|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:[..] uuhhh heracles gewoon netjes verlaten hoor..maar we gaan verder nu over keizer.. bosz is er niet meer en boeit me niet meer Wauw 1 club, maar je begint zelf steeds over Bosz! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:[..] uuhhh heracles gewoon netjes verlaten hoor..maar we gaan verder nu over keizer.. bosz is er niet meer en boeit me niet meer Blijkbaar wel want je begint er iedere dag weer over. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok vanaf nu geen bosz meer (y) keizer is de man aa het roer met spijkerman.. die finalist omdoopt naar lachertjes |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:ok vanaf nu geen bosz meer (y) keizer is de man aa het roer met spijkerman.. die finalist omdoopt naar lachertjes Keijzer. Spijkerman is assistent. Winter ook. Hou eens op met die dingen op die manier benoemen Onder dat je daar de feiten van kent man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Keijzer. Spijkerman is assistent. Winter ook. Hou eens op met die dingen op die manier benoemen Onder dat je daar de feiten van kent man nee jij wel hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Keijzer. Spijkerman is assistent. Winter ook. Hou eens op met die dingen op die manier benoemen Onder dat je daar de feiten van kent man Hij weet dat want hij heeft Henrie en zijn dochter gesproken! Wel opletten Remco! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ssst zou over de top trainer van ons gaan vanaf nu |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik hoop dat je in ieder geval jezelf een beetje vermaakt zo. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Uuh, naja...ik dacht het nieuwe jaar lekker positief te beginnen!
Even geen gezeik op elkaar en misschien een beetje luchtigheid op het forum.
Kzal ermee ophouden pik. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nee anders raak je die slotjes nooit kwijt. |
|
|