|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond hem eigenlijk de minste samen met Robin. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik vond Berghuis de minste, met van Persie. Larsson heeft de stijgende lijn te pakken denk ik. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Volgende week matchwinner.......0-1, 63e minuut |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze jongen kan echt wel voetballen. Zo gaat ie lekker! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Prima pot, gaat steeds meer durven en proberen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat mot je hier nou mee. 46 wedstrijden , 3 voldoendes of zo. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft zijn kans gehad. Er zijn grenzen hoever je moet gaan met iemand. Had Tapia maar zoveel kansen gekregen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena....ook altijd goed. Welnee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even 2 seizoenen vergeten. Vele wedstrijden onvoldoende. Pas v.a. februari 2018 stabieler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet, is meer op hoop gebaseerd , amper 3 keer echt voldoende |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond hem niet slechter dan Berghuis of was die ook niet zo goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar die heeft inmiddels 70 wedstrijden laten zien dat hij geweldig kan ballen . ik zou zeggen , zoek de verschillen. |
|
|
|
|
Litmanen
|
|
|
Op 10 zetten, waarom steeds op de vleugel als hij daar niet presteert.. Beetje Boetius verhaal steeds op de verkeerde vleugel zetten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij hobbelt 9 van de 10 keer maar een beetje mee inderdaad. Daar hoef je hem niet voor te halen, zeker niet voor die miljoenen die naar Heerenveen zijn overgemaakt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 november 2018 - 18:35 schreef Litmanen het volgende:Op 10 zetten, waarom steeds op de vleugel als hij daar niet presteert.. Beetje Boetius verhaal steeds op de verkeerde vleugel zetten.. Mee eens. Je ziet het aan alles dat hij graag de combinaties aan gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Gio is niet zo'n avonturier |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Bijlow 6 weken blundert zetten we hem in de spits.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hij is in 2017 een keertje boos geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dat was op zijn vrouw dat ze de sateh liet verbranden en de sajoer lodeh niet warm was |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het ook echt helemaal niets vooralsnog.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is vooral zonde. Doet altijd zijn stinkende best, en kan best voetballen. Al vind ik ook dat hij in mijn ogen teveel moet verdedigen.. loopt soms op de plek van Malacia. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 28 november 2018 - 17:24 schreef ar het volgende:Het is vooral zonde. Doet altijd zijn stinkende best, en kan best voetballen. Al vind ik ook dat hij in mijn ogen teveel moet verdedigen.. loopt soms op de plek van Malacia. Ben ik het wel mee eens...lijkt erop dat hij iets beter speelt met Verdonk erachter. Maar hij mist ook vertrouwen, mentaal een beetje zwak (relatief gezien). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker op de tribune zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vandaag waarschijnlijk Toornstra op Sam zn plek. Want dat werkt altijd geweldig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha hij ging helemaal los, Sammie. Geweldig om te zien. En wat een goal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan weer geweldig, dan weer flets. Herstelt zich steeds wat meer van een lange slechte fase. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde goed....gaf een behoorlijk aantal potentiële assists vandaag (stuk of 5-6) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is te goed voor Feyenoord :)) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel aardig. Nog steeds te weinig diepgang met en zonder bal. Terwijl hij dat best kan. Gaat te vaak voor veilig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2018 - 16:46 schreef netsurfer het volgende:Wel aardig. Nog steeds te weinig diepgang met en zonder bal. Terwijl hij dat best kan. Gaat te vaak voor veilig. ?????? Hij moet eerder afdrukken diepgang zat toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 december 2018 - 16:46 schreef netsurfer het volgende:Wel aardig. Nog steeds te weinig diepgang met en zonder bal. Terwijl hij dat best kan. Gaat te vaak voor veilig. Hij zal altijd in de bal komen met een rechterbeen op de lb positie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk doet hij hetzelfde kunstje als Robben, en de laatste tijd lukt dat aardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of dat kunstje nu van links of rechts komt maakt niet uit ,als het maar vergelijkbaar is. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dubbelslag voor Larsson na productief slot 2018
Sam Larsson is twee keer in de prijzen gevallen na zijn productieve maand december. De Zweedse buitenspeler kreeg de prijs voor Legioen Speler van de Maand en zijn goal tegen PSV (2-1 zege) werd verkozen tot Doelpunt van de Maand.
Larsson scoorde in december liefst vier keer – één keer tegen PSV en ADO Den Haag en twee keer tegen VVV-Venlo – en werd mede daardoor door Het Legioen gekozen tot Speler van de Maand. Dat was voor hem de eerste keer sinds zijn komst naar Rotterdam.
Zijn goal tegen PSV, waarmee hij zich tot matchwinner kroonde in de topper tegen de Eindhovenaren, werd bovendien verkozen tot Doelpunt van de Maand. ‘Voor mij was december persoonlijk een mooie maand, met een goed begin tegen PSV,’ blikte Samba Sam voor de camera van Feyenoord TV terug.
‘Laten we hopen dat het niet bij december blijft, maar dat ik ook in de lente door kan gaan met scoren en belangrijk zijn,’ vervolgde Larsson. Zelf heeft hij daar wel vertrouwen in. ‘Je krijgt natuurlijk zelfvertrouwen als je scoort. Zo wordt het makkelijker om voor een scoringskans te gaan.’ |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
wat een goede maand al kan doen he. Hij kan al bijna lachen inmiddels |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou dat met Ayoub dan niet kunnen? |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ondergewaardeerd.
Je ziet dat hij echt een fantastische techniek heeft: "bijna van het niveau Elia vandaag". |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 20:17 schreef Frstu het volgende:Ondergewaardeerd. Je ziet dat hij echt een fantastische techniek heeft: "bijna van het niveau Elia vandaag". Maar. Dan krijgt ie een megakans, en dan faalt hij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil