|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax 0-4 achter na een half uur bij RKC... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja weer RKC counters hebben ze toch wel veel moeite mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cerny met twee assists. Ik blijf erbij dat die jingen meer kansen verdient. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gebasseerd op ? jong ajax ? die komt gewoon tekort voor ajax1.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook bij Ajax 1 is hij altijd dreigend, altijd een actie, wil altijd voetballen, laat zien een prima techniek te hebben.
Bij 80 goals betrokken zijn in 130 wedstrijden bij Jong en Ajax 1. Dan verdien je gewoon een kans in het eerste en die krijgt hij volledig onterecht niet.
Roda JC is gewoon eredivisie materiaal, en hij maakt er gister 1 en bereid er 2 voor.
En niet de 3 4 en 5e goal maar bij de drie eerste goals.
En nee, hij hoeft van mij geen basis speler te zijn, maar hij heeft ook nog eens een keer de diepte die we zoeken in het middenveld.
Overigens zou ik dit ook wel aandurven in vrijwel alle eredivisie wedstrijden.
-----Neres----------vd Beek---------Cerny---- -------------Tadic-----------Ziyech---------- --------------------de Jong------------------ Tagliafico--------------------------Mazraoui -------------Blind------de Ligt-------------- --------------Onana-------------------------
Waarbij Ziyech vd Beek en Tadic alle drie constant rondom de spitspositie dartelen en vrij bewegen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vd beek komt tekort voor wat ajax wil streven soort klaassen 2.0, cerny, tjah dan had je sierhuis cassiera en zo nog een aantal spelers ook de kans moeten geven die het leuk deden in jong.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:vd beek komt tekort voor wat ajax wil streven soort klaassen 2.0, cerny, tjah dan had je sierhuis cassiera en zo nog een aantal spelers ook de kans moeten geven die het leuk deden in jong.. Cassiers verdiende zeker een kans.
Klaassen was de aanvoerder van het elftal onder bosz dat de el finale haalde. Dit zijn juist de jongens die Ajax voort wil brengen en terecht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] Cassiers verdiende zeker een kans. Klaassen was de aanvoerder van het elftal onder bosz dat de el finale haalde. Dit zijn juist de jongens die Ajax voort wil brengen en terecht. tja je weet hoe ik over klaassen denk.. maar goed, zoals ik zei is cerny net zoon speler als die anderen, gewoon net niet.. of liever gezegt nog net niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 februari 2019 - 08:05 schreef nummer10 het volgende:[..] tja je weet hoe ik over klaassen denk.. maar goed, zoals ik zei is cerny net zoon speler als die anderen, gewoon net niet.. of liever gezegt nog net niet.. Je kan alleen maar beter worden door te spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok stellen we heel jong ajax op.. ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand meer info hoe kuhn het doet dit seizoen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer even geleden. Maar vanavond maar weer eens jong Ajax bekijken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het zit ook niet mee met jong vanavond.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mooie gelijkmaker van Jong... door Noa Lang. die speelt de laatste weken redelijk tot goed vanaf het middenveld assist was van Czerny
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Uiteindelijk 1-1, Jong Ajax was wel iets beter dan jong az, maar ook erg slordig in voortzetting. Beide ploegen hadden kansen op de overwinning, maar de 1-1 is naar mijn idee een terechte uitslag |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Die spits bevalt mij wel,ze hadden zeker moeten winnen,maar hadden veel pech en zeker niet de sterkste opstelling.Toch jammer dat die bakker weggaat veruit de beste achterin bij Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 09:27 schreef p111 het volgende:Die spits bevalt mij wel,ze hadden zeker moeten winnen,maar hadden veel pech en zeker niet de sterkste opstelling.Toch jammer dat die bakker weggaat veruit de beste achterin bij Ajax. De keeper van jong az heeft ook aardig wat gepakt vond ik. Stond een goede partij te keepen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Schuurs niet bepaald een sterke indruk maken. Voorin vond ik Danillo en Cerny zeer ijverig, Traore maar slorig en lomp. En Lang viel me positief op met Bakker. Verder maar een matig elftal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
O-Lyon - Ajax o19 rust 1-1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
uitslag 2-2, O-Lyon w.n.s. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax stond 2-0 voor.
Wederom goal cerny en een assist.
Zonder ook maar iets aan de hand ineens 2-2.
Typisch het jong Ajax van dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel heel erg matig hoor wat er over het algemeen in het elftal staat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Niet voor het eerst dat Ajax dit seizoen moeite heeft met Utrecht. Dit terwijl de ploeg beide keren onderaan staat! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Met spelers uit de A1 aangevuld, niet slecht dus eigenlijk. Wel jammer.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
De slechtste lichting van de laatste jaren incl Cerny |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die stak er gister dus wel bovenuit. Weer een goal en assist. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt,maar je vergeet even zijn bal verlies zijn gebrekkige inzet.Ik kan het met die bezetting van gisteren wel begrijpen,dat team is zo slecht dat Cerny de hele tweede helft er geen kut meer aandeed,het team wat er gisteren stond is in mijn ogen het slechtste van de laatste jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goal cerny onterecht afgekeurd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nu maakt ie hem alsnog. Fantastisch uitgespeelde goal zeg van jong Ajax.
Die verdient toch echt een kans in mijn beleving. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zelden een scheidsrechter er zon zooitje van zien maken.
Belachelijke rode kaart voor vd berg. Geen begrip voor de frustratie daaruit een belachelijke corner geven en dan staken. Tsjaa. Het ligt volledig aan die mafklapper zelf. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch ook ongelooflijk hoe veel kansen jong Ajax mist. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 - 20:23 schreef remco k het volgende:En nu maakt ie hem alsnog. Fantastisch uitgespeelde goal zeg van jong Ajax. Die verdient toch echt een kans in mijn beleving. die heeft al meerdere malen bewezen geen ajax 1 materiaal te zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet mee eens. Juist bewezen wel degelijk die potentie te hebben.
Ook een echte typische Ajax speler.
Ook gister weer een van de hardst werkende spelers op het veld. Creëer kansen. Verdedigd mee. Zet hoog druk en is goed voor de goal en in de combinatie. Daarnaast een speler die makkelijk passeert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2019 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vertrouwen doet een heleboel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 - 10:30 schreef remco k het volgende:[..] Niet mee eens. Juist bewezen wel degelijk die potentie te hebben. Ook een echte typische Ajax speler. Ook gister weer een van de hardst werkende spelers op het veld. Creëer kansen. Verdedigd mee. Zet hoog druk en is goed voor de goal en in de combinatie. Daarnaast een speler die makkelijk passeert. in jong ajax.... in ajax 1 nog niks laten zien met de kansen die hij heeft gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook daar niet mee eens. Prima wedstrijden gespeeld waarin hij vervolgens geen kans kreeg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 - 14:20 schreef remco k het volgende:[..] Ook daar niet mee eens. Prima wedstrijden gespeeld waarin hij vervolgens geen kans kreeg. en ik vond hem ruk.. ;) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hij was heel matig,vooral in de duels |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een buitenspelen afrekenen op zijn duels. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In mijn beleving het minst belangrijke van een buitenspeler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jong is werkelijk geweldig bezig. 4-0 achter op eigen veld na een dik half uur. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kortarksi weer enorm in de fout. Ook nog een goal afgekeurd.
En dan wetende dat Ajax een prachtige kans op 1-0 had |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
5 goals tegen in 29 minuten... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-5 met rust... Echt bizar. Jong dit seizoen op enkele potjes na sowieso heel matig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|