|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ballen hoeven simpelweg niet altijd in de kruising. Hij wil te graag mooie doelpunten maken. Nu is Onanna wel erg goed met ballen over de grond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larsson begint wel met meer vertrouwen te spelen. Is gewoon een goede basisspeler aan het worden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 21:59 schreef CobusIII het volgende:Larsson begint wel met meer vertrouwen te spelen. Is gewoon een goede basisspeler aan het worden.. Ja. Is er eigenlijk een alternatief voor hem? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had een goal verdiend. Heb van hem genoten.. speelde mazraoewie ofzo helemaal dol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Idd. jammer, een goal voor Sam had lekker geweest voor zijn zelfvertrouwen wat ook geld voor Jorgensen btw. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja dat wel ja.. Hij oogt onzeker als hij de bal niet heeft. Misschien zoals hier al werd gezegd, te mooi willen scoren wat ook in zijn style ligt natuurlijk. Vandaag toch ook weer 2 mooie ballen klaar leggen, gaan ze erin dan neem je gewoon 2 assists mee. Het mag allemaal nog niet baten helaas. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het enige wat ontbrak gister was een goal. Gio zei ook al dat hij in vorm was! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker ook die combinatie met van Persie voor de 2-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
19 competitiewedstrijden (1.474 minuten), 4 goals en 4 assists.
De weggehoonde Boëtius had vorig seizoen 6 goals en 7 assists in 28 wedstrijden (1.679 minuten) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan Larsson dus ook inpakken na dit seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wel mee eens. Larsson moet nog wat meer brengen. Dit kan niet genoeg zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee. Ander type speler.. moet echt wat stappen maken, maar geeft altijd alles |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar ook Sam heeft een houdbaarheidsdatum |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is het Zoals bij alle overige spelers ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Grootste probleem vind ik dat hij qua type teveel hetzelfde is als Berghuis. Uiteindelijk te makkelijk te verdedigen als iedereen maar naar binnen kruipt.
Vind hem overigens wel wat verbeterd sinds eind vorig jaar. En Berghuis minder, het verschil tussen die 2 vind ik recentelijk heel klein. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde als een natte krant |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 16:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Grootste probleem vind ik dat hij qua type teveel hetzelfde is als Berghuis. Uiteindelijk te makkelijk te verdedigen als iedereen maar naar binnen kruipt. Vind hem overigens wel wat verbeterd sinds eind vorig jaar. En Berghuis minder, het verschil tussen die 2 vind ik recentelijk heel klein. Schei uit T. Kijk alleen al naar goals en assists, Larsson komt niet eens in de buurt van Berghuis |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Recentelijk zei ik he. Niet over de hele tijd dat ze bij Feyenoord zitten. Vind Larsson qua veldspel wat vooruit gegaan. Niet zozeer gisteren, maar er ik zie in de afgelopen periode meer wedstrijden dat ie daadwerkelijk wat bijdraagt ipv een beetje meehobbelt. En Berghuis vind ik juist wat bleekjes. Waardoor in pakweg de laatste 5-10 wedstrijden het verschil kleiner is geworden.
Hun rendement en ook hun hele periode bij Feyenoord is een tweede. Dan loopt Berghuis uiteraard mijlenver voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson is nu 3 maanden beter dan ervoor, moet nog wel een scorend tandje bij. Raar dat ie nu al op cijfers als minder rendementvol wordt beoordeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even afgezet t.o.v. Berghuis. Berghuis was dat eerste half jaar ook matig, meen ik me te herinneren. En Larsson heeft een relatief lange kutperiode achter de rug. Maar waar, komende periode moet ie het wel laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Paar rushes gezien. Maar voorin klopte er helemaal niets van. Allemaal blind het centrum in dribbelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mag wel eens gaan scoren of bepalend gaan zijn. Op deze manier zou ik komende zomer afscheid nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep. Ik vind hem wel dreigender ogen recentelijk, maar qua rendement is het niks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat Feyenoord er bovendien erg bij gebaat is met een ander soort buitenspeler te spelen. Meer een type Elia. Actie buitenom, snelheid, voorzet. Larsson is teveel een type als Berghuis. En als je tussen die 2 moet kiezen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Want Larsson miste gisteren de kansen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 22:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Denk dat Feyenoord er bovendien erg bij gebaat is met een ander soort buitenspeler te spelen. Meer een type Elia. Actie buitenom, snelheid, voorzet. Larsson is teveel een type als Berghuis. En als je tussen die 2 moet kiezen.. Eens. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Is te veel bezig om alles goed te doen. De dribbel, de assist, de goal, zijn spel. Kies gewoon voor de voorzet geef er 20 voor per wedstrijd, garantie voor een goaltje of 2. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson.....Alsof hem nog steeds iets in de weg zit. Nog steeds moet openbreken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Samenvatting teruggekeken. Zitten echt 5 a 6 prima acties van Larsson in en maar weinig van Berghuis :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Prima speler ,heeft geen raar karakter en altijd goede wil. Zijn tijd komt nog wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als tie maar opschiet :,) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vraag maar aan Bilal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bilal is eeen missende schakel in deze selectie. Kon hij alleen maar eens een bal tussen de palen krijgen bij een counter. Scoorde overigens in allebij zijn laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ik weet het nog niet of dit een miskoop is, ik wacht nog even af met mijn alleszeggende oordeel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja we wachten pas 2 jaar, bij subtoppers zoals wij zijn kunnen we ze nog wel 2 jaar geven.
Of zoals Martin zou zeggen 'misschien zijn de aankopen in het 2e jaar wel beter'. Maken we gewoon 3e jaar van na dit seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Scoort NOOIT, assists op 1 hand te tellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: alles draait om geld geld . kwaliteit kost geld dat hebben we niet.......... en jeugd zetten we niet in dus blijven klagen heeft geen zin, er moet een TD/trainer komen die durft |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce