|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Duurt lang eer wij fit zijn mu weer Larsson en Narsingh twee weken om fit te geraken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijk die gozer. Banken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, hij was niet vreselijk hoor, aantal goede vooracties. Maar ja daar gaan we weer... de afwerking |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Eens. Vond m vandaag vast en betrouwbaar. Maar hoe ie dan met links afrond, tja... Echt een speler van soms leuk, regelmatig dramatisch en zelden tot nooit beslissend. Wordt t nog beter? Met zoveel concurrentie op de vleugels denk ik t niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2019 - 20:56 schreef Alexmem het volgende:[..] Eens. Vond m vandaag vast en betrouwbaar. Maar hoe ie dan met links afrond, tja... Echt een speler van soms leuk, regelmatig dramatisch en zelden tot nooit beslissend. Wordt t nog beter? Met zoveel concurrentie op de vleugels denk ik t niet. Ik ook niet. Maar iig een goede achter de hand. En die moet je ook hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Larsson is niet het type dat 2e viool gaat spelen. Kan lastige jongen worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het gemiddelde niveau van Berghuis in wedstrijden ,zijn Larsson zijn beste wedstrijden. Van die wedstrijden van Larsson,zien we er gemiddeld 5 per seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voegt niets toe , weg ermee. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Donderdag misschien. Vandaag de slechtste van ons op het veld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nee echt, dat schotje recht op de keeper was genieten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb nog twee nominaties. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Komt goed. Hij gaat pieken op de juiste momenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Knap hoor , iedere keer op de handjes. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die keeper was eindelijk blij dat tie eens wat goeds deed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Wie verlost mij eens van spelers als Larsson en Tapia. Die jongen had er al zes moeten maken, koples nemen bij Tapia zure zult. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nietsnut. Lachwekkend dat dit keer op keer in de basis staat. Werkelijk een schande |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Idd Sinistera daar kan ik van genieten die gaar ervoor. Samba :-j legt alle ballen terug geen enkel initiatief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2019 - 07:43 schreef Positivo het volgende:[..] Idd Sinistera daar kan ik van genieten die gaar ervoor. Samba :-j legt alle ballen terug geen enkel initiatief. Is ook weer overdreven. Sam en de trekker over halen, dat mist ie. Sinisterra lijkt wel meer te bieden. En zit groei in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Gemeente ambtenaar heeft ie het gezicht voor stempels zetten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, z’n een die je wel met een hamer de grond in wil kloppen omdat het jaren duurt. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Als hij een kans krijgt of alleen op de doelman afgaat heb ik géén hoop of spanning want hij scoort toch niet!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt moe van Stam Larsson |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wie moet je dan inzetten op die kant ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Azarkan . We hebben het toch elke wedstrijd moeilijk. Dan zou ik lekker met hem beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Genomineerd om het Songfestival te presenteren. |
|
|
|