|
|
ar
|
|
|
Cranky Sam?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door ar -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Pak je verlies maar weg ernee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dit heet on economisch doorselecteren, loon huis nu plaatsje vrij |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja ik zou gewoon Sinistera opstellen en hij kan niet op de bank. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Op de bank, tribune of een andere club |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verkopen die gozer is niks en wordt niks |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: We kunnen al zowat een stadion vullen, gaat lekker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De club gaat naar de haaien, we gaan failliet! Hellup! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je 2 miljoen salaris aan één speler bied maar niets er om heen kan zetten, hoop ik dat er nog wat verandert. Lijkt me niet echt renderen die 2 miljoen zo. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Je moet geen kruidenier zijn. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:13 schreef VVout het volgende:[..] Als je 2 miljoen salaris aan één speler bied maar niets er om heen kan zetten, hoop ik dat er nog wat verandert. Lijkt me niet echt renderen die 2 miljoen zo. Is dat waar dan? Niet alles geloven...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het zal er niet ver vanaf zitten en er staat niets omheen waar je dat met rendement kan verantwoorden tot nu toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Lelijke knäckebröd met dat zure haring hoofd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die moet gewoon eens ff in therapie bij OQ volgens mij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat de haterts maar lullen Goede voetballer, en weer een assist. Alleen de afwerking hé |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Detail J van de B had hem nog gemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Detail J van de B had hem nog gemaakt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: heeft goede bewegingen en spelverdeling. eigenlijk zou hij gezien de afronding misschien beter linker middenvelder kunnen zijn, met de dreiging naar voren. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
De welbekende enkele zwaluw.
Eerst maar eens een serie neerzetten. Wel fijn te weten dat je nu mogelijkheden hebt. Berghuis, Narsingh, Sinisterra, Azarkan en Summerville. Waarvan ik denk dat je de laatste twee moet gaan verhuren. Anders schiet het niet op met ze. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 21:56 schreef Frstu het volgende:De welbekende enkele zwaluw. Eerst maar eens een serie neerzetten. Wel fijn te weten dat je nu mogelijkheden hebt. Berghuis, Narsingh, Sinisterra, Azarkan en Summerville. Waarvan ik denk dat je de laatste twee moet gaan verhuren. Anders schiet het niet op met ze. Kan je naar gaan kijken inderdaad. Nu zijn ze allebei pas 17, dus een jaartje erbij bij Feyenoord 1, zonder veel minuten, is in dat opzicht niet verschrikkelijk. Ze leren dan nog zat. Maar goed, gezien de situatie van Feyenoord 2 is een huurperiode (evt na de winterstop) wellicht beter.
We hebben verder genoeg smaken op de flanken. Berghuis, Larsson, Narsingh en Sinisterra is voldoende. En je hebt ook nog Kokcu of Toornstra die in geval van nood daar kunnen spelen. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik zou voor verhuren gaan. Zeker aan een club als VVV, Emmen of PEC.
Ik ben voor meer weerstand. Feyenoord onder 19 is niet voldoende voor ze. De selectie is te groot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Feyenoord 2 weer in dezelfde situatie komt als vorig jaar (geen weerstand, soms met zeer kleine groep trainen) kan je je betere talenten beter gaan verhuren inderdaad, als ze weinig uitzicht hebben op speeltijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prachtig. Jammer dat Sam zo flegmatiek speelt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Mooi tijdstip om dat te posten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Was cynisme. Tis hier regelmatig de dood of de gladiolen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Fap fap fap Luf joe Sammie |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Valt me op dat hij vaker risico in zijn acties begint te leggen. Niet altijd maar voorspelbaar binnendoor of terugspelen. Hij zal de hete adem van Sinisterra en Narsingh voelen en beseffen dat hij iets extra's moet brengen. Zou tijd worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:39 schreef netsurfer het volgende:Valt me op dat hij vaker risico in zijn acties begint te leggen. Niet altijd maar voorspelbaar binnendoor of terugspelen. Hij zal de hete adem van Sinisterra en Narsingh voelen en beseffen dat hij iets extra's moet brengen. Zou tijd worden. Sammie gaat banken |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het lijkt mij typisch een jongen die een (te) lange tijd nodig heeft om bij een (grote) club te acclimatiseren. Het zou me niet verbazen als hij dit seizoen los gaat komen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Goede voetballer, maar geen aanvaller eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan weer goed, dan weer ruk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal klaar met die Zweedse nicht.
Luie tyfuslul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Narsingh fit legt ie eruit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: beter gaat het niet worden vrees ik |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is gewoon een miskoop. Als je 2 jaar niet presteert hoor je er gewoon uit te liggen.
Vreselijke eikel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar zelfs hard werken doet ie niet de hele wedstrijd |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou goed dan. Mag bij een goed bod vertrekken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je 2 jaar verder bent en je begint jaar 3 op deze manier... dan ga je wel aan een vertrek denken. Zijn aankoopsom haal je er niet meer uit waarschijnlijk, maar een paar miljoen moet je nog aan hem kunnen overhouden.
De kans dat het na al die tijd opeens gaat lopen bij hem is verwaarloosbaar, dus dan moet je onderhand naar andere oplossingen gaan kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook bij een minder goed bod. Alleen niet langs het weiland wegbrengen, want dan gaan de koeien zure melk geven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 16:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, als je 2 jaar verder bent en je begint jaar 3 op deze manier... dan ga je wel aan een vertrek denken. Zijn aankoopsom haal je er niet meer uit waarschijnlijk, maar een paar miljoen moet je nog aan hem kunnen overhouden. De kans dat het na al die tijd opeens gaat lopen bij hem is verwaarloosbaar, dus dan moet je onderhand naar andere oplossingen gaan kijken. Ik ben er ook bang voor T Maar we zijn er weer uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Effe doorbellen en klaar. |
|
|
|