BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bahbah
 bahbah - zondag 13 augustus 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat Cerny echt wel wat bewezen heeft en gewoon een kans verdient.
Zeer mee eens.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die heeft sowieso veel te weinig kansen gehad. Wel is het me een raadsel waarom Younes maar mag blijven staan.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cerny kon ik begrijpen. Heeft scorend vermogen en kan een voorzet geven. Dingen die op dat moment gevraagd worden. Waarom Younes mag blijven staan is me meer een raadsel
cerny is linksbuiten neres rechts.. daarbij heeft neres ook zat bewezen met zijn invalbeurten..
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

neres idem
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is verder gegaan met het elftal dat de finale speelde van de El. In de winter is daar Neres bijgehaald om het verlies van Traore op te vangen. En Vd beek was al veel langer bekend dat ie Klaassen ging vervangen.

Iedereen doet hier trouwens alsof we wel even van Nice zouden moeten winnen. Dat is echt een hele goede ploeg die gewoon boven Lyon is geëindigd en Monaco en Parijs thuis van de mat speelde. Daar kan je gewoon van verliezen. Dat zie ik echt heel anders dan van Rostov verliezen.

En het gebeuren met Nouri is ook gewoon iets waar het elftal echt veel last van zullen hebben ondanks dat ze dat misschien niet als excuuus zullen willen gebruiken.
Tot zover ben ik het wel met je eens hoor. Toch vind ik bepaalde mensen in de selectie niet beschikken over het juiste niveau en zijn we in breedte ook zwakker geworden. Dit kun je Ajax wel kwalijk nemen. Dan wordt de EL finale steeds aangehaald dat we sterk genoeg zijn denk dat we nu al wel kunnen zien dat we mogelijk zwakker zijn geworden en en een vertrek van Sanchez echt een aderlating zal zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cerny is linksbuiten neres rechts.. daarbij heeft neres ook zat bewezen met zijn invalbeurten..
Goed lezen. Mijn punt is dus dat andere geen kans krijgen en sommige andere talloze.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Cerny speelt juist veel van zijn wedstrijden vanaf rechts en zo is hij ook gekocht.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

neres idem
Die mag ook kansen krijgen hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 20:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar zijn we het over eens
De slechte resultaten van de afgelopen weken of dat we hem niet missen??

En wij zijn het wel vaker eens! Als je maar gewoon luistert! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Cerny speelt juist veel van zijn wedstrijden vanaf rechts en zo is hij ook gekocht.
cerny mag van mij ook zkr een kans krijgen hoor absoluut... laatste wat ik van hem heb gezien was vanaf links zodoende..
Loetje
 Loetje - maandag 14 augustus 2017 - 00:23   quote  deeplink  
Nog steeds jammer dat Ajax Muric zo makkelijk liet gaan. Dat was vorig jaar met afstand de beste man in de voorbereiding en ineens weg. Maar dat vind ik omtrent Bazoer ook.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 00:49   quote  deeplink  
wat ik heb gelezen is dat het th bosz al had gewaarschuwd en al van hem afwouden... bosz gaf het toch een kans en werkte niet.. (deboer had hem ook al ol de bank einde zeizoen) daarom vermoed ik ook dat het th meer macht en zeggenschap heeft op het eerste dan dat wij weten.. maar komen we helaas toch nie achter.. we gaan het beleven allemaal
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ik hem niet mis.. Alleen hij werd wel geroemd voor zijn prestatie in de EL.
En aangezien de Finale EL vaak als maatstaf gebruikt wordt dat er voldoende kwaliteit is gaf ik aan dat je er al 3 mis. Klaassen, Traore en nu waarschijnlijk Sanchez. Ook in de breedte ben je flink uitgehold door vertrek Riedewald en Tete. Zoals het er nu uitziet is er dus weinig over van vorig seizoen. Trainer weg, Spelers weg, Nouri er helaas niet meer bij.

Wordt in alle opzichten een lastig seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat ik hem niet mis.. Alleen hij werd wel geroemd voor zijn prestatie in de EL.
En aangezien de Finale EL vaak als maatstaf gebruikt wordt dat er voldoende kwaliteit is gaf ik aan dat je er al 3 mis. Klaassen, Traore en nu waarschijnlijk Sanchez. Ook in de breedte ben je flink uitgehold door vertrek Riedewald en Tete. Zoals het er nu uitziet is er dus weinig over van vorig seizoen. Trainer weg, Spelers weg, Nouri er helaas niet meer bij.

Wordt in alle opzichten een lastig seizoen.
Scout2
 Scout2 - maandag 14 augustus 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Maandag 14 augustus 2017 om 15:58

Kenneth Perez is absoluut niet onder de indruk van hetgeen Ajax liet zien in de eerste competitiewedstrijd van het seizoen, uit tegen Heracles Almelo (2-1). Vooral in verdedigend opzicht vindt hij het ondermaats.

"Schrijnend, het is een zwak Ajax", oordeelt Perez bij FOX Sports. "Een zwakke achterhoede, Veltman maakt als rechtsback zó veel fouten, het centrum met Viergever en Dijks als linksback... Het middenveld speelt ook heel nonchalant. Aan de bal is het prima, maar als ze de bal niet hebben blijven ze staan. Heel zwak."

De Deense analist, zelf oud-voetballer van Ajax, neemt het gedrag van Donny van de Beek als voorbeeld. De middenvelder greep aarzelend in en prompt maakte Brandley Kuwas het winnende doelpunt voor Heracles. "Donny van de Beek denkt: het zal wel loslopen. Nou, en dan schiet hij 'm in de kruising."

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=369153&abbr=voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Scout2 --
nummer10
 nummer10 - maandag 14 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
eens
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 00:49 schreef nummer10 het volgende:
wat ik heb gelezen is dat het th bosz al had gewaarschuwd en al van hem afwouden... bosz gaf het toch een kans en werkte niet.. (deboer had hem ook al ol de bank einde zeizoen) daarom vermoed ik ook dat het th meer macht en zeggenschap heeft op het eerste dan dat wij weten.. maar komen we helaas toch nie achter.. we gaan het beleven allemaal
Dat gold niet voor Muric. En die heeft onder Bosz juist geen kans gehad.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt. Terwijl die wel gewoon een goede voorbereiding heeft gedraaid toen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

nee maar onder keizer ook niet of was die al weg ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1

0.0117130