|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Waarom komt die commentator klaar als Twente scoort? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Botje weer erg traag in de opbouw... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Echt he, hij kon het niet erg verbergen dat hij er blij mee was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja vindt ook dat de wedstrijd in evenwicht is. Dit is echt zo'n pannenkoek. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn kinderen stonden voor de wedstrijd toch in Feyenoordtenue op t veld? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik heb serieus geen idee. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ja vreselijk, het licht er te dik op. Ga dan bij je TV oost of in die hoofdstad werken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ik het goed begrepen had wel ,en was daar zeer geëmotioneerd overt.?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ha jullie hebben het allemaal al gezegd over de commentatort.. bedankt :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar nu even over Berghuis en Botteghin ,dramatisch! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wel een lekker passje op Boet ? (1-0) :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik ken mij wel voorstellen dat je als voetbal liefhebber geëmotioneerd raakt wanneer je je kleine op het veld ziet lopen bij de wedstrijd waar jij commentaar bij geeft. Hoeft niets te zeggen over de voorkeur voor je club.
Ik kan mij er vreselijk aan storen wanneer een neutraal geacht iemand dat niet lijkt te zijn. Kan de irritatie van het doelpunt zijn bij mij hoor, maar van mij mag hij 2de helft gewoon zijn microfoon uitzetten. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Berghuis lijkt geirriteerd over te komen omdat hij naar zijn mening te weinig aangespeeld wordt. En als hij de bal dan eenmaal heeft, gaat hij vaak voor de eigen actie binnendoor ipv buitenom.
Botteghin inderdaad niet zijn sterkste wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 15:27 schreef Fart het volgende:[..] Ik ken mij wel voorstellen dat je als voetbal liefhebber geëmotioneerd raakt wanneer je je kleine op het veld ziet lopen bij de wedstrijd waar jij commentaar bij geeft. Hoeft niets te zeggen over de voorkeur voor je club. Ik kan mij er vreselijk aan storen wanneer een neutraal geacht iemand dat niet lijkt te zijn. Kan de irritatie van het doelpunt zijn bij mij hoor, maar van mij mag hij 2de helft gewoon zijn microfoon uitzetten. Nou ik zou mijn kinderen nooit in andere kleuren als dat ik lief heb op een veld zetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 15:27 schreef Fart het volgende:[..] Ik ken mij wel voorstellen dat je als voetbal liefhebber geëmotioneerd raakt wanneer je je kleine op het veld ziet lopen bij de wedstrijd waar jij commentaar bij geeft. Hoeft niets te zeggen over de voorkeur voor je club. Ik kan mij er vreselijk aan storen wanneer een neutraal geacht iemand dat niet lijkt te zijn. Kan de irritatie van het doelpunt zijn bij mij hoor, maar van mij mag hij 2de helft gewoon zijn microfoon uitzetten. Nou ik zou mijn kinderen nooit in andere kleuren als dat ik lief heb op een veld zetten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik erger mij meer aan de duurste aankoop die als een klein meisje over het veld loopt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik zou mijn kinderen nooit in andere kleuren als dat ik lief heb op een veld zetten. Ik heb geen kids, maar zou ook mijn ding niet zijn. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bijlow rustig en meevoetballend Verder erg matte hap |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jorgensen lijkt er ook niet helemaal blij mee te zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is de video ref weer weg ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Twente weet het tempo er wel lekker uit te houden, ergerlijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker Toornstra... dat weet je toch met die Turk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik snak naar een voorsprong, wat slordig allemaal. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Die grens schrok zo hard dat hij gelijk in zijn oortje jankte om een kaart |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eindelijk een goede vrije trap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kaptafel heeft zich gelukkig hersteld. .. Comentator ook blij overigens |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zal wel last hebben van een persoonlijkheidsstoornis |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boëtius is wel lekker bezig trouwens tweede helft, niet allemaal succesvol maar er gebeurd tenminste wat aan die kant. Haps ook lekker bezig, sluit veel aan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen ze de postbode vertellen dat je ook een bal kan spelen zonder er eerst mee te lopen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Komisch.. maar wel weer een streepje op de lat bij Toornstra |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Je bedoelt Boëtius neem ik aan, vind die rushes van hem juist wel tot het gewenste effect leiden deze wedstrijd, die hele verdediging loopt uit elkaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijn hoor die kipfilet van Kuijt zijn vrouw in beeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 15:52 schreef moa het volgende:[..] Je bedoelt Boëtius neem ik aan, vind die rushes van hem juist wel tot het gewenste effect leiden deze wedstrijd, die hele verdediging loopt uit elkaar. Nee,ik bedoel mijn favoriete middenvelder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zij zit er niet echt Christelijk gerevomeerd uit op tv in iedergeval. Hou er wel van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook Botteghin speelt gelukkig beter..Nu Toornstra nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Gio dacht daar ook zo over |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 15:52 schreef moa het volgende:[..] Je bedoelt Boëtius neem ik aan, vind die rushes van hem juist wel tot het gewenste effect leiden deze wedstrijd, die hele verdediging loopt uit elkaar. Ik vind Boëtius zelfs bijzonder goed uit de verf komen. Drama voor zn tegenstander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is gewoon ook een slechte back. |
|
|
|