|
|
tomson
|
|
|
Effe ome Martin bellen. Gelijk basis in Tilburg. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 16:47 schreef MightyAce het volgende:[..] Ook bij een minder goed bod. Alleen niet langs het weiland wegbrengen, want dan gaan de koeien zure melk geven. waarom praten we zelf nu zo vaak in te lage bedragen. vind m beter dan boetius en die bracht ook al 4,5 op. is allemaal wisselgeld tegenwoordig. gewoon voor minstens zijn aanschaf prijs verkopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zetten we weer onder het kopje miskopen van van Geel. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: zou daar wel een aanwinst zijn |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: minder geslaagd is bij deze speler voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En staat in MVG's lijstje uiteraard. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hij kent de stad dus denk het wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Miskoop. Niets gepresteerd in 2 jaar. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: niet voldoende gepresteerd is afdoende. beter bewaar je kracht termen voor dingen die je echt stoort. neem aan dat larson niet de grootste doorn in je oog is. als je minder strooit met kracht termen kan ik je posts beter onderscheiden. het gebied tussen zwart en wit zeg maar
tiblisi, presteerde hij wel bv.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das 1 wedstrijd in ruim twee jaar..das niet best.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: ZOOOOOOO 1 wedstrijd gepresteerd tegen een club uit Georgië met een begroting van een JL club. Fantastisch!!
Is gewoon een miskoop. Geef dat verdomme is toe. 2 jaar lang niets gepresteerd. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:03 schreef MMM het volgende:[..] ZOOOOOOO 1 wedstrijd gepresteerd tegen een club uit Georgië met een begroting van een JL club. Fantastisch!! Is gewoon een miskoop. Geef dat verdomme is toe. 2 jaar lang niets gepresteerd. hij is te koop zei ik zojuist, dus niet voldoende nee. hij kan dus wel voetballen. maar niet voldoende effectief voor feyenoord. sws zou ik hem niet in de aanval zetten.
ik heb in de tussentijd mijn vorige post nog gewijzigd trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:06 schreef igor korneev het volgende:[..] hij is te koop zei ik zojuist, dus niet voldoende nee. hij kan dus wel voetballen. maar niet voldoende effectief voor feyenoord. sws zou ik hem niet in de aanval zetten. Dus een miskoop.
Nee jij zou hem op 10 zetten zeker? Omdat ie zo graag meeverdedigd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had niet gehoeven, kwam niks bijzonders meer bij
Ik erger me namelijk al 2 jaar aan die Zweedse nicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 16:59 schreef igor korneev het volgende:[..] waarom praten we zelf nu zo vaak in te lage bedragen. vind m beter dan boetius en die bracht ook al 4,5 op. is allemaal wisselgeld tegenwoordig. gewoon voor minstens zijn aanschaf prijs verkopen Beter dan Boëtius hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boëtius werd 2 jaar geleden VERGUISD maar had toen betere statistieken dan deze clown. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ja larson haalt nog 2 op de 10 is een goede wedstrijd boetius 1 op de 10 |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2019 - 20:47 schreef MMM het volgende:19 competitiewedstrijden (1.474 minuten), 4 goals en 4 assists. De weggehoonde Boëtius had vorig seizoen 6 goals en 7 assists in 28 wedstrijden (1.679 minuten) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2019 - 12:55 schreef MMM het volgende:Ach, Boëtius werd hiet altijd keihard afgezeken maar had vorig seizoen betere cijfers dan Larsson. En diezelfde Larsson heeft dit seizoen ook weer geen betere cijfers dan Boëtius afgelopen seizoen. Boëtius 2017-2018: 1679 minuten, 6 goals en 7 assists. Larsson 2017-2018: 1251 minuten, 4 goals en 5 assists. Larsson 2018-2019: 1901 minuten, 4 goals en 7 assists. Maar hij doet het zo goed. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hij kan voetballen. stoor mij aan zijn uitstraling, inconsequentie en afronding
zie in hem misschien meer een middenvelder. maar dat mag een andere club uitzoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dacht het wel ,alleen al het mee terug verdedigen is Boëtius al 10x beter dan die slaapwandelaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sam moet nodig eens een lachkick krijgen. Wordt ie ontspannen van. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: klopt niet sam heeft 6 schammele goals en 8 assists vorig jaar |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: inderdaad, poppers ofzo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zal eens een cake voor m bakken |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
huidige marktwaarde 5.8 miljoen volgens sofa score zou 1.8 miljoen winst zijn. iig geen verlies nadat wij 4 miljoen hebben uitgegeven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij moet niet dood hoor.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:17 schreef igor korneev het volgende:huidige marktwaarde 5.8 miljoen volgens sofa score zou 1.8 miljoen winst zijn. iig geen verlies nadat wij 4 miljoen hebben uitgegeven Nou, volgens mij hebben wij toen zelfs 7/8 betaald. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. ik zou hem echt een mellow cakeje voorschotelen. Daar zou hij misschien echt nog wel een beetje fatsoenlijk van opdrogen ook, die zuurpruim. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: 4 miljoen volgens dezelfde site |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jaja blabla wisselvalligheid blabla moeten we van leren blablablaaa Haha! hou toch op man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zie datum van de post.. zucht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoor ik hem nou voor het eerst NL praten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, gemixed. Je lacht je rot. We are not giving attention to the buitenwereld.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Sinnesterra en Berghuis opstellen met een spits. Narsingh en Azarkan als backup en van Larsson heeeeeel snel afscheid nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat was dit voor vertoning ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Larsson: ''Ik denk dat we een beetje moe waren na donderdag''
Optyfen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ophouden met Larsson op stellen complete minachting voor het legioen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Larsson kan aardig ballen maar mist de mentaliteit voor de top. Levert geen arbeid, en kan geen pijn lijden. Verkopen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij ontwikkelt zich ook niet op dat vlak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:59 schreef johan mansveld het volgende:Sinnesterra en Berghuis opstellen met een spits. Narsingh en Azarkan als backup en van Larsson heeeeeel snel afscheid nemen. helemaal mee eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
is gewoonweg niet goed genoeg exit nog deze transfer window |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De verdraagzaamheid lijkt op z'n eind. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt, ja. Weg hoeft ie niet, want ook bij regelmaat beslissend. Mogelijk meer een stand-in.
En anders alsnog Elia halen. |
|
|
|