|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat Toornstra een probleem gaat krijgen.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, maar dat dachten we vorig seizoen ook. Er is ook nog een kans dat hij (nog) beter gaat voetballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verwacht ik niet. Zit volgens mij niet meer zoveel rek in...Toornstra heeft het goed gedaan, maar om een volgende stap te maken, heb je andere spelers nodig...Hetzelfde geldt ook voor Botteghin....heeft het goed gedaan, maar zit aan zijn top... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat heb ik meer met El, als we het spel moeten gaan maken. En ook Vilhena. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Of Bilal, wat ik eerder denk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:57 schreef CobusIII het volgende:Verwacht ik niet. Zit volgens mij niet meer zoveel rek in...Toornstra heeft het goed gedaan, maar om een volgende stap te maken, heb je andere spelers nodig...Hetzelfde geldt ook voor Botteghin....heeft het goed gedaan, maar zit aan zijn top... Kan, maar dan nog vind ik 14 doelpunten een mooi resultaat voor iemand die geen spits is. Zeker als hij ook nog in uitwedstrijden zou gaan scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door windoweyes -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou kunnen, maar met Botteghin wordt je speelveld te lang omdat hij graag blijft hangen vanwege zijn snelheid. Daardoor moeten middenvelders meer gebied bestrijken en dat is dan vaak niet te belopen voor ze. Wat mij betreft ligt daar de angel. Wil je compacter spelen dan moet je snellere cv's hebben. In ieder geval één. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:Zou kunnen, maar met Botteghin wordt je speelveld te lang omdat hij graag blijft hangen vanwege zijn snelheid. Daardoor moeten middenvelders meer gebied bestrijken en dat is dan vaak niet te belopen voor ze. Wat mij betreft ligt daar de angel. Wil je compacter spelen dan moet je snellere cv's hebben. In ieder geval één. St. Juste is snel toch? Als die op een gegeven moment op de plaats van Jan Arie zou spelen, dan heb je dat voor een groot gedeelte opgelost, denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:03 schreef windoweyes het volgende:[..] St. Juste is snel toch? Als die op een gegeven moment op de plaats van Jan Arie zou spelen, dan heb je dat voor een groot gedeelte opgelost, denk ik. Maar kan hij ook goed opbouwen? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Ja, dat is de vraag inderdaad. Maar hij is pas 20, dus daar zou sowieso flink wat rek in moeten zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dure speler wederom, hopelijk valt alles in elkaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij mentaal op orde blijft, zie ik in hem wel een aanwinst. Zou hem wel op de 10 positie willen zien...en anders van links... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij geef nooit antwoord he? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nee echt nooit. Heel ontwijkend gedrag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja net of we hem niet willen begrijpen enzo |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zit echt in z'n hoofd hoor. Beste met hem voor natuurlijk, maar als zijn gedrag zo blijft in deze groep, kun je hem maar beter van de hand doen. Daarin heeft Bluffer gewoon gelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die heeft al een tijdje een probleem... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk niet waar, ik like ook al je Facebook Posts man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:32 schreef Fart het volgende:Zit echt in z'n hoofd hoor. Beste met hem voor natuurlijk, maar als zijn gedrag zo blijft in deze groep, kun je hem maar beter van de hand doen. Daarin heeft Bluffer gewoon gelijk. Ja ik ook ,begrijp je man ..en de Bluffert bijna |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Misschien draait ie bij. Geef hem (nogmaals) het voordeel van de twijfel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is meestal maar een bepaalde periode ,zo tussen januari en december. Wacht het gewoon nog even af ,iedereen verdient een tweede kans man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rond oud en nieuw plaats hij prima posts |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is meestal maar een bepaalde periode ,zo tussen januari en december. Wacht het gewoon nog even af ,iedereen verdient een tweede kans man. Mee eens gozert. Wijze woorden van je. Ik ben blij dat ik het er ff met je over kon hebben, thanks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:44 schreef Fart het volgende:[..] Mee eens gozert. Wijze woorden van je. Ik ben blij dat ik het er ff met je over kon hebben, thanks. Ja ik merkte gewoon dat je het niet lekker zat,ff een babbeltje kan ontzettend opluchten natuurlijk ...Geen dank man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik haal de woorden door elkaar maar je begrijp me wel h |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Tuurlijk begrijp ik je. Komt van 2 kanten he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahaa..wat erg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Bij mij moet je daarom ook nooit een vingertje in de arie stoppen bij het klaarkomen, wordt een bende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:56 schreef Fart het volgende:[..] Bij mij moet je daarom ook nooit een vingertje in de arie stoppen bij het klaarkomen, wordt een bende. Hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is er met mij en Els.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Stats zijn wel aardig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er gaan geruchten over het forum ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wat is er met mij en Els..? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Els houdt van me natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie je nu Renato, de geruchten kloppen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan het niet gekoven.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ach wij weten ook niet het hele verhaal, misschien is met die Larsson een afspraak of belofte gebroken. En ik neem aan dat van Geel en Gio ook met die gozer praten, dan zal toch ook duidelijk worden gemaakt dat wij er niet zo van houden. Het is gewoon een goede speler, en 2 goede seizoen bij ons en hij kan weer weg voor 20+. Ik zeg welkom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
wie zijn plaats kost dat straks ik denk Jens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|