Geen diepgang , en als die er is van El , dan ziet het er clownesk uit. Nooit geen steekbal, altijd breed terug breed, geen tempo. En als er eens geschoten wordt , bijna hilarisch. Pupillen voetbal , dat is wat er onder Gio wordt gespeeld! Geen enkele lijn te ontdekken qua vooruitgang |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
St. Juste, Larsson, Malacia en Amrabat zouden gewoon basis moeten worden ! Kramer, Bilal en Nelom wil ik NOOIT meer in de basis zien en ook niet invallen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 06:30 schreef FeyenoordFourEver het volgende:[..] Toornstra was gewoon fit! Dat is gewoon een smoes van Gio om spelers op de tribune te kunnen zetten. Al zie ik Toornstra ook liever niet meer terug in de basis. Okay nu is Gio opeens een leugenaar, houd toch op joh, als ie hem willen sparen had ie dat toch gewoon gezegd.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat me ook te ver. Gio neemt onnavolgbare beslissingen, dat wel. Crisismanagement is nog niet zijn ding. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 06:34 schreef FeyenoordFourEver het volgende:St. Juste, Larsson, Malacia en Amrabat zouden gewoon basis moeten worden ! Kramer, Bilal en Nelom wil ik NOOIT meer in de basis zien en ook niet invallen Malacia? Serieus? Voor het overige wel redelijk met je eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 06:30 schreef FeyenoordFourEver het volgende:[..] Toornstra was gewoon fit! Dat is gewoon een smoes van Gio om spelers op de tribune te kunnen zetten. Al zie ik Toornstra ook liever niet meer terug in de basis. Speelt ook niet best dit seizoen, maar geen alternatief. Middenveld El Ahmadi, Amrabat en Vilhena kan niet. 3 balafpakkers. Zaterdag extra duidelijk geworden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slechter dan Nelom kan nooit, dus waarom niet? Liever investeren in zo'n knul dan die achterlijke er weer in gooien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Woudenberg moest weg. Alsof ie iemand beledigd heeft. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik denk nog steeds dat hij zelf weg wilde omdat hij het zag dat hij toch geen kans kreeg ik vind dat heel verstandig. Nu speelt hij elke week bij ook een goeie mooie club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 09:42 schreef MMM het volgende:[..] Slechter dan Nelom kan nooit, dus waarom niet? Liever investeren in zo'n knul dan die achterlijke er weer in gooien. Ik vond Woudenberg echt niet beter hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ook niet minder. En Woudenberg kan zich nog ontwikkelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jones 5 Diks 3 Tapia 4 St Juste 7 Haps 7 El Ahmadi 6 Vilhena 5 Amrabat 7,5 Toornstra 5,5 Boetius 5 Berghuis 5 Bilal - Van Beek - Larsson - |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jones 5 Diks 3 Tapia 5.5 St Juste 6.5 Haps 6 El Ahmadi 6.5 Vilhena 4.5 Amrabat 6 Toornstra 5,5 Boetius 4.5 Berghuis 4.5 Bilal - Van Beek - Larsson - |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jones 5 Diks 3 Tapia 5 (vanwege blunder, anders 6) St Juste 6.5 (prima) Haps 6,5 (af en toe teveel risico) El Ahmadi 6 (speelt te veel achteruit, terwijl er alternatieven zijn) Vilhena 4.5 (onzichtbaar) Amrabat 6,5 (winnaar) Toornstra 5 (is het net niet) Boetius 4.5 (jongetje) Berghuis 5 (fysiek te kort) Bilal - Van Beek - Larsson - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El speelt voor zichzelf goed, maar brengt consequent medespelers in de problemen met zijn tikjes teug en kappen en draaien, eens met R de Boer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jones 5.5 Diks 3 Tapia 6.0 St Juste 6.5 Haps 6.5 El Ahmadi 6.5 Vilhena 3.5 Amrabat 6 Toornstra 5,5 Boetius 5.0 Berghuis 5.0 Bilal - Van Beek - Larsson - |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 23:03 schreef van geil het volgende:El speelt voor zichzelf goed, maar brengt consequent medespelers in de problemen met zijn tikjes teug en kappen en draaien, eens met R de Boer. Deed genoeg goede dingen. Maar klopt wel, soms wat overmoedig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Pffff iemand Vilhena nog gezien vanavond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones 4 Diks 3 Tapia 3 Juste 6,5 Haps 6,5 El 5 Vilhena 4 Amrabat 7 Toornstra 4,5 Boetius 5 Berghuis 5 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 23:03 schreef van geil het volgende:El speelt voor zichzelf goed, maar brengt consequent medespelers in de problemen met zijn tikjes teug en kappen en draaien, eens met R de Boer. Dat is altijd zijn mindere kant geweest. Vind het storender dat iemand als Vilhena zich voetballend eigenlijk ook totaal niet laat zien. Minder nog dan een nieuweling als Amrabat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je bent een goede voetballer als je andere spelers beter laat spelen. Hij staat op de positie dat je het spel moet maken... de 10 is verdwenen ..de 6 verdeelt mondiaal het spel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eens. Maar dan had ie in de Europese top gespeeld als ie dat ook had gekund. Op ons middenveld is dat eigenlijk de taak van Toornstra en Vilhena. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 23:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Maar dan had ie in de Europese top gespeeld als ie dat ook had gekund. Op ons middenveld is dat eigenlijk de taak van Toornstra en Vilhena. Ik denk dat daar de angel ligt om een stap te maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 september 2017 - 23:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Maar dan had ie in de Europese top gespeeld als ie dat ook had gekund. Op ons middenveld is dat eigenlijk de taak van Toornstra en Vilhena. Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar