|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu nog in een topwedstrijd er mmer bovenuit steken. Telt overigens bijna voor allemaal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed idee. Kunnen we ons hart ophalen aangezien we Ajax en PSV toch gelijk tegenkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker dat zou heel mooi zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopen dat je snel terug bent. Maar ik vrees het |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij begon zo veelbelovend gisteren, ging zelfs een keer diep zonder bal en passeerde ook nog eens zijn man buitenom. Zonde. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ook één van de mensen die door Gio misbruikt wordt. Helaas niet de enige. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stelletje jankmuilen zijn het, wie heeft zich nou omhoog laten neuken. Iedereen kan zijn ziel verkopen om poen te scheppen maar dan moet je achteraf niet gaan zeiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch vrij snel hersteld. Goede zaak |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gewoon echt slecht gisteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, vond m niet slechter dan JP. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Boëtius van een weken geleden niet. Laatste weken speelt hij weer prima. Met JP beginnen zondag lijkt mij logisch, ook gezien ritme.
Plus met Boëtius meer diepgang wat belangrijk kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t nog steeds niet veel, paar leuke acties per wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt zwaar tegen tot nu toe. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou ik vindt Larsson toch echt wel een potentiële topspeler. Beste blessure gehad, werd ook soms niet gebruikt en zaten we lekker naar onze Bilal te kijken. Prima stats verder. Deze gozer kan in de toekomst veel gaan opleveren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 20:43 schreef R()b het volgende:Nou ik vindt Larsson toch echt wel een potentiële topspeler. Beste blessure gehad, werd ook soms niet gebruikt en zaten we lekker naar onze Bilal te kijken. Prima stats verder. Deze gozer kan in de toekomst veel gaan opleveren. Zal er om spannen. Gast kan voetballen, maar ook bij hem is het een mentale kwestie. Hopen dat hij er door heen komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
JP is beter op dit moment.. Meer snelheid ,verdedigt eindelijk mee naar achteren. Maar vind Larsson niet minder algemeen gezien. T gekke is dat ze beide kwaliteiten hebben waarmee ze het elkaar lastig kunnen maken. Beiden moeten ook gewoon nog 30% beter |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze bezitten allebei een kwaliteit die je in het verloop van de wedstrijd kunt gebruiken, de concurrentiestrijd is prima, met name Boëtius dut in als ie zeker wordt van z'n plek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Boetius kan niet voetballen....matige techniek, slecht schot, matige voorzet, middelmatig inzicht, zwakke mentaliteit, aardige snelheid (beetje een draver). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 april 2018 - 17:42 schreef CobusIII het volgende:Boetius kan niet voetballen....matige techniek, slecht schot, matige voorzet, middelmatig inzicht, zwakke mentaliteit, aardige snelheid (beetje een draver). Vind ik eigenlijk ook wel. Op het slechte schot na. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Matige techniek is ook onzin |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nee hoor, zijn functionele techniek is matig. Hij heeft veel ruimte en tijd nodig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het wordt steeds slechter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kijk maar goed hij loopt met z'n borst vooruit. Is leuk voor op het strand met voetvolley |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Inzet Bassie veel beter. Maar dat was t dan wel zo'n beetje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die was wat goedkoper |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bassie 3 jaar niets. Larsson nu 1 jaar. Moet nu wel in het najaar wat gaan laten zien. En doorlopend. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vanaf dat ik Larsson zag spelen bij H'veen vond ik het eem leuk voetballertje. Zou het echt heel jammer vinden als hij niet zou slagen bij ons. Maar geloof nog steeds dat het een goed voetballertje is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ie zeker. Lijkt me wel moeilijk in een hechte groep. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Beetje een einselganger lijkt het inderdaad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geloven jullie het gerucht dat er interesse voor hem is van een buitenlandse club? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weet het niet maar hoop het wel , strik erom en vlug weg deze miskoop |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2018 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:Geloven jullie het gerucht dat er interesse voor hem is van een buitenlandse club? Onwaarschijnlijk, veel blessures en nul ritme afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die nickname mag van mij wel uit de topic-titel. Nog niet zien dansen in ons tenue. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij kwam ook veel te laat , en zonder voorbereiding. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Scheelt veel dat ie er nu wel bij was, wa? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, kan er geen ruk van , maar dat verklaarde wel blessures |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Totaal,geen zelfvertouwen, ging Larsson bij Heerenveen met en actie door op de goal, nu durft hij niet. En geeft een slechte terugspeelbal naar achteren. Misschien komt het nog.Ik hoop het |
|
|
|