|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer je normaal vanuit de combinatie speelt heb je ook geen idee wat te doen als dat niet kan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 20:05 schreef ar het volgende:Mist vertrouwen. Net als afgelopen wedstrijd dat hij kon schieten vanaf 16,maar speelde af zonder succes. Hij durft niet Ja toen hij t die wedstrijd daarvoor wel deed ,stond van Persie verontwaardigd met zijn armen in de lucht richting Larsson. Dat helpt ook niet . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:Wanneer je normaal vanuit de combinatie speelt heb je ook geen idee wat te doen als dat niet kan Vrijwel altijd indd ,je heb altijd te maken met de acties van je tegenstanders |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ligt natuurlijk ook aan Sam zelf hé |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is wel een stukje vertrouwen dat hij mist waarschijnlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien n stukje verlengen dan , schijnt te kunnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom op maatje. Doe je ding. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speel je een keer wat beter en dan word je gewisseld.
Visie van Gio |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Omgekeerde wereld. Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sorry hoor maar 2de helft invisible. Wissel was terecht en klopte in mijn visie. Jorgensen had alleen moeten komen voor Toornstra |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen was onzichtbaar 2e helft.
Had Ayoub en Jorgensen moeten brengen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Sorry hoor maar 2de helft invisible. Wissel was terecht en klopte in mijn visie. Jorgensen had alleen moeten komen voor Toornstra Larsson had moeten blijven staan voor het vertrouwen, want niet onaardig. Het middenveld had ie moeten veranderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 september 2018 - 14:47 schreef ar het volgende:[..] Larsson had moeten blijven staan voor het vertrouwen, want niet onaardig. Het middenveld had ie moeten veranderen. Sinistera was een prima wissel vond ik.. Daarna Jørgensen voor Toornstra was voor mij logisch..
Maar dit alles niet een kwartiertje voor t einde maar zeker 25 tot 30 minuten voor t einde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij straalt en ziet kansen, op de manier dat ie het zegt geloof je het ook en zo moeten ze er in staan. Vind het een positief interview. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Liet ontspannend zien bij viering goal gisteren. Deed erin mee. Bemoedigend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat het toch goed gaat komen, zag een verdedigende actie ( hij kwam terug uit zijn positie) dat ik dacht. Dat is de overmijnlijk inzet die we verwachten toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vooralsnog moet ik steeds gapen als hij in balbezit komt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Schoot warempel paar keer op doel. Werkt duidelijk aan zijn zelfvertrouwen. Goede zaak |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bij gebrek aan beter denk ik geef hem nog even de kans. Hij is de man met de meeste assists |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets anders is er niet , dus dat zal wel moeten, maar ik doe het gapend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Beste flankspeler die we hebben op het moment.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Glimp gezien van de Larson die we van Heerenveen haalden.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klopt, eindelijk met dreiging in zijn spel. Niet alles lukte, maar dat geeft niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een held. Laat Berghuis zijn klasse zien hé. Of zitten jullie wat anders te kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Berghuis had tenminste nog een mooi schot op doel.. Goede hoekschoppen en eindelijk weer een glimp. Wil Larsson niet afzeiken hoor want wat mij betreft maakt hij zo een hatrick. Maar tot nu toe kan je beter met 10 man gaan spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Viel vorige week goed in. Dan verwacht je wat.
Lijkt wel een oud wijf. Werkelijk 0 gif en de wil om te winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2018 - 15:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Berghuis had tenminste nog een mooi schot op doel.. Goede hoekschoppen en eindelijk weer een glimp. Wil Larsson niet afzeiken hoor want wat mij betreft maakt hij zo een hatrick. Maar tot nu toe kan je beter met 10 man gaan spelen. Haha, was sarcastisch. Hij is ruk vandaag :)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij liep overal maar niet op zijn positie. Je ziet steeds Malacia opkomen kost veel kracht. Ik denk nog steeds Malacia opschuiven als lb het is te proberen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je zou haast gaan denken aan een wat vrijere rol voor hem. Óf collega's moeten hem wat meer betrekken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En niet alleen oog hebben voor RvP en Bergluis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overal worden de zwakste schakels zoveel als mogelijk overgeslagen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een praktische en goede leider herken je aan de effectieve wijze hoe die zijn omveld inzet en deze bijbrengt hoe dit op doelgerichte wijze wordt uitvoerd. Zwakte van een groep begint vaak bij de persoon die het de rest dient te tonen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In de natuur worden de zwaksten opgegeten en vernietigd . Oftewel het gaat nergens over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In de natuur worden de zwakste opgegeten ja, maar tegelijkertijd reageert een hele kudde wel op onraad om er het beste van te maken. Dus het gaat idd. nergens over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 - 05:41 schreef VVout het volgende:In de natuur worden de zwakste opgegeten ja, maar tegelijkertijd reageert een hele kudde wel op onraad om er het beste van te maken. Dus het gaat idd. nergens over. Vergelijk het met een lopende roedel wolven. De zwakste wolven lopen voorop, bepalen het tempo en de richting. Hoe meer je achterin komt, hoe sterker de wolven. Achteraan loopt de sterkste wolf.
Het belangrijkste hieraan is, dat als de sterkste voorop zou lopen, de zwakken op een gegeven moment achterblijven en gesepareerd worden van de groep. En voor wolven is niets belangrijker dan de groep, ze zijn afhankelijk van de groep qua voedselvoorziening. Hoe meer wolven, hoe makkelijker ze kunnen jagen, als de groep te klein wordt, kunnen ze niet meer jagen en is t uiteindelijk einde verhaal voor alle wolven.
Mooie metafoor natuurlijk, maar in de praktijk gaat dit niet altijd op, qua prestaties ga je op deze wijze niet groeien en in een proces zal je dus de zwakken gaan vervangen. Dat doen wolven ook, maar ze houden wel altijd rekening dat de groep groot genoeg moet blijven om te functioneren. Ik weet alleen niet of ze daar ook een TW voor hebben. (Technische Wolf) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Door andere roofdieren ja, niet door eigen ....... |
|
|
|