|
|
van geil
|
|
|
Het kwartje valt steeds de verkeerde kant op |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hier moet je afscheid van nemen na dit seizoen , hij doet het wel iets beter als vorig seizoen maar brengt simpelweg niet genoeg , verkopen desnoods verlies pakken en verder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch moet je dat nuanceren. We hadden geld ZAT voor 2 toppers van een miljoen of tien. De rest was nog steeds net zo ruk geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met een slimme TD had je nu nog om de titel gespeeld met al dat geld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat denk ik echt niet MMM, nog steeds hetzelfde. Vergis je niet, die aankopen waar je op doelt, die moet je ook een flink salaris betalen. Daarnaast was de investering in Varkenoord onontbeerlijk, want dat was flink verwaarloosd. Dus ja, er hadden betere aankopen gedaan kunnen worden, maar dan in Volume minder. En dat dan in ogenschouw nemende had je ook geen voldoende brede selectie gehad voor zowel Feyenoord 1 als jong, eigenlijk zoals je nu ook hebt, laat staan eventueel mee doen met een piramide.
Ik ben wel zeer benieuwd naar deze zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever 2 goede dan 4 middelmaat. Jonge spelers trekken zich op aan spelers met kwaliteit. Word je misschien ook geen kampioen mee maar je bent niet nu al klaar. En als we eens kijken hoeveel er gespendeerd is aan transfers..
Waar ben je benieuwd naar komende zomer? Er kan weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben benieuwd of dat inderdaad zo is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met de kennis achteraf kun je concluderen dat de investeringen in aankopen de laatste twee jaar behoorlijk ongelukkig uitpakken. Achteraf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij een aantal wist je t vantevoren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En evalueren is altijd achteraf , dus dat is een beetje een vreemde benadrukking. Verantwoordelijken worden altijd achteraf gewogen op hun prestaties/daden . Het is ook helemaal niet relevant wat forumleden op voorhand vonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat van Geel daarop afgerekend wordt, prima. Maar Haps, St. Juste, Larsson, Berghuis, Toch ook Amrabat...Het waren geen rare aankopen. Raar vooral dat ze het niveau niet aan kunnen blijven tikken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
St Juste en Haps zijn potientiele talenten. Haps zeer zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mee eens, maar waarom er geen speler aantikt bij het hogere niveau vind ik dan óók weer een raadsel. Of misschien wel niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2019 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mee eens, maar waarom er geen speler aantikt bij het hogere niveau vind ik dan óók weer een raadsel. Of misschien wel niet. Blessures en de weg terug naar spelritme en je oude niveau halen. Niet alleen die twee, Jørgensen, v. Beek, Larson, Botteghin. Het is allemaal nog niet echt terug gekomen op het niveau waar ze zaten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Typisch toch? Niemand is beter geworden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Heb wel een idee hoe dat komt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe is het toch met Gio de laatste tijd? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die is mentaal al losgekoppeld en met zijn toekomst bezig net als de spelers... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 4 goals en 6 assists. Treurige cijfers.
Verkopen komende zomer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee. Ik wil het nog even aankijken. Mits interesse voor hem natuurlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch speelde hij niet slecht. Bij Heerenveen zwierf hij om het strafschop gebied. Ik denk als Malcia achter hem speelt het beter gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is tig wedstrijden zo geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 17:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Bilal is eeen missende schakel in deze selectie. Kon hij alleen maar eens een bal tussen de palen krijgen bij een counter. Scoorde overigens in allebij zijn laatste 2 wedstrijden voor Feyenoord Bilal? Ik dacht juist Guyon Fernandez.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voordeel van de twijfel. Wat heeft Larsson aan een postbode achter zich? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is de wedstrijd aan het analyseren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach speelde goed met inzet en wat mooie acties, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was gisteren weer ruim voldoende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja? Pass van Haps was niet best maar liet die back kinderlijk voor zich komen bij de 2-2.
Was niet op tv te zien zag ik later maar wel in de Kuip
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Komt zo langzamer hand uit de verf. Ook een van geeltje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oneens Gaat knallen onder Stam |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Duurt twee jaar naar dan heb je bijna een redelijke vleugelspeler wahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bilal probeerde het in 4 jaar. Er is nog hoop! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt omdat ie op links speelt ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
;)
Maar nee zonder gein, ik vind er weinig vooruitgang in zitten hoor. Af en toe een actie maar weinig beslissend vooral.
Bij een goed bod zou ik 'm laten gaan komende zomer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat er dan om wie zijn opvolger wordt. |
|
|