|
|
p111
|
|
|
Bobbey doet het in de keuken div/prima dus was het niet alleen zijn fysiek waar hij in de jeugd voordeel aan had.Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 - 08:22 schreef p111 het volgende:Bobbey doet het in de keuken div/prima dus was het niet alleen zijn fysiek waar hij in de jeugd voordeel aan had.Ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt Zelfde leeftijd als toen Kluivert voor de leeuwen werd gegooid omdat Ronaldo niet kwam....
Nu komt Suarez niet..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens vond ik Scherpen bij beide tegendoelpunten niet goed ingrijpen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax 1-2 voor bij mvv |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey speelt niet heel geweldig. Probeert wel veel maar er mislukt een hoop. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
speelde de bal, maar oke..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daar Brobbey wel heel sterk. Mooie goal van Unuvar die invalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blijft altijd leuk om jong Ajax te kijken.
Toch altijd met wat minder stress gevoel dan Ajax 1. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
geplaatst schot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 oktober 2020 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
zeker weten minder stress, maar echt wel leuk idd |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goede overwinning van jong Ajax. Gaat de laatste weken toch weer wat beter..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mvv was van slag door de streaker in de bios haha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax binnen 5 minuten 0-2 achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maak er maar binnen bijna 3 minuten van. Dat heb ik nog nooit gezien, zo snel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jong Ajax staat gigantisch te schutteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kotarski is een grabbelaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zou destijds drie miljoen hebben betaald voor Rasmussen?
Die lijkt er zo nog niet heel erg veel zin in te hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gewoon wederom een grof schandaal! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: De eerste drie waren stuk voor stuk verdedigingsfouten van knulletjes tegen volwassenen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarom, ik vind Jong zo wisselvallig spelen. Af en toe niet om aan te gluren. Andere wedstrijden weer enorm goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kijk ook een keer jong hoor... krijg je deze pot, en dan begrijp ik dat er tegen mij is gezegd dat ze er nog niet aan toe zijn.. taylor viel mee trouwens |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Brobbey niet bij de selectie van Jong Ajax trouwens, dus die zal weer bij Ajax 1 op de bank zitten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 22:53 schreef Eide het volgende:Brobbey niet bij de selectie van Jong Ajax trouwens, dus die zal weer bij Ajax 1 op de bank zitten. deed vd gaag wel vermoeden indd.. misschien dat tenhag spelers rust geeft en hij gaat spelen ? zou ik top vinden aangezien ik het niet zie in traore.. ondanks de penal en klungelgoal (vvv reken ik niet eens mee) ook hunter maakte er 2 en in een volle pot had die er denk ik nog meer gemaakt dan traore, dus die zegt me niet zoveel.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:[..] deed vd gaag wel vermoeden indd.. misschien dat tenhag spelers rust geeft en hij gaat spelen ? zou ik top vinden aangezien ik het niet zie in traore.. ondanks de penal en klungelgoal (vvv reken ik niet eens mee) ook hunter maakte er 2 en in een volle pot had die er denk ik nog meer gemaakt dan traore, dus die zegt me niet zoveel.. Ken jij Brobbey een beetje of ga je alleen af op wat wordt geroepen hier en daar? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: brobbey afgelopen jaren redelijk wat van gezien, dit seizoen nog niet... wat ik wel zie is een traore wat ik voor alsnog niet wat vind en dan gaat mijn keus uit naar eigenjeugd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jong buigt in de slotfase een 2-1 achterstand om in een 2-3 zege bij koploper Cambuur. Dat is erg knap. Jong langs niks in te brengen gehad, maar laatste 20 minuten wedstrijd meer naar zich toegetrokken.
Brobbey in die slotfase erg sterk |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax wint uit bij nummer 2 Cambuur met 2-3 na een 2-1 achterstand. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dat is een hele knappe overwinning |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat zeg ik slome ;-)
Die nachtrust he... Het heeft 2 kanten ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax gelijk tegen Volendam. De enige doelpuntenmaker aan Ajaxzijde was Victor Jensen. Geen Brobbey die dus wel bij de CL-selectie zal zitten. Achterin heel opvallend dat Kasanwirdjo uit het centrum is gehaald en echte back Rensch juist centraal speelde. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het was weer niet aan te gluren bij Jong Ajax. En wat schutterde Kotarski wederom. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer weet Jong Ajax een voorsprong niet vast te houden tot de allerlaatste seconden. Eindhoven krijgt in de 88ste minuut een strafschop en schiet helaas raak! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 07 december 2020 - 20:37 schreef Ajax Warrior het volgende:En weer weet Jong Ajax een voorsprong niet vast te houden tot de allerlaatste seconden. Eindhoven krijgt in de 88ste minuut een strafschop en schiet helaas raak! Wel een hele goedkope strafschop hoor. Dat sloeg echt helemaal nergens op. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat klopt, maar wil liet Jong Ajax zich af en toe veel te ver inzakken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens, en het niveau was echt niet hoog. Jong Ajax speelde gewoon een matige pot. Dat neemt niet weg dat Eindhoven ook niets creeerde en echt een hulpje van de scheidsrechter nodig hadden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jong Ajax 2-2 tussenstand tegen De Graafschap. De Graafschap met 10 man vlak nadat ze 2-1 voor waren gekomen. Hansen ondertussen ingevallen bij Jong Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jong ajax verliest met 1-2 van Telstar. Bandé met Rood van het veld in de 2e helft. Bij een 1-1 stand wordt er een in mijn ogen, glaszuiver doelpunt van ajax afgekeurd. Na een aantal kansen voor jong ajax, komt telstar wel op voorsprong. Helaas mocht een slot offensief van onze jongens niet meer baten..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 21 december 2020 - 23:07 schreef Ronald 1960 het volgende:Jong ajax verliest met 1-2 van Telstar. Bandé met Rood van het veld in de 2e helft. Bij een 1-1 stand wordt er een in mijn ogen, glaszuiver doelpunt van ajax afgekeurd. Na een aantal kansen voor jong ajax, komt telstar wel op voorsprong. Helaas mocht een slot offensief van onze jongens niet meer baten..... Was de 2-0 die afgekeurd werd.. ;) En inderdaad zuiver doelpunt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2020 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: klopt, foutje van mij. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ach ik vind ze best aardig spelen hoor die jonge gassies,genaaid door de grensrechter ook nog. |
|
|
|