|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat was helemaal niks. Kut |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ongeveer zelfde niveau als het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er valt geen fatsoenlijke pot te spelen vandaag, kun je onze jongens weinig aan verwijten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vorige week niet gezien. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is niet zo moeilijk op die korrels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, maar dat is niet dit veld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 13:40 schreef van geil het volgende:[..] Niet alle kunstgras velden , sommige zijn juist razendsnel , alsof je in de zaal speelt. Maar goed het is al jaren bekend je moet gewoon anders voetballen. Niet rondspelen , maar sneller diepte zoeken. Ik zou nu Toornstra eraf halen, Jorgensen een linie zakken en Kramer erbij. Ja het is kaarsrecht dat wel, en als het dan te nat is schiet de bal door. Zelf glij je er ook makkelijk op uit, het heeft vrij weinig met voetbal te maken. Sowieso komt de kanker je tegemoet zodra de zon een beetje op die rubberkorrels begint te branden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: had ie kunnen douchen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heel veel domme acties die niets met het veld te maken hebben. Ik hoop snel 0-2 want dit is slecht voor de zenuwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Kan aan mij liggen maar volgens mij zie ik bij elke stuiter van die bal ook die troep opkomen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Renato en ik waren samen ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 augustus 2017 - 13:53 schreef moa het volgende:[..] Kan aan mij liggen maar volgens mij zie ik bij elke stuiter van die bal ook die troep opkomen. Nee volgens mij hebben ze hier geen rubberen korrel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
JP wisselen. Is wel klaar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jezus 2 keer achter elkaar JP |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JP er maar uit voor ie echt stuk is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En geef die bal niet aan JP, en geef die bal niet aan JP.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zien jullie hoe raar die bal stuit ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als deze wedstrijd een video-ref had, zou die inmiddels een burn-out hebben van alle correcties op Kuipers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ff een kudt goal en 0-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Mag idd gewisseld worden, niet meer zo goed. Dan zie je dat Larsson wel handig kan zijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Is niet altijd zwart he die korrel, volgens mij is alle witte/gele troep die je ziet die korrels. Ik heb eens een veld gespeeld bij (en tegen) AFC in Amsterdam, 30 graden die dag en niet gesproeid, allemaal hele vieze witte korrels.. de ziektes kwamen je echt tegemoet. Keihard veld, geen tackle op mogelijk en een vreselijke synthetische stank. (kan ook aan de stad liggen) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra zwak.
Wakker worden Feyenoord! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Je ziet het in de slowmotion nu heel mooi, die wolkjes zwarte troep die achter de bal en voeten na komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was trouwens geen vrije trap. |
|
|
|