|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 11:38 schreef MightyAce het volgende:[..] Eens. Maar kijk ook naar hoeveelheid weerstand. Als op dit niveau (Heerenveen was echt ruk) misschien 10% lukt, komt Sam zwaar tekort tegen onze concurrenten (AZ, Utrecht, Vitesse) Ben het deels wel met je eens, het moet beter en stabieler. Maar ik denk dat de rek er nog niet uit is bij hem, er zit nog wel meer in. Je zult er niets op verliezen wanneer je hem nog een jaar het vertrouwen geeft. Tenzij er (wat Cobus ook zegt) iemand op de deur klopt die aanzienlijk beter is en er gelijk staat. Tot die tijd zou Sammie op die positie niet misstaan. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Stel je voor dat ie in een flow komt waarin ie gaat scoren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das wel heel erg positief gedacht en op dit moment niet de gedachtegang van ons meeste Feyenoorders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 18:03 schreef Fart het volgende:[..] Ben het deels wel met je eens, het moet beter en stabieler. Maar ik denk dat de rek er nog niet uit is bij hem, er zit nog wel meer in. Je zult er niets op verliezen wanneer je hem nog een jaar het vertrouwen geeft. Tenzij er (wat Cobus ook zegt) iemand op de deur klopt die aanzienlijk beter is en er gelijk staat. Tot die tijd zou Sammie op die positie niet misstaan. Is gewoon basispeler komend seizoen. Geen centen voor nieuwe spelers. Is ook niet hoogste prio om te versterken. Dan denk ik eerder aan de achterhoede gevolgd door middenveld. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 18:30 schreef VVout het volgende:Das wel heel erg positief gedacht en op dit moment niet de gedachtegang van ons meeste Feyenoorders. Ik heb schijt aan de meeste Feyenoorders wanneer het om meningen gaat. Ik vind iets of vind iets niet en dat verandert niet omdat er meer mensen anders over denken. Daar ben ik veel te eigenwijs voor :p
Maar laten we voorop stellen dat ik niet pretendeer de waarheid in pacht te hebben he, dit is gevoels matig. Ik hou van Sammie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 april 2019 - 18:35 schreef MightyAce het volgende:[..] Is gewoon basispeler komend seizoen. Geen centen voor nieuwe spelers. Is ook niet hoogste prio om te versterken. Dan denk ik eerder aan de achterhoede gevolgd door middenveld. Dat denk ik ook. En ik vind hem echt niet zo slecht dat je hem moet verkopen omdat hij ver onder de norm van de rest presteert. En hij geeft zijn assists nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1e helft drama, 2e stuk beter. Misschien een keer achter Nico spelen? In de combinatie is bij op zijn best imo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we het eerst beoordelen in een positieve flow, dat is Sam waard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik zeur om hem als dat nodig is, net als ik positief ben als hij het goed doet. Logisch. Deze jongen past bij de club, en er zit nog meer in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft het niveau in de verste verte niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geef hem nog 4 jaar de tijd. Komt goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verschrikkelijk die gozer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Niks niet. Gaf de paas voor de assist, pakt nooit domme kaarten.
Goeie wedstrijd Sammie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, dat ook weer niet. Had een paar aardige momenten..
Eigenlijk net Stevie.. :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: En daarom verdient hij ook een groupie die blind achter hem aan rent.
Got your back Sammie! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus bij deze een linkje voor de poster...
Fanshop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 25 april 2019 - 20:24 schreef Fart het volgende:[..] En daarom verdient hij ook een groupie die blind achter hem aan rent. Got your back Sammie! Haha prima voetballer, probeert alleen veel te hard zijn best te doen. Ramses Shaffy heeft nog over hem gezongen joh ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hahaha Ramses had het allemaal wel door dat Sammie met de ziel onder z'n arm liep |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 25 maart 2019 - 15:51 schreef Fart het volgende:Als hij alles goed doet en hem goed voor geeft, maar hij wordt niet afgemaakt heeft hij het goed gedaan maar zie je dit niet terug in de cijfertjes. Zet hij een aanval op en geeft de voorzet voor de assist zie je dat niet terug in de cijfertjes. Zagen we het net toch terug in de cijfertjes. Sammie//Held |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag de cijfers ook. En toch mis je hem niet, ik dan tenminste.
Weet niet, hij mist iets in mijn beleving. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jep, dat ook helaas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap die speelt linksbuiten das vlak bij vak q daar zit MMM toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah nee, denk dat zeker in de Kuip die jongen wel echt gesteund word hoor. Ik gun hem ook het beste, graag zelfs. Maar ik weet het niet, ik kan het niet benoemen. Hij mist scorend vermogen zoals Stylzz aangaf maar ik mis ook nog iets anders.
Ik ben meer fan van een type Elia tenzij je voetballend gigantisch boven de rest uitstijgt als buitenspeler. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Contract voor t leven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lijkt Dries wel zonder facelift. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
GVD GAST.. kun je klokkijken? 2 VOOR 12 !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker verkopen als het kan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:43 schreef RenatoBos het volgende:Okay dan nog jij ziet toch ook het karakter van dat menneke en iemand met die trekjes zie ik ook niet graag bij de groep.. . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb persoonlijk niets met deze speler. Beetje over het paard getild mannetje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat samba mag wel uit de topic. Weinig muziek of dans bij Sam. |
|
|
|