|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jones 5 Nieuwkoop 3 Diks 3 St.Juste 4 Haps 3 El Ahmadi 3 Toornstra 3 Vilhena 3 Berghuis 4 Jørgensen 4 Larsson 6,5 JP 3 Kramer 3 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jones 4 Nieuwkoop 5 Diks 5 St.Juste 5.5 Haps 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5.5 Vilhena 6 Berghuis 6 Jørgensen 6 Larsson 6 JP . Kramer 3 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jones 5 Nieuwkoop 6 Diks 6 St.Juste 6.5 Haps 7 El Ahmadi 6.5 Toornstra 5.5 Vilhena 5.5 Berghuis 6.5 Jørgensen 6.5 Larsson 7 JP - Kramer - |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Niet gekeken vanavond? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker rennen als een blind paard |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jij geeft DIKS EEN VOLDOENDE EN NIEUWKOOP |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: KLOPT. Lekker hoor beetje schreeuwen. :) |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
2 Bart Nieuwkoop 5,5 4 Jeremiah St. Juste 6,0 5 Ridgeciano Haps 6,0 7 Jean-Paul Boëtius = 8 Karim El Ahmadi 6,0 9 Nicolai Jørgensen 6,5 10 Tonny Vilhena 6,0 11 Sam Larsson 7,0 17 Kevin Diks 5,5 19 Steven Berghuis 6,0 25 Brad Jones 5,0 28 Jens Toornstra 4,0 29 Michiel Kramer = |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan vraag je of ik gekeken heb...never mind |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Verschil van inzicht blijkbaar, moet kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik geef m gelijk want Diks en Nieuwkoop waren niet best... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eens. Jij vond het niveau van de landskampioen tegen de nummer laatst gemiddeld voldoende. Ik vond ons ernstig tekort schieten |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:40 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens. Jij vond het niveau van de landskampioen tegen de nummer laatst gemiddeld voldoende. Ik vond ons ernstig tekort schieten Ik vond 2e helft best redelijk. Maar goed, niet genoeg idd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Overtuiging was NERGENS te bekennen.
Zie dat nichtentrapje van Jens op doel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jones 4 Nieuwkoop 3 Diks 5,5 St.Juste 5 Haps 4 El Ahmadi 4 Toornstra 4 Vilhena 5,5 Berghuis 5 Jørgensen 5 Larsson 7 Boetius 3 Kramer - |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:32 schreef Peter V. het volgende:2 Bart Nieuwkoop 5,5 4 Jeremiah St. Juste 6,0 5 Ridgeciano Haps 6,0 7 Jean-Paul Boëtius = 8 Karim El Ahmadi 6,0 9 Nicolai Jørgensen 6,5 10 Tonny Vilhena 6,0 11 Sam Larsson 7,0 17 Kevin Diks 5,5 19 Steven Berghuis 6,0 25 Brad Jones 5,0 28 Jens Toornstra 4,0 29 Michiel Kramer = Neutrale cijfers. Zo ruk was het nl niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 Bart Nieuwkoop 4 4 Jeremiah St. Juste 4.5 5 Ridgeciano Haps 6 7 Jean-Paul Boëtius / 8 Karim El Ahmadi 4.5 9 Nicolai Jørgensen 6 10 Tonny Vilhena 4 11 Sam Larsson 7 17 Kevin Diks 4 19 Steven Berghuis 6 25 Brad Jones 4 28 Jens Toornstra 4 29 Michiel Kramer / |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
2 Bart Nieuwkoop 5 4 Jeremiah St. Juste 5 5 Ridgeciano Haps 6 7 Jean-Paul Boëtius / 8 Karim El Ahmadi 5 9 Nicolai Jørgensen 5,5 10 Tonny Vilhena 4,5 11 Sam Larsson 7 17 Kevin Diks 3 19 Steven Berghuis 5 25 Brad Jones 4 28 Jens Toornstra 4 29 Michiel Kramer / |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Jones 5 Nieuwkoop 5 Diks 3 St.Juste 5 Haps 5.5 El Ahmadi 5 Toornstra 4 Vilhena 4.5 Berghuis 5.5 Jorgensen 5.5 Larsson 6.5 Boëtius 4 Kramer 3 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
2Nieuwkoop6 4st.Juste6 5Haps6 7Boëtius- 8El ahmadi6 9Jorgensen6 10Vilhena5,5 11Larsson7 17Diks5,5 19Berghuis6,5 25Jones5,5 28Toornstra5 29Kramer-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo slecht was Vilhena ook weer niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: O sorry is ingevuld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Nieuwkoop 5 St. Juste 6 Haps 7 Boetius 4 El Ahmadi 5 Jorgensen 6 Vilhena 4 Lasson 7 Diks 3 Berghuis 6 Jones 5 Toornstra 4 Kramer 3
Gio een 3 min , kan het elftal niet beter laten spelen en gebruikt de verkeerde spelers in de basis . |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Nou ik vond hem zeer matig , en al maanden aan een stuk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook maar vind het wat veel gevraagd om en aanvallende middenvelder te zijn ,een cv te vervangen bij corners en de gaten die El creert dicht te lopen.. Blijkbaar heeft hij een andere rol te vervullen.Zo komt hij in iedergeval niet aan voetballen toe. Maar goed ik ben de enige in Nederland die dit zo ziet ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nee, ik vind al tijden dat El de angel is , die doet positioneel alles verkeerd. Met de opbouw zakt hij in als laatste man , terwijl hij juist voor de verdediging aanspeelbaar moet zijn , en de bal vooruit moet spelen van daaruit. ( alles terug en breed) Met het druk zetten loopt hij als een kip zonder kop alle kanten op zonder de bal te pakken in de meeste gevallen , en daarmee ruimtes achter hem openlaat. Verder in balbezit als we voorin komen zie je vaak El ook nog eens diep gaan , in plaats van Toornstra . Zijn eigen man laat hij vaak gewoon lopen omdat hij met alles bezig is , behalve zijn taak. Hij is overijverig zonder enkel rendement , sterker nog hij brengt anderen in de problemen , kun je misschien zelf n 6 pakken maar het gaat om het geheel, je moet anderen beter laten voetballen. En als je dat meeneemt is hij gewoon vaak zwaar onvoldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind eigenlijk continu t hele middenveld ondermaats En geen van die spelers is goed genoeg de anderen omhoog te trekken. In mijn ogen ligt t aan durf. Angst om ver naar voren te spelen vanwege kwetsbare defensie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op 6 moet een voetballer staan, altijd aanspeelbaar en vooruit spelend. Daar begint alles mee. Het vergt een ander voetbal dit seizoen , puur omdat ploegen ons anders aanpakken. VI wordt het ook vaak gezegd, en ook Willem gaf een duidelijk commentaar. Als de verdedigers geen bal kunnen inleveren (vooruit , zonder hem weer terug te krijgen), dan wordt je vanzelf onzeker, zeker als je nieuw bent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op 6 moet een voetballer staan, altijd aanspeelbaar en vooruit spelend. Daar begint alles mee. Het vergt een ander voetbal dit seizoen , puur omdat ploegen ons anders aanpakken. VI wordt het ook vaak gezegd, en ook Willem gaf een duidelijk commentaar. Als de verdedigers geen bal kunnen inleveren (vooruit , zonder hem weer terug te krijgen), dan wordt je vanzelf onzeker, zeker als je nieuw bent. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karim maakt zichzelf tot een dolende speler. Die onrust wordt m.i. vooral veroorzaakt doordat hij een onzekere verdediging teveel bij staat. Aan Gio cs. mede om hem daarop te duiden. Uit het team zelf zal het niet komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Soms maakt de druk en twijfel gewoon alles kapot, ga lekker voetballen voor wat je waard ben en klaar. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
2 Bart Nieuwkoop 6,0 4 Jeremiah St. Juste 6,0 5 Ridgeciano Haps 6,0 7 Jean-Paul Boëtius 5,0 8 Karim El Ahmadi 6,0 9 Nicolai Jørgensen 6,5 10 Tonny Vilhena 5,0 11 Sam Larsson = 17 Kevin Diks = 19 Steven Berghuis 6,0 20 Renato Tapia 6,5 21 Sofyan Amrabat 5,0 25 Brad Jones 6,0 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Sha-Fey Jones 5.5 Nieuwkoop 5 Tapia 5.5 St.Juste 5.5 Haps 6.5 El Ahmadi 6 Amrabat 4 Vilhena 4.5 Berghuis 6.5 Jørgensen 6.5 Boetius 6 Diks - Larsson - |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sha-Fey Jones 5 Nieuwkoop 5 Tapia 6 St.Juste 5.5 Haps 6.5 El Ahmadi 4,5 Amrabat 4 Vilhena 4.5 Berghuis 6 Jørgensen 6.5 Boetius 4,5 Diks - Larsson - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jones 4,5 Nieuwkoop 5,5 Tapia 4 Juste 3,5 Haps 7 El 3 Vilhena 4,5 Amrabat 3,5 Berghuis 7 Jorgensen 7 Boetius 4 |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Allemaal een 3 en voor Gio een 0, wat een flut trainer zeg! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt wel mee, maar Gio zoekt teveel en heeft te weinig antwoorden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jones 4.5 Nieuwkoop 5.5 Tapia 5 Juste 4 Haps 6.5 El Ahmadi 4 Vilhena 4 Amrabat 3.5 Berghuis 7 Jorgensen 7 Boetius 4 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel een groot verschil met 6 maanden terug hè? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik wil alles meetellen, maar dit niet. En dat recht behoud ik mezelf voor :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tussenstand:
Meeste winstpartijen:
Meeste verliespartijen:
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel groen (gewonnen) in het begin. Tot City thuis..
Good job Stylzz. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt steeds makkelijker, steeds minder waarderingen. |
|
|